Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3406674
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.08.2010 21:27 - СПОРЕД МЕН, ТОВА Е СКАНДАЛ, МИНИСТЪР АНГЕЛОВ!
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 27554 Коментари: 38 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Така е, искаше ми се да не се занимавам с политка поне една седмица, ама както се казва не ми било писано.
И вместо за моя Гларус ще ви разкажа за едни безобразия. Според мен, разбира се.

Като човек консерватор си имам традиции.
Една от тях е ходенето ми на един и същи черноморски курорт. Говоря ви за Св. Св.Константин и Елена. Бившият курорт Дружба.

Разбира се, че си имам аргументи за това.Уникалното съчетание на море и минерална вода, гарнирано, Слава Богу ,с

удоволствието, това да е един от малкото, що-годе, съхранени от презастрояване български курорти.

Сега ще ви говоря за минералната вода.
За тези от вас, които не са идвали тук и не знаят, в курорта има/ше/ една голяма тръба,прокарана, в ония години, до самия бряг, от

която бликаше огромно количество минерална вода, на воля.
За последните 5 години / съжалявам, че нямам в себе си снимките по хронология/ дебитът на целебния извор намаля до размерите

"струйка като косъм".

Може да сте чували, може би не, но местните хора правиха няколко протеста по този повод.

image

Според тях,

причината е в съседния, на тръбата, хотел Сириус, известен с почти 100 %-овия си оборот от руски туристи.
Те, местните, твърдят, че откакто са направили басейна в хотела дебитът е намалял, но аз ,разбира се, не мога да го твърдя със

сигурност.

Думата ми и е за друто.
Заради намаления дебит, миналата и по-миналата година хората започнаха да се ориентират и да ходят в един, строен по

социалистическо, басейн, който се води, НЕЩО КАТО "ПРИВАТИЗИРАН", като част от терените на почивните бази на

Министерството на отбраната. В него без проблем всеки, срещу вход от 2 лева, можеше да стои целодневно в лековитите води. От

тази възможност, разбира се, съм се възползвала и аз.

image

Отивам днес на въпросния басейн и току да си оставя "нещата" и да се гмурна и хоп.....!!!!....пристига едно младо момче/оказа се

впоследствие един от спасителите/ и ме пита:
- Имате ли ПРОПУСК?
Казвам:
- Пропуск за какво?
-Ами за базите?
- Кои бази?
- Ами на...военните?
Стори ми се някаква шега и реших да отвърна със същото:
- Имам ли вид на строг старшина?
- Ама...аз...таковато...не се шегувам - "надървя" ми се младокът - Питам ви, имате ли пропуск?
- Не, нямам пропуск от хотелите на военните,но съм гост на друг хотел в курорта.
-Тук може да останете , само ако сте от базата на военните.
-Как така?
- Ами така.
- Ама , аз....вижте, миналата година, бях тук и.....
- Миналата година си е било за миналата година. Сега има нови правила.
- Вижте, аз искам да си платя.
- Не може.
- Как така не може? От кога не може?
-Ами не може. От тази година НЕ МОЖЕ И СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ. САМО ВОЕННИ, И ТО САМО ВОЕННИ ЛЕТУВАЩИ В  УПОМЕНАТИТЕ БАЗИ, могат да ползват басейните!

- И къде ги пише тези нови правила? Кой ги е спуснал?
-Там, на входната врата пише. Съжаляваме, но трябва да напуснете.
- Вие се шегувате! - тук почти ми "гръмнаха бушоните"
- Идете и вижте. Съжаляваме. Моля напуснете.

Отивам,разбира се, на входната врата и какво чета?:

image

Естествено, че се връщам и казвам:
- О.К. на вратата има уведомителна табела, но аз искам да знам на какво основание е тя. Покажете ми Заповедта, на чиято основа е
направена тази уведомителна табела.

- В качеството си на каква ме питате?
- На журанлист!
-Изчакайте, ще извикам шефа . Ама да ви кажа, не сте само вие която се възмущавате. Знаете ли колоко хора, които си знаят този

басейн и са идвали с години сега недоволстват, ама ние какво да направим. Ако дойде шефът и разбере, че сте без пропуск, пък и

"ГРИВНА" нямате, ще се разправя с мен.

Идва шефът.

- Какво не ви е ясно?
- Ами забраната да ползвам басейна. Кой и кога издаде Заповед за това?
- Имаме Заповед и я изпълняваме.
- Дайте да я видя

"Вие коя сте?
Аз съм еди-коя си. "- повторение на уточненията отново.

- И искам да знам, вече не за себе си, а заради всички хора,които сте върнали,заради някаквата си забрана.

След няколко минути ми показват свит "на осем" лист, в който може да се разчете само т.2 от Заповедта, която гласи почти същото, което видяхте написано на табелата на входната врата на басейна.

- От кого е тази Заповед? От министъра ли? - питам аз.
- Не. От Иван Станев, шеф на Североизточен район на Дирекция Военни клубове....и още нещо....-казва ми "шефът"

ОК. Има Заповед.
ОК, на пръв поглед всичко е редовно.

Но!!!
ТУК ВЕЧЕ , Г-Н МИНИСТЪР НА ОТБРАНАТА, Г-Н АНЮ АНГЕЛОВ, ВСИЧКО, КОЕТО ЩЕ НАПИША Е ОТПРАВЕНО КЪМ ВАС:

На какво основание Министерството на отбрана е ЗАБРАНИЛО ДОСТЪПА до басейна с минералната вода, която до преди

година, беше достъпна за всеки нормален и ненормален български гражданин?
Този басейн, по думите на простосмъртните, е строен с ЕДНИ ПАРИ НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА.

