Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3406925
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.07.2010 17:13 - КОЙ КАЗВА, ЧЕ НЯМА РЕПРЕСИИ?
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 12285 Коментари: 24 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Осъдиха ме! - от другата страна на слушалката ми е Андриан Цаконски.
Да, същият, който от 2007-ма година , още в началото на управлението на тройната коалиция - това държа да го подчертая специално - не се страхуваше и вдигаше на крак хората си от Българската асоциация на млекопроизводителите, за да протестират срещу унищожителната, за тях, политика на станишевото правителство. Блокираха пътища. Идваха с крави и овце пред министерски съвет. Ядяха бой, като гръсти, при всеки техен протест.  Но не се отказваха. До края. До изборите, през миналата година. Спряха с протестите си, за да дадат шанс на "новите" и с надежда, че най-после в България на някого ще му "запука" за животновъдния бранш, и в частност за млекопроизводителите. Да, де, ама някой друг път. Но това е друга тема. И не за това започнах да пиша.
За да се върна към телефонното обаждане от Андриан ще ви припомня само, че при всеки протест на млекопроизводителите след първоначалното съобщение по агенциите, че "....протестът на фермерите е започнал с блокиране на еди - кой си път..." следваше съобщението, че : ".....полицията арестува няколко души от протестиращите, сред тях е и водачът им Андриан Цаконски....".
По едно време бях започнала да го съжалявам. Не го познавах, тогава, лично, но имаше моята симпатия. И нямаше как да е иначе - просто този човек, когато и да съм му звъннала, за пряко включване или за участие в студио, никога не ми отказа. Никога не ме подведе, че ще участва, а да не дойде, защото са мнозина, които са се отмятали в последния момент.
Както и да е.
- Как така те осъдиха? На колко? Какви са мотивите? - последваха моите въпроси. - На 3 месеца условно, с 3 - годишен изпитателен срок. За хулиганство. При задържането ми, по време на един от фермерските протести, преди година. - Ти се шегуваш?? - продължавам да недоумявам аз. - Не се шегувам. И лошото е, че Врачанският окръжен съд приключва делото без да имам право да обжалвам на касационна инстанция - продължава Андриан. - Как така? Защо да не можеш да обжалваш??  - Не знам. Сега ще трябва да проверя възможностите и ще съдя България в Страсбург. Не знам дали ще мога,но ще опитам. Нали разбираш, че това е политичска репрсия спрямо мен?- питаме реторично Цаконски.
- Какви са им доказателствата? И защо мислиш, че е политическа поръчка?- продължавам с хищическите журналистически въпроси.
Тук следва дълъг обяснителен разговор, от който ви селектирам най-важните данни:
- От присъствалите при задържането му полицаи пред съда 10 са казали, че той не ги е обиждал и не е имал хулигански прояви.  - 4-ма обаче, на чиито показания се издава присъдата, са твърдяли, че той ги е блъскал и нагрубявал по време на ареста. - Представители на РВМС,които са присъствали там, също са свидетелствали, че не е имал хулиганско поведение при задържането. - Междувременно актът, който му е бил съставен,там на място, за нарушаване на обществения ред е отпаднал в съда. Въпреки това - получава присъдата за същото обвинение ???!!!! - има видеоматериал, който показва, че Цаконски се държи съвсем нормално и не се съпротивлява при ареста
/Ако имате възможност, изгледайте участието на Андриан Цаконски в студиото на Сутрешния блок на ТВ7. Ще видите и видеоматериала със задържаето му./
Разбира се, че го поканихме в студиото,за да огласим случилото се. След участието говорихме пак. Дълго. 
Оказа се, че освен делото за хулиганство, са  го разсипали от данъчни проверки; от разследване от икономическа полиция; от РВМС; и от когото още се сетите по държавната верига за "разкатаване". Всичко, разбира се завършвало с ОК. Да де, ама само едното дело за хулиганство срещу този непокорник не им било достатъчно и .....го подкрали през банката, с която работи. АСЕТ банк. Чувала съм да казват, че била банката на Маджо.....
Изведнъж, само за седмица,миналата година, кравите му започнали да измират като мухи. За шест седмици над 60 животни. Никой от ветеринарните лекари в района не искал да отиде и да им направи изследване. По "втория" начин, под чуждо име, успял да прати кръвни проби в една лаборатория, откъдето дошла страшна диагноза. Не я запомних, но Андриан ми обясни, че била като СПИН-а за хората....Така билзо 100-тина животни му заминали.
Всяка умряла крава я карал в Екарисажа, взимал бележка и я прилагал в банката, защото кравите били част от сделката.
От там започнали да го притискат да си връща кредита. Направили му го предсрочно изискуем. За да стори това започнал да продава други, здрави животни. При всяка сделка присъствал човек от банката, който се разписвал под фактурите. Парите били привеждани в сметката на съдия-изпълнителя.Междувременно сметката му била блокирана. Отказвали му да му кажат какви са точно останалите задължения. Просто всичките пари от продажбите потъвали в онази сметка. Оказали се недостатъчни. Хайде - продали и стопанството му, за жълти стотинки.
И все продължавал да дължи.И с днешна дата.