Кой и кога реши,че ЕДИНСТВЕНО "БЕЗСМЪРТНИТЕ" военни имат ПРИВИЛЕГИЯТА да се ползат от ЩЕДРОСТТА НА

БЪЛГАРСКИТЕ ПОДЗЕМНИ БОГАТСТВА?!

Дори, както ми обясниха служителите на басейна, че плащате на ДЪРЖАВАТА, за консумацията на тази вода, по водомер, пак не

ви дава правото да спирате достъпа на "обикновените хора" до една природна даденост, си мисля, скромно!

Нека да не забравяме,че МИНИСТЕРСТВОТО НА ОТБРАНА Е ЕДНО ОТ ВЕДОМСТВАТА ИЗДЪРЖАНИ ИЗЦЯЛО И

ЕДИНСТВЕНО ОТ Д-А-Н-Ъ-Ц-И-Т-Е на народа?

Защо ТОЗИ НАРОД да не може, срещу билетче от 2-3-5 лева да подпомогне, още веднъж, клетото Ви министерство, като срещу

това получи един ЕЛЕМЕНТАРЕН, НОРМАЛЕН, ДОСТЪП до лековитата минерална вода?!?!?!

Вода, която извира от недрата на българската земя.
Нито я затопляте с централи и бързовари, нито огън й кладете.

Да ми прости Бог, ма така като си мисля, дали не е по-добре да Му отворим на него сметка и там да му плащаве "ТАКСИТЕ" за

ползване, за нещо, което ни е дал, ПРОСТО, ЕЙ ТАКА, БЕЗ договори и заповеди за наем и експлоатация.?

Нямам представа какви са основанията ви за тези драстични забрани, но все ми се струва, че нещо не е както трябва.

Не може, не е нормално, според мен, едно Природно богатство, да бъде "приватизирано" за отбрани. В случая за военни.
На които, да не забравяме, всички ние, данъкоплатците, плащаме и заплатите и осигуровките, И КЕФА, КАКТО СТАНА ЯСНО

ДНЕС!

Моля ви, г-н министър Ангелов, ако не знаете за тази Заповед-Забрана, моля, ОТМЕНЕТЕ Я.

От местните хора тук, разбрах, че на този басейн са идвали много нормални, обикновени хора. Такива, които не могат да си

позволят да летуват в курорта, но които имат нужда и намират изцеление за болестите си в тази минерална вода, ДАДЕНА ОТ

БОГА!

Г-н Ангелов, Заповедта, която видях е несправедлива. това е моето мнение, но без колебание ви го споделям и ви моля за

отношение по "въпроса".

Междувременно да използвам и да предам молбите на местните хора, този път към премиера Бойко Борисов.
Г-н премиер, хората тук си искат минералната вода от ТРЪБАТА.
Съвсем безплатната, която имаха до преди година-две.
Преди да бъде отклонена....нанякъде.

Защото няма как да бъде спряна.
Тя просто си извира от българската земя.......


image




Гласувай:
23



Спечели и ти от своя блог!
1. bigbrother2 - Абсолютно те подкрепям!
20.08.2010 21:48
И тия се самозабравиха. Днес чета, подготвяли за есента, промяна в закона за черноморието и конкретно за плажовете - да станат за "бедни и богати" т.е. хотелите да можели да си ограждат плаж само за своите гости. Познай дали ще остане плаж. Така че бързай и се къпи тая година:)))
цитирай
2. haralanov - Недопустимо е...
20.08.2010 22:29
Недопустимо е подобно кастово разделение.И то за нещо тъй естествено.,,Богоизбраните,, да могат да се пличкат с водичка от минералното изворче а ,,простосмъртните,, да не могат дори и срещу заплащане.Възмутително е наистина!Изцяло те подкрепям Галя!Дано написаното от теб да бъде прочетено от Аню Ангелов и дано тази явна несправедливост бъде премахната!
цитирай
3. karambol5 - И аз питам министър Ангелов. И чакам ...
20.08.2010 22:43
И аз питам министър Ангелов . И чакам отговор !
цитирай
4. nezir - Ех спомени!
21.08.2010 02:38
Като студент, а впоследствие като семеен, обичахме да ходим с голямата дъщеря там. Жалко! Явно с малката ще ни се размине...
цитирай
5. fireball - Ха-ха-ха...
21.08.2010 07:32
Това направо звучи като излязло изпод перото на Илф и Петров!
Разговорът обаче е "по-широк". Преди две седмици се върнах от едно местенце във Франция. Ходя тами всяка година при мои приятели. Та думата ми е...
И във Франция и в Италия - никъде не видях концесионери на плажовете. Няма бариери, КПП-та, заплащане на вход, платени шезлонги и чадъри. Дори и паркирането е безплатно. КАкво се случва в нашата държава? Какво ме интересува, че някой е построил хотел на плажа и гостите му, видите ли трябвало да имат запазени места. Ами, че това го няма дори в Ница и Кан! Хайде, там поне е разбираемо - може да срещнеш някоя световна знаменитост, а не нашенски "известен" цървул по джапанки и шорти!
цитирай
6. boykostefanov - Радвам се на ядосана журналистка
21.08.2010 08:28
Ядосана журналистка е истинска журналистка.
Местните хора се наричат варненци, Галя, недей да се изживяваш като представител на елитарна централа. Нито има такава централа, нито ти си представител.

Много е добре, че се ядосваш, за да можеш да виждаш навсякъде проблемите на "местните хора" и да разбереш, че цяла България е пълна с тях - и с местните хора и с техните проблеми.

И Аню Ангелов никога няма да ти отговори на въпроса, а Бойко Борисов таман тебе чака, да му носиш хабер от Варна, където идва на седмицата по 3 пъти.

Ако се ядосаш така справедливо и на медиите в България, които ги плащаме всички с труда си и с живота си и с ограбените от нас пари, за да ги има нашите местни господари, които да хранят в устата с нашите средства вашите местни медии, ще дойде съвсем на място и навреме ядосването. И е възможно България спокойно да произведе поне една обществена медия, която да си прибира паричките директно от нашите заплатени абонаменти. За да ви е ясно кои сте и за какво в края на краищата го работите тоя журналистически занаят.

Варна е целият заграбен и ние тук живеем като във феод на едни тъпи господари, които нито имат представа от икономика, нито от живот, и само черпят готов продукт от живота на хората, от държавата и от природата. Това е действителността.

Аз я променям всеки ден. Започни да я променяш и ти.

Успехи и на теб и на твоя гларус! Бойко, от местните хора във Варна. :)
цитирай
7. wasteland - До Г-жа Авторката a.k.a Възмутената Журналистка и Столичанка !
21.08.2010 10:00
Г-жа Ядосаната Журналистка, що не вземе да се възмути по същият начин и за резиденциите, дето пак са строени с наши пари, но простосмъртни не могат да влизат, ами тръгнала за басейна на военните да мисли... Щото на НЕЯ не и е удобно... За НЕЙНО ЯДОСАНО ВЕЛИЧИЕ ще и кажа, че сигурно 9/10 от басейните по комплексите са с минерална вода, така, че спокойно може да иде в някой хотелски такъв и да си плацика величайшото дупе...
А другия път като се ядоса за това, може да вземе предвид, че басейна на бул. Приморски във Варна - до Морска гара, направен при социализЪма и ремонтиран с ОБЩИНСКИ ( т.е. наши ) пари е свободен за граждани само по 1 час на ден... Щото нали - като ще ревем, да ревем принципно, а не само политически и само когато е засегнат нашия задник... Ама то сега щото е модерно да се плюе по ГЕРБ, та затова и госпожата не обръща внимание на нищо друго... Що не плюйне леко и в посока на Община Варна и г-н Киро Дупката - щот не и отърва, че и по-лошо може да стане... Ама по Аню може... Ми тя г-жата утре ще иска и в база Варна да си влиза спокойно и да се разхожда по кея... Пък що не и на полигона в Шабла да натиска копчето за изстрелване на ракетите... Нали всичко е направено с наши пари за онези търтеи военните....
Журналисти.... Пф!
цитирай
8. weronikas - Поздравления, Галя!)
21.08.2010 10:48
"Местните" не знам защо са анонимни и защо искат да те натоварят с цялата отговорност за несвършената работа на медиите?!Очакват явно някаква медийна Жана Дарк да свърши цяялата работа, а те се покриват зад анонимни "местни"...Че НАЛИ ВИЕ СИ ГИ ИЗБИРАТЕ УПРАВНИЦИТЕ?! Кой дава на Киро Дупката властта, та 11 години да управлява Варна?!
Ей, от завист ще се задавим...И никога няма да успеем, защото вместо поздравления за критичната статия, журналистът получава подозрителното:"Абе, знаем те ние тебе... и ти..." И хората се слисват... Пак да стигнем до Бай Ганьо с неговото "прозрение" - "Всички са маскари" и да се утишим в тинята...
цитирай
9. wasteland - Второ и последно мнение
21.08.2010 11:25
Относно Киро Дупката - ми мога да ти дам аналогия, ако можеш да я схванеш - комунистите ни ебават за n-ти път, но пак си ги избираме... Следователно - нямаме право да ги критикуваме щом сами сме си ги избрали ли ? Плюс това аз за Кирил Йорданов не съм гласувал никога :) За комунисти също... Каква връзка има анонимността с казаното не схващам ? Ако искаш да ти пратя CV-то си - тогава по-верни ли ще ми станат думите ? И изобщо не съм завистлив - за какво да завиждам ? Че "журналистите" се продават по същия начин по който се продават труженичките на Околовръстното ли ? Е - не завиждам на проститутките - били те физически или морални такива : )
И да - няма никакви поздравления за статията, щото тя не е критична, а чиста проба написана от яд, че госпожата ще трябва да си плаща по-скъпичко за басейни с минерална вода... Мисля, че се обосновах и за военните и за минералната вода и за съдържанието на статията, ама това не са важни доводи - по-важното е, че съм анонимен и как може да не свалям шапка на една толкова величава личност като г-жа Възмутената Журналистка... Съжалявам, ама аз може да не съм журналист, но мнението ми е не по-малко ценно от нейното... А всъщност - дори и повече, защото е вярно.... Аман както казах от пишман политически журналисти... Залагам си главата, че ако не беше министър Аню, ами Свинаров - тая щеше да си мълчи като риба в минерален басейн :)
цитирай
10. weronikas - главата не залагай, ще ти трябва за следващите избори...
21.08.2010 11:37
нито ти, нито аз познаваме толкова добре Галя, че да я съдим кого щяла да оплюва и кого не... и изобщо, защо да съдим конкретната личност, по дяволите?!!
изнесла е един проблем, една несправедливост!ФАКТ!Защо не говорим за него, а за журналистката?!Ама тя и Жана Дарк наистина да беше, пак не може да ни оправи бакиите...
цитирай
11. wasteland - Мойта глава не я мисли. Мит е, че има избори в България между другото...
21.08.2010 13:36
Ами не говорим за факта, щото не виждам нищо неморално, незаконно или порочно военните в собствения си хотел да ограничат достъпа... Щото мразя да се повтарям, но казах, че в 9/10 от басейните по комплексите водата е минерална и изведнъж ми става чудно, как точно за тоя басейн стана проблем достъпа ? И по пътя на логиката стигам до извода, че това е просто от антипатизиране на определаната политическа сила в момента и ловко манипулиране на хората, че щом басейна е на военните, значи е на всички... Повтарям, че мразя да се повтарям, но това е горе-долу да искаш да влизаш свободно във военна база, само защото военните са тъпанари и държавата ги издържа... И да обобщя - аз проблем, че военните са ограничили достъпа до басейна на почиващи в други хотели не виждам... Не само не виждам, ами дори го смятам за правилно... Повече не смятам да повтарям нещата, които съм написал - който си има очи да чете и мозък да мисли, ще види, че статията е просто написана от яд, че госпожата не може да си кисне дупето за 2лв и ще трябва да плаща повече, за други места... В крайна сметка, МО е собственик на басейна, грижи се за него и е предвиден за ползване от военни... Журналистите да си направят собствен... Толкоз...
цитирай
12. dolsineq - И аз съм го ползвала този басейн, ...
21.08.2010 14:30
И аз съм го ползвала този басейн, Гале. Много бях доволна от водата. Посещаваха го много хора със заболявания. Жалко, ако не го отворят наново...
цитирай
13. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
21.08.2010 15:40
fireball написа:
Това направо звучи като излязло изпод перото на Илф и Петров!
Разговорът обаче е "по-широк". Преди две седмици се върнах от едно местенце във Франция. Ходя тами всяка година при мои приятели. Та думата ми е...
И във Франция и в Италия - никъде не видях концесионери на плажовете. Няма бариери, КПП-та, заплащане на вход, платени шезлонги и чадъри. Дори и паркирането е безплатно. КАкво се случва в нашата държава? Какво ме интересува, че някой е построил хотел на плажа и гостите му, видите ли трябвало да имат запазени места. Ами, че това го няма дори в Ница и Кан! Хайде, там поне е разбираемо - може да срещнеш някоя световна знаменитост, а не нашенски "известен" цървул по джапанки и шорти!