Междувременно прокуратурата ???? му повдагнала обвинение за измама, в особено големи размери, на банката???? /Откъде накъде държавното обвинение се намесва в един договор между кредитоискател и банка?!?! - продължавам да недоумявам..../
Според Андриан, целта била да го осъдят и за банката и да го вкарат ефективно в затвора.

Нямам аргументи да го оборя. Може и това да е планът срещу един немирник, който "цепеше" въздуха със справедливите си искания!
И винаги беше най-отпред. Пред хората си. А те му вярваха и го следваха.
Сега ми казва, че е отчаян и обезверен.
Няма как да е иначе. Вярвам му.
От няколко дни си мисля, колко организирано могат да действат държавните институции, когато трябва да съсипят някого. Особено онзи, който е имал куража да се изправи срещу Системата и да й се опълчи.
- Аз ли съм най-големият престъпник? - пита ме Андриан. - Сигурно- казвам му. И опитвайки се да се пошегувам допълвам:- Сега вече ще спя по-спокойно, като знам, че всички, по Веригата, са си свършили работата и са те обезвредили.
Едва ли му беше до тъпата ми шега.
- Защо не потърсиш Бойко? Цветан? Нали Станишев ви обвиняваше, че ГЕРБ ви подкукуросва да протестирате? - Мислиш ли, че щеше да се стигне до тази присъда, ако беше така?
Не знаех какво да му отговоря....
Но едно осъзнавам със сигурност. Урокът "Какво се случва с вироглавите водачи на протести?" ще бъде настолен за всеки, който оттук - нататък реши да се "перчи" и да си търси правата. И не само своите, а и на който и да е бранш.  Защото Андриан Цаконски излизаше, за да защитава правата на хората от сдружението му. На всички, които изнемогваха и бяха принудени да колят животните си и да не помислят повече да се занимават с животновъдство и млекопроизводство.
Впрочем и Андриан вече не е млекопроизводител.....
Сега чувам, че новият земеделски министър, който по времето на протестите на андриановите хора обясняваше, че исканията им са справедливи и че те, ГЕРБ, ги подкрепят, обяви, че ще връщат изискванията на БДС.
За сиренето, например. Да било направено от мляко.Без сухи субстанции и палмово масло.
Това добре, ама от къде ще идва това мляко? Андриан казва, че много от техните хора отдавна са си изклали животните и не помислят отново да се връщат към този "бизнес".
Може би от банковите каси ще тече? Или ще го раздават на входа на прокуратурата? Или може би към полицейските управления ще оформят краве- и овцеферми???
Има ли значение.....
Важното е, че няма да има недоволстващи, протестиращи, претендиращи. Мляко все от някъде ще "бликне"......

***********

Участието на Андриан Цаконски в ТВ7:

http://www.tv7.bg/news/78852.html

http://www.tv7.bg/news/78862.html





Гласувай:
38


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. nicodima - Потресена съм, Галя!
25.07.2010 17:24
Точно от това организирано унищожаване на осмелилия се да протестира човек! Получена е политическа поръчка да бъде смачкан, вкл. и икономически, и всичко си тръгва по веригата...
Е, няма да има мляко за министър Найденов, то какво ли ще има?!
Започвам да си отговарям къде са насочени усилията на полицията - въпрос, който зададох в последния си постинг... Горчив отговор!
цитирай
2. bowman - Това ...
25.07.2010 17:39
Това е картина от преди десети ноември, организирано и подготвено от хора които знаят какво правят. Ако са запазени старите обвързаности и съдът не е бил независим. Ще ми се да не вярвам, но думите описват организация и хора които работят под покривалото на "силите на реда"
цитирай
3. boristodorov56 - Похвали от Брюксел за правосъди...
25.07.2010 17:46
Похвали от Брюксел за правосъдието?