По испанските плажове съшо няма концесионери. На определени места има шезлонги /обикновено са на поне 50-100 метра един от друг и на поне 20 от самата вода/ и човек може да си наеме един. За останалите има повече от достатъчно свободно пространство да си просне хавлията, чадъра, стола или каквото там още си носи. Хотелите НЯМАТ оградени частни плажове... А тук са известни курорти и понякога идват и известни личности.
цитирай
14. injir - Жана д, Арк. Изгорена на клада. З...
21.08.2010 16:21
Жана д,Арк . Изгорена на клада. Заради това, че се опитала да защити народа си. Нещо ново под слънцето?
цитирай
15. ok3223 - Стига бе wasterland-чо
21.08.2010 16:24
с тези фелдфебелски лафове и манталитет. Не стига,че останахте една шепа бракувани безделници и за нищо не ставате. Само да носите манерките на задокеанските шефове, ама си придаваш и важност.
Нямаш работа с новобранци, а с нормални граждани на РБ.
Висите на врата и гърба на народа на 200%, за което не сте виновни само вие, ами и привилегии искате. До вчера било достъпно за всичики, удобно и евтино; болшинството от местните и почиващите не са с вашите тлъсти заплати, за да плащат по 10 лв всеки път, когато поискат да ползуват лековитата минерална вода, затова са недоволни и протестират. Никой не ви е дал право да заграждате и засвоявате нещо, което до вчера е било общо. И вие ли започвате да се пазите от любовта народна, като вашият вожд, който от 20 год не прави и крачка, без да го вардят рота охранители.
Какви ракети, какво 5.6. Зер имате нещо за пазене, освен да си пазите лампазите и дебелите задници, охранени от нашите данъци.
Както е тръгнало, за нас обикновенните данъкоплатци, няма да остане и въздух за дишане, камо ли плажна ивица за къпане и евтин достъп до минералните извори, с каквито ни е надарила така щедро природата.
Седни си на дебелия задник и се опитай да влезнеш в положението на 90% от бълг.народ, който едва, едва преживява с тези мизерни заплати, ако разбира се, в главата ти е останало малко нещо човешко...
цитирай
16. lado - с тези фелдфебелски лафове и ман...
21.08.2010 16:41
ok3223 написа:
с тези фелдфебелски лафове и манталитет. Не стига,че останахте една шепа бракувани безделници и за нищо не ставате. Само да носите манерките на задокеанските шефове, ама си придаваш и важност.
Нямаш работа с новобранци, а с нормални граждани на РБ.
Висите на врата и гърба на народа на 200%, за което не сте виновни само вие, ами и привилегии искате. До вчера било достъпно за всичики, удобно и евтино; болшинството от местните и почиващите не са с вашите тлъсти заплати, за да плащат по 10 лв всеки път, когато поискат да ползуват лековитата минерална вода, затова са недоволни и протестират. Никой не ви е дал право да заграждате и засвоявате нещо, което до вчера е било общо. И вие ли започвате да се пазите от любовта народна, като вашият вожд, който от 20 год не прави и крачка, без да го вардят рота охранители.
Какви ракети, какво 5.6. Зер имате нещо за пазене, освен да си пазите лампазите и дебелите задници, охранени от нашите данъци.
Както е тръгнало, за нас обикновенните данъкоплатци, няма да остане и въздух за дишане, камо ли плажна ивица за къпане и евтин достъп до минералните извори, с каквито ни е надарила така щедро природата.
Седни си на дебелия задник и се опитай да влезнеш в положението на 90% от бълг.народ, който едва, едва преживява с тези мизерни заплати, ако разбира се, в главата ти е останало малко нещо човешко...

Даа, но човекът има дебел задник и за глава
цитирай
17. katan - Да, Галя!
21.08.2010 18:16
Скандал си е!
Но то всичко в нашенско си е скандално!
Колкото и да се опитваме да променим нещо - все нищо не става /хубаво искам да кажа:(/.
цитирай
18. galinabg - @weronikas,fireball ,dolsineq,voinyt , injir , ok3223, lado, katan и другите приятели от лога :)
21.08.2010 19:16
Благодаря ви за доверието! Благодаря ви и за това,че сте се опитали да ме защите пред анонимния "wasteland ", по мое скромно мнение, един комплексиран и нещастен в обърканите си мисли анонимко. Струва си да се спори само, когато отсреща е човек, написал поне един постинг и изразил поне едно мнение, без значение харесва ли ни или не. Този новопоявил се "справедливко" обаче не заслужава вашето внимание! Аз обаче съм трогната от него и ви пожелавам едно смислено, приятно и незабравимо лято! мога да ви обещая и още емоции! Тази почивка се оказала голям екшън. Ще ви пиша пак!!! Поздрави!
Галя
цитирай
19. fireball - След...
21.08.2010 22:33
След последните идиотщини които чух че се готвят за плажната ивица....
... не знам дали управниците ще извоюват Държавата от бандитите, но съм повече от убеден, че е време да извоюваме Държавата от управнициге!
цитирай
20. wasteland - Смешници :)
22.08.2010 01:18
Никой не коментира по същество поста ми, а плямпа едно към гьотере :) И не, че съм длъжен да ви давам обяснения, но г-жа Журналистката ако поиска и предложих ( ЗА ВТОРИ ПЪТ ГО ПРАВЯ СЕГА ) да и пратя CV-то ми... Щото не знам какво разбира под анонимен, като аз в нейния профил виждам всичко на всичко една снимка, която може и от списание да е я изрязала - няма адрес по лична карта, няма ЕГН, няма телефони, няма мейл адреси, няма кратка автобиография... Ако една снимка е разликата от анонимността до глупостта - съгласен съм... И да си кача снимка - нито ме познавате, нито имам желание да се запознавам с "катили" като вас дето сте си плюли в устите... И пак - не, че ви дължа нещо, но за мен военните са тъпанари - дори с по-голямо основание от вас го знам... И задника ми не е дебел, за разлика може би от вашите... И да - не съм фен на блоговете, но може и да стана... Ако не за друго - поне да си изказвам мислите относно т.нар. "справедлив" журналистически гняв...
А дали съм комплексар драга ми Галинке - ти ще си мноооого смешничка, ако си мислиш, че има човек без комплекси - и аз съм човек - и аз имам - но не ги натиквам в очите на всеки срещнат... Обаче за толкова години в нета съм се убедил в едно - човек изказал мнение противно на "правилното" веднага става комплексар, почва да се държи сметка за анонимност и т.н. Извинете, че не си раздавам личните данни наляво и надясно - казвам за последно - ако г-жата толкова държи на явността, за да не използва такива откровено тъпанарски епитети, като доводи в правотата си - може да ми пише ЛС да и изпратя апликейшъна си... Със снимка и всичките му там анджаклами...
Та така де... Глупавички сте всички, ама и ви личи :)
p.s. до Ладо - ей ПИЧ, с тоя "ентелегентски" манталитет и прасетата на село не можеш да научиш да ядат помия бе :) И глупако - аз не съм заградил нищичко, но басейна си е бил на военните и те не са заградили "нещо общо", а са спрели достъпа на тъпанари като вас до него :) Не се извинявам за епитетите ;)
цитирай
21. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.08.2010 03:59

Не се извинявам за епитетите ;)

Няма нужда. Така сам ни показваш кои епитети ти прилягат идеално. Ама следващият път като ни говориш, не се гледай в огледалото, че се бъркаш...
цитирай
22. boykostefanov - Критичен, но страничен
22.08.2010 08:12
wasteland, ти не четеш текста на Галя, а нещо друго четеш - сигурно моя коментар четеш и по него се водиш, без да следиш съобщените факти в авторския текст.

Там Галя пише, че този басейн минали години не е бил заграден. Което най-логично говори, че в момента е заграден, а не че си е собственост на военните. И собственост на военни няма никъде, в нито една държава. Има собственост на църкви, но други автономни собствености в рамките на държавите няма.

Така че заграждането остава безспорен факт.
И ако ще коментираш по него, разбира се, че критиките ти ще са полезни и на място.
Но ако се караш на журналистката, че иска да влезе в един държавен басейн, и на журналистиката, че иска да опише един абсурд, тогава ще останеш непременно встрани от темата и ще си само един критикар, но не и критик.