Моля?
цитирай
4. bamby13 - а уж отдавна вече не е 1984. . . . . . .
25.07.2010 18:16
а уж отдавна вече не е 1984.......
цитирай
5. evrazol - можем да му помогнем
25.07.2010 20:44
С колективен протест срещу влязла в сила присъда, ама това няма да се случи. То не е като блогърска среща на биричка.
цитирай
6. galinabg - Точно от това организирано унищ...
25.07.2010 20:49
nicodima написа:
Точно от това организирано унищожаване на осмелилия се да протестира човек! Получена е политическа поръчка да бъде смачкан, вкл. и икономически, и всичко си тръгва по веригата...
Е, няма да има мляко за министър Найденов, то какво ли ще има?!
Започвам да си отговарям къде са насочени усилията на полицията - въпрос, който зададох в последния си постинг... Горчив отговор!


Ох, не знам какво да ти кажа, Никодима...Наистина...Не само съм потресена, а и уплашена. Това може да се случи с всеки един от нас...
цитирай
7. galinabg - Това е картина от преди десети но...
25.07.2010 20:50
bowman написа:
Това е картина от преди десети ноември, организирано и подготвено от хора които знаят какво правят. Ако са запазени старите обвързаности и съдът не е бил независим. Ще ми се да не вярвам, но думите описват организация и хора които работят под покривалото на "силите на реда"


Ами, точно за това съм уплашена, bowman! Защото ужасяващо прилича на нещо, което трябваше да е останало 20 години назад....
цитирай
8. galinabg - Похвали от Брюксел за правосъди...
25.07.2010 20:51
boristodorov56 написа:
Похвали от Брюксел за правосъдието?

Моля?


Няма моля, Боре. Това е положението, с днешна дата. 2010-та...
цитирай
9. galinabg - а уж отдавна вече не е 1984. . . . . . . ...
25.07.2010 20:51
bamby13 написа:
а уж отдавна вече не е 1984.......



Да, Бамби, УЖ............
цитирай
10. galinabg - С колективен протест срещу влязла в ...
25.07.2010 20:53
evrazol написа:
С колективен протест срещу влязла в сила присъда, ама това няма да се случи. То не е като блогърска среща на биричка.



Остави блогърската биричка,evrazol, кажи какво наистина бихме могли да направим. Не съм юрист, но идеята ти ми стори интересна и осъществима!
цитирай
11. yuliya2006 - О, всеки кон от нас е стар. . . О, всеки ...
25.07.2010 21:26
О, всеки кон от нас е стар...

О, всеки кон от нас е стар, изпитан,
летял е триумфално с храбър мъж,
зограф е позлатявал неведнъж
върху икони нашите копита.

Огъваха ни с брони гърбовете
и рицар честен, но и рицар-гад.
Най-лудият от нае веднъж въведе
сам Калигула в римския Сенат.