Моите уважения към правдивия ти тон, който обаче е като точен изстрел в погрешна цел.
цитирай
23. wasteland - ...
22.08.2010 09:03
Най-накрая нещо по темата, въпреки, че аз материала на госпожата го четох, но ти май не си чел моето мнение :) Първо - басейна си беше ограден и преди. Второ - военните имат собственост - по същия начин както и МЗ имат собствени болници и санаториуми, както МС има резиденции и други подобни примери... И въпроса не е толкова до това чия собственост е басейна, а че госпожата както казах не може да си плацика дупето за 2лв... И понеже никой не ми отговори, ще попитам с големи буквички, барем някой си направи труда да ме светне по тоя въпрос - ЗАЩО В РЕЗИДЕНЦИИТЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВЛИЗА ЕЙ ТАКА - НАЛИ СА СОБСТВЕНОСТ НА ДЪРЖАВАТА - Т.Е. НАШИ ? И пак от материала излиза, че не е проблем дето частния хотел е отклонил минералната вода към себе си, а че военните са ограничили достъпа до басейна си... Който се предполага, че е за да могат самите военни да ходят там...
Не съм военен вече и съм съгласен, че тъпанарите в армията преобладават за сметка на горе-долу мислещите, но не съм съгласен пък с откровеното тъпанарско мнение на оня индивид по-горе, че за никакъв чеп не сме ставали...
Напротив - генералите може и да не стават, но обикновените войници определено от нищо правят нещо и успяват поне малко да си изпълняват задълженията въпреки грандиозната мизерия в армията... Това тъпанарско мнение, че в армията само се лежи по гръб и се взема една шапка пари може да е важало по комунистическо, но не и сега... Нека господинчото само да седи 100 часа на работа за една седмица - нищо друго да не прави - просто да седи там и тогава нека коментира... Да седиш на кораба при тези жеги досега, при положение, че климатиците нямат фреон е супер... Да ходиш със скъсани дрехи, щото няма доставки - също е супер... Да спиш в едно легло с всякакви гадинки - безценно...
И още милион примери мога да дам... Не се оплаквам - който не му отърва - напуска - аз го направих, но да ми казва някакъв Сульо, че сме били търтеи - моля, моля...
цитирай
24. wasteland - епитети
22.08.2010 09:15
Колкото до епитетите - абсолютно заслужени са... Първо - бяха си предизвикани, второ - как да нарека хора дето не мислят на същината на текста, а коментарите им анализират единствено психологичното и физическо състояние на автора :) Излиза, че аз трябва да приема мнението на драскачите тук, че задника ми е глава и съм комплексиран анонимник, а моите епитети ги дразнят :)
Не съжалявам - толкоз :)
И факта, че една софийска журналистка идва тука на море и се веднага се хваща, ама за абсолютно най-незначителния проблем, само защото е лично засегната говори за манталитета и на журналист :)
Значи басейна ? А може ли пак да попитам - как пък не се възмути, че точно до ресторант Черноморец в същия комплекс, някой си е заградил паркинга отпред и взима по 5лв на паркомясто без дори да е вложил и 1 лев, освен за будката и бариерата ? Нали асфалта също е общински - т.е. наш ? Също защо на мен като ми се налага да ходя до "столицата" с кола - винаги трябва да плащам НАЕМ за колата по разни платени паркинги в размер на еднодневен ол инклузив в 3 звезден хотел ? Ама това не са проблеми... Проблема са двата лева :)
Всъщност що ли се разправям още, като наистина доказахте, че тука има само драскачи и тъпанари :) То и да се спори се иска акъл, ама у 9/10 от писалите под темата такъв откровено липсва... Тикви без семки :)
цитирай
25. ok3223 - Така-а
22.08.2010 10:33
Галина видяла нещо нередно и го изнася. Ами като си видял, че онези от хотела са направили частен поркинг и взимат незаконно пари от хората,защо си траете. Журналистката вижда безобразия и ги изнася, а вие там живеещите, да не сте със сливи в устата. Тя е видяла едно, ти друго, аз трето, така постепенно, едно по едно, нещаща се оправят. Какво лаеш по нея и нас като дръглив пес, плачещ за тояга. Личи си, че под фуражката вакума е голям.
Какво по-естествено от това да видиш и да се възмутиш още на 1-я ден, че някой е заградил басейна, в който миналата година си се къпал, като е поставил и охрана. Обявил общото за военна собственост, за да могат фуражките да се плакнат БЕЗ ПАРИ.
А ти се разказваш пред нас като наемник, който е затъпял до тава степен от "строй се-преброй се", че не вижда нередното в случая.
Умните хора казват: "Не се спори с глупак."

цитирай
26. boykostefanov - wasteland, само недей да говориш глупости
22.08.2010 14:36
"Един от най – важните критерии за разграничаване на правото на собственост е субектът носител на правото на собственост. Съгласно чл.17, ал.2 от КРБ собствеността е частна и публична. Според чл.2 от ЗС Собствеността принадлежи на държавата, на общините, на кооперациите и други юридически лица и на граждани. Носители на вещно право на публична собственост могат да бъдат субекти, които упражняват държавно властнически правомощия – това са държавата и общините. Публичната собственост се характеризира освен със субекта и с интереса за задоволяване на който тя се признава – Тя служи за задоволяване на публични обществени интереси. Публичната собственост се характеризира и със своите обекти. Чл.17 от КРБ изрично определя обектите, които са изключителна държавна собственост и не могат да бъдат отчуждавани. Частната собственост се характеризира с това, че нейни субекти са гражданите и ЮЛ и те не могат да бъдат носители на публична собственост. Те са субекти на частното право и при установяване на правоотношения по повод обектите на правото на собственост те нямат властнически правомощия. Характерно за частната собственост е, че тя служи за задоволяване на интересите на нейния носител и за развиване на стопанска дейност.Относно обектите не съществуват ограничения. Частна собственост могат да бъдат всякакви вещи освен тези, които са изключителна държавна собственост." - http://svyat.com/%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5/

Моля, когато разисквате сериозно дадени въпроси, нформирайте се предварително и не говорете глупости. wasteland, на теб го казвам първо.

Само църковните имоти не са достатъчно автономни в България, което беше предмет на обсъждане миналата година.
Говори компетентно, когато спориш и още повече, когато решиш да иронизираш или да обиждаш някого. Защото иначе обидата остава изцяло за теб.
цитирай
27. boykostefanov - Армията не е Юридическо лице
22.08.2010 14:37
Армията не е Юридическо лице, не е Ведомство, тя е институция по Конституцията на Република България.
цитирай
28. boykostefanov - Не се влиза поради самоуправство
22.08.2010 14:43
В двореца Уиндзор се влиза, че е частен дом на английското кралско семейство и пак е отворен за посещения.
Но нашата невиждана селяндурия на самоуправстващи невменяеми, се заключва и застражва навсякъде, където й скимне. това е причината да не се влиза навсякъде.

Военните зони, които представляват СТРПАТЕГИЧЕСКИ ОБЕКТИ НА НАЦИОНАЛНАТА ОТБРАНА И ДЪРЖАВНАТА СИГУРНОСТ се отцепват с укази, които са гласувани в парламенти. Това не се прави защото на някого така му се иска. И обекти, които са на общинска земя и представлява публична държавна собственост, не могат да бъдат отцепвани, ограждани - ДА, отцепвани - НЕ. Няма пропусквателен режим. Ако има, значи там има частан собственост или държавно постановление за пропусквателен режим.

Оправи си понятията и влез в живота готов и адекватен.
цитирай
29. wasteland - до ок2332 или там каквото чудо на природата е...
22.08.2010 17:57
Еййй, много отворени всичките тука :) Браво, браво... Ей говедо тъпоумно, лоботомиран примат останал в интелектуалното си развитие някъде във времето, когато океаните са били още топла супа от микроорганизми и първите земноводни са правели грандиозни опити да засмучат първите си глътки въздух... Не ми се пъни на тема интелект, че тая дума май трябва да си я проверяваш в уикито за значението й... Не си виждаш, че IQ-то ти е под стайна температура, ами тръгнал да се дърли барабар Петко с мъжете... Имбецил олигофренясал - казах, че съм бивш военен - по-точно кадрови войник, нямащ нищо общо с онези с лампазите, и че наистина смятам военните като цяло за тъпанари, но никога конкретен човек не съм го имал за такъв без да проверя колко му е багажа... Багаж, който ти май си забравил в "загубени вещи"... Тръгнал Сульо да ми се пъне и да категоризира някой по професията му... Откровен тъпанар си - и това не е обида, а констатация... Същото се отнася и до другите полуидиоти дето не се хванаха за съдържанието, а за автора - същите тригънкови лауреати на безмозъчието... Включително и г-жа Авторката дето изобщо не вдява какво и казвам, а се е хванала, че не съм си сложил снимка и по тоя начин си седя комплексиран анонимник... А тя е кретенка щом така мисли, ма сега и го казвам за първи път...
БойкоСтефанов - пич - ай не ми казвай какво и как да приказвам и не се грижи за интелектуалното ми и душевно равновесие - тъкмо те похвалих, че беше единствения, който каза нещо по темата ( въпреки, че не съм съгласен с него, го уважавам ), и ти се изсра на метеното като самосвал...
Последно - басейна на военните ли е ? Техен е! Имат ли право да спрат достъпа на обикновени граждани до него ? Имат! Точка по въпроса и казуса... Ако някой има претенции - да се обърне към НС да променят закона така, че имотите на военните да са достъпни за всеки, който е решил да се възмущава...
И не ги уважавам журналистите - още повече софийските такива, а още повече тези на социалистическа практика... Бай!
цитирай
30. wasteland - Бат Бойко
22.08.2010 18:08
Пич - оправи си понятията ТИ - с кой указ са отцепени и на какво основание резиденциите, че не са достъпни ? На какво основание софийските тарикати ще ми стопанисват Ботаническата градина в Балчик и ще смучат мангизи от нещо, което реално не е тяхно ? На какво основание НЕ мога да влизам навсякъде в Общината, след като няма указ, а само един вътрешен правилник ? От всичките простотии и в държавата като цяло и в курорта - тази "журналистка" се възмути точно от басейна ? Без извинение, ама това не е сериозно :)
Да не навлизам в подробности - но както вие си имате мнение, че под фуражка акъл няма - по същият начин и аз от този момент нататък слагам цялото журналистическо съсловие към проституиращите, подкупни помияри дето пишат само като имат лична изгода от това...
И то ми е ясно, че акъл за 5 пари нямате, затова и това е окончателното ми и последно мнение... Госпожата ако иска да пусне СМС до Арменския поп, ще си плаща за частни басейни... И без това 9/10 от тях са на софиянци... Същите и съграждани дето ебаха майката и на планините и на крайбрежието... Като иска безплатна минерална вода - има си места, където може да се кисне колкото си иска без пари... Иначе да си ходи на СПА хотели... И понеже на вас въпросите трябва да се задават по няколко пъти, като на тъпоумни - колко държавни учреждения си имат собствени почивни бази и колко от тях са със свободен достъп на обикновени граждани ? Ай - аз отивам да се изкъпя в морето :) Приятно плакнене и пикаене по басейните :)
цитирай
31. boykostefanov - wasteland, това не е разговор.
22.08.2010 20:10
"...ще си плаща за частни басейни... И без това 9/10 от тях са на софиянци... " - цитирам те.

Аз теб разбирам и то сега, че басейнът от снимката по-горе е частен. Би ли ми казъл, на кое частно лице или на кое юридическо лице е този байн, за да спрем да спорим за глупости. И аз не искам да съм невежа. Просто го кажи и да приключваме с консенсус.
цитирай
32. galinabg - Пич - оправи си понятията ТИ - с кой ...
22.08.2010 20:32
[quote=wasteland]Пич - оправи си понятията ТИ - с кой указ са отцепени и на какво основание резиденциите, че не са достъпни ?