© Добромир Тонев. Превод, 1984Dobromir Tonev
цитирай
12. inspecteur - Липса на гражданско общество
25.07.2010 21:39
Ето до какво доведе "демокрацията". Един посланник на държавата-защитник на това понятие, да седи и да се грижи за "ромите" и техните права(противопоставени на конституционните права на обикновения българин), една организация, искаща да създаде "Отворено общество" в България, но създаваща по-скоро дълбоки различия между отделните слоеве в това общество. Социална разруха, организирана престъпност и сделка между "демократите" на Запада и "комунистите" тук- разделяй и владей. Луканов отиде в САЩ, получи признание от елита там, изпратиха Ричард Ран обратно с него и сега ето ви рай на Земята...
Жал ми е за Андриан Цаконски- той е един революционер, но от този тип революционери, които, подобно като при Френската революция, разбират в един момент, че революция няма- над всичко седят един и същи хора...и понасят тежките последици.
цитирай
13. lado - Пак ви казвам - трябва организация, ...
25.07.2010 22:20
Пак ви казвам - трябва организация, която да използва системата, а не да се бори против нея . Някой трябва да започне да я създава. Аз - не . Анархист съм.
Поздрави!
цитирай
14. zaw12929 - Андриан Цаконски- не знаеше за какво протестира
26.07.2010 02:24
но... сега знае за какво го съдят. Има кадри от които се вижда хулигантство
Няма как да не се разболеят крави, дето с дни се тътрят по асфалта.
Положението не е такова, каквото го описвате. В крайна сметка, чрез него трябва да се разбере, че не може с протест да се постига неща, за които няма условия.
Да излезем на протест срещу кризата, да затваряме пътища.. и да я победим.
Андриан Цаконски- стана жертва на медиите, които го насърчафаха, за да има скандали, а дето има скандали, има хулигантство...И СЕГА ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА МУ МЪТИТЕ ГЛАВАТА И ДА ГО ПРАЩАТЕ В СТРАСБУРГ, ДА ПОКАЗВАТЕ, ЧЕ НЯМАЛО СЪД...
НАЙ УЖАСНОТО ПЛЕМЕ, КОЕТО ЗАТРИВА БЪЛГАРИЯ СА ЖУРНАЛИСТИТЕ, БЕЗМОЗЪЧНИ СЪЩЕСТВА Да вземем събитието- Черноморието остана без ток.. ВЕДНАГА ЖУРНАЛИСТИТЕ НАСЪРЧАВАТ ТУРИСТИТЕ, ДА ИСКАТ ОБЕЗЩЕТЕНИЕ...АЛО?!! ЩОМ Е ЗАКОННО ДО 48 ЧАСА ДА СЕ ОСТАНЕ БЕЗ ТОК, ПОРАДИ АВАРИЯ, ЗНАЧИ- НЯМА ОБЕЗЩЕТЕНИЕ И ВМЕСТО ДА СЕ ЗАСТАНЕ НА СТРАНАТА НА ЗАКОНА, НА ЗАКОНОВОТО ПОЛОЖЕНИЕ- СЕ НАСЪРЧАВА ПРОТИВОЗАКОННОТО, СЪЩО, КАКТО СЕ НАСЪРЧАВАЩЕ ХУЛИГАНТСТВАЩИЯ КРАВАР ДА СИ РАЗКАРВА КРАВИТЕ И ДА ЗАПУШВА ПЪТИЩА...
ИМАЛО СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ- ДОБРЕ ИЛИ ЗЛЕ- ИМА СИ ЗАКОНОВ РЕД КОЙТО ПОСОЧВА КОИ СЪДЕБНИ РЕШЕНИЯ МОГАТ ДА СЕ ОБЖАЛВАТ И КОЙ СА ОКОНЧАТЕЛНИ!
НЕЩО ПО ВЕЧЕ, ВАШИЯТ ПОСТИНГ, КАЗВАМ ГО НАЙ ДОБРОНАМЕРЕНО , НАРУШАВА ЗАКОНА- ГПК, КОИТО ПОСТАНОВЯВА, " СЪДЕБНИТЕ РЕШЕНИЯ СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ- НЕ СЕ ОБСЪЖДАТ!" ВИЕ НЯМА КАК ДА СТЕ НАД ИЛИ ИЗВЪН ЗАКОНА
ЗА ДА БЪДЕ ПРАВОВА ДЪРЖАВАТА, А ТЯ Е ТАКАВА, ТРЯБВА ЗАКОНА ДА СЕ СПАЗВА ОТ ВСИЧКИ, НАЙ ВЕЧЕ ОТ ТЕЗИ, КОИТО ИНФОРМИРАТ, ЗА ДА НЕ ЗАБЛУЖДАВАТ. А ЗА ДА ГО НАПРАВИТЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕТЕ. НЕЗНАНИЕТО НЕ Е ОПРАВДАНИЕ, ЗА СЪДИЯТА. ВИЕ ПРАВИТЕ НАРУШЕНИЕ... АДРИАН ОТНОВО ВИ ЗАНИМАВА ПО ТЕЛЕФОНА , А КОГА СИ ГЛЕДА ЖИВОТНИТЕ../. НО СЕ НАДЯВА, ЧЕ НЯКОЙ ЩЕ МУПЛАТИ ОБЕЗЩЕТЕНИЕ, ДОКАТО Е БИЛ ГЕРОЙ НА РЕВОЛюЦИЯТА СРЕЩУ ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ... НО ТАКЪВ ФИЛМ НЯМА
А СПАЗВАНЕТО НА ЗАКОНА Е ЗАДЪЛЖЕНИЕ НА ВСЕКИ ПРИ ВСЯКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
цитирай
15. semtomovi - Боже боже каква лудост!
26.07.2010 04:17
Аз мислех, че такива неща са възможни само в ШВЕЦИЯ срещу абсолютно невинни хора като мене!
цитирай
16. svoboda64 - Галя и всички,
26.07.2010 08:21
Ситуацията на г-н Церовски е незавидна. Чисто политическата й страна не ми се коментира, за да не стигаме до втръсналите ни от повтаряне изводи за състоянието на политическата ни система и (липса на) морал.

От юридическа гледна точка (без да съм юрист) за мен има две възможности за евентуална помощ и "поправка" на присъдата, която... очевидно - според изнесените от теб и Церовски обстоятелства - се крепи на "изборно" привличане на доказателствен материал. Та единият път е да се обърне - чрез адвокат или чрез подписка от "представители на гражданското общество" към Инспектората към Висшия съдебен съвет - повече тук: http://www.inspectoratvss.bg/. Накратко: "Инспекторатът към ВСС е самостоятелен орган, с основна функция да проверява дейността на органите на съдебната власт, без да засяга тяхната независимост."
Вторият е чрез Омбудсмана: той не може да отменя адменистративен акт и съдебно решение, но може да " чрез силата на аргументите и справедливото обществено мнение да убеди един административен орган да поправи своята лоша администрация, да отмени свои актове, с които накърнява правата на хората".

И двата пътя са по презумпция дълги и мъчителни, още повече, че каквито и действия да се предприемат те са насочени към "самопоправяне" вътре в съдебната система. Единственото благоприятно обстоятелство в момента е, че "съдебната система" е доказала своята уязвимост като цяло и ако не всяко, то повечето й действия (и решения), се следят по-отблизо от обществото, а и от други "институции".

Това, което ние можем да направим, е да напишем подписка (електронна може би, който знае как се създават такива), и да ги изпратим до тези институции с молба обстотелствата, които са довели до въпросната присъда, да бъдат преразгледани и съответно, ако "вътре-съдебно" преценят, че е имало злоупотреба със (съдебна) власт, да се "самопоправят", т.е. да отменят присъдата.

Това е, за което аз се сещам, преди да се пристъпи към Страсбург.


цитирай
17. smirena - Описаният случай е показателен за това как стоят нещата у нас,
26.07.2010 08:25
но и затова,че страхът е голям.Къде са животновъдите и млекопроизводителите,с които този човек е протестирал,защо не се обединят да му помогнат да се спаси от тази репресия.Защо той трябва да търси помощ от журналистите,а не от своите колеги и приятели.Всички са се изплашили,че ако му протегнат ръка,санкциите ще се стоварят и върху техния бизнес.
цитирай
18. flyco - ...
26.07.2010 08:53
Не го познавам този човек и тази статия не е достатъчна за да ме накара да взема страна. Не го обвинявам, нито го оправдавам, просто ми е малко информацията. Каква ми е личната позиция ли, ами нагледал съм се на измамници. Никак не мога да си представя успешен бизнес в България, в който да няма някаква измама, поне досега. Силно съмнения породи в мен невъзможността да намери ветеринарен доктор, както и конспиративният начин, по който е изпратил кръвните проби. Не вярвам, че това е истина! Ако прокуратурата се е намесила значи има някакво основание, което не е това, което произтича от думите на Цаконски. Какво е точно - не е ясно. Дали банката е нарушила договор - не е ясно тъй като не се вижда договорът, всичко може да се каже. Щял да съди страната в Страсбург: ами това вече нищо не означава, нали и Симеон ще я съди, току виж се засекли из коридорите, от една страна ще са така да се каже. Що се отнася до въвеждането отново на