*******************************************
Виж сега, нещастни, човече wasteland,
няколко дни се опитвам да не ставам част от диганозата ти, но днес, видно за всички е, ти си се олял.
Преди няколко дни слушах медицинска статиска,според която горещините усилват проблемите при хора с психични заболявания, но не допусках, че е толкова сериозно.
Намесвам се, не за да облекча медицинските ти показания, а за да ти кажа, че бих преглътнала всичко казано по мой адрес, от такива като теб, защото сте ми ясни като бял ден, но никога не позволявам, няма да позволя и сега, комплексари от твоя калибър да обиждат и нагрубяват останалите нормални мои гости в блога МИ!

Тук пред всички те предупреждавам, че съм взела необходимите мерки срещу безобразния ти тон. Едни от тях ще разбереш сам почти веднага, другите ги очаквай!

Жалко ,ако засегнатите военни разчитат на твоята неадекватна защита.....

цитирай
33. wasteland - Айде - почнаха и заплахите :)
23.08.2010 07:19
Абе я тихо там... Взела била мерки - ти коя си, че и ще ме заплашваш ? Ай сиктир... Предупреждавала ме - ходи си на море в Панчарево и си стой с претенциите в къщи... Ама хич не можеш ме стресна - 100 пъти ти предложих дори да ти пратя биографията си, ама ти знаеш като латерна само едно - комплексиран анонимник и толкова.... А за военните не се грижи точно ти - мнението ти за тях е видно още в поста ти отначало... Толкова - отивам на работа, а ти нали знаеш какво да направиш с претенциите и заплахите си ???
Всички много силни пред компа - от такива като тебе все бит и подпален ходя... Като си журналистка, че много важно... Пак казвам - леко със заплахите, да не се изненадаш ТИ !
цитирай
34. mese4ka - Амм, аз лично се връщам тъкмо от Св. ...
23.08.2010 09:49
Амм, аз лично се връщам тъкмо от Св.Константин и Елена, бях на хотел Адмирал. Майка ми е служител на МО, не аз. Точно на тези басейни се къпах. За тия 'гривни" дето ги споменавате - те се слагат на всеки, който почива в един от военните хотели. И все пак, всеки хотел си има басейн. За четирите военни хотела - Флагман, Адмирал, Маяк, Фрегата - се ползват тези 2 басейна, които сте снимала.(единия минерален, другия е обикновен, ако мога така да се изразя). Вие на басейните на други хотели ходили ли сте? Пускали ли са ви на чужди басейни, например на басейна на х. Азалия? Надали. Пък и почти 80% от басейните в т.нар. Дружба са минерални. Не е само този. Така че това според мен си е просто заяждане.
Аз почивах в този хотел и хотелът си имаше басейн. Никой не иска външни хора да идват на басейна на неговия хотел. И все пак беше басейн за 4 хотела. Ако и външни пускаха - щеше да е лудница! Хората мислят малко и за гостите си - да им е по-спокойно. И не наричай военните "безсмъртни". Не си запозната с нещата, явно.
цитирай
35. fireball - Абе Wasteland...
23.08.2010 13:04
Вместо да разшириш темата - Трябва ли да има дувари, частни и ведомствени плажове, докога КПП-та из България, - ти взе че се нахвърли върху пишещите. Абе в тази Държава всички ли изкукуригахме, та каже ли ни някой нещо не в наше съгласие, сме готови веднага да вдигнем юмруци? Ами остави това, почваме и да се упражняваме в думосъчетаване и словообидство?
И тази лелеяна българска мечта (в поста на mese4ка) - никой да не идва на басейна му - ако можеше всеки да си има басейн в стаята, лично плажче на балкона - ех! това е живот - ех!
цитирай
36. boykostefanov - Безумие
23.08.2010 16:31
"Амм, аз лично се връщам тъкмо от Св.Константин и Елена, бях на хотел Адмирал. Майка ми е служител на МО, не аз." - цитирам.
mese4ka, майка ти като е служител на МО, на теб каква ти е работата в почивна станция на военните? Ти си първият нарушител на каквото и да е.

Без да вкарваме в сметката, че армията намалява прогресивно пи реципрочно на увеличаването на нейните хотели, които не са на армията, ами са на държавата, защото не са и частни дори.

В материала е написано, че Галя е искала да си плати таксата, като всеки друг път. Но са й поискали пропуск. Кой говори за безплатна услуга в ущърб на една материална база? Никой не говори за Без Пари, освен самата mese4ka.
цитирай
37. mese4ka - @boykostefanov
28.08.2010 11:33
Изобщо не съм нарушител. Там имат право да почиват военни със семействата си. Аз съм семейство. Не говорете без да сте наясно.
цитирай
38. boykostefanov - Ей, ти я взе държавата за закуска направо
30.08.2010 11:50
mese4ka, държавата дава почивни бази на военните, да отиват там да почиват със семействата си, но военните да почиват със семействата си, а не семействата на военните да почиват. Майка ти е служител на Военното министерство точно колкото една метачка е сержант. Държавата не плаща бъдева пари за 24 хиляди военни да ходят 240 хиляди навлеци да си правят почивки на държавна земя и държавни почивни бази.

Тъкмо в това е въпросът, че сержантите ни почиват в мир, а някакви близки на административния персонал на почивните бази на военното министерство, почиват в техните бази и не пускат гражданите да се къпят в басейните дори и срещу заплащане за поддръжката им.

Ти не само си нарушител, ами си и нахален нарушител и се правиш на глупава, че уж не разбираш смисъла на законите в държавата.

Добре че ги говориш тия нахални глупости, че да стане напълно ясен поставения въпрос в този журналистически материал. И заглавието му да си отиде точно на мястото.

Всъщност, ти благодаря за оказаното съдействие за изясняване на казуса, въпреки, че вероятно нито си искала, нито си очаквала да съдействаш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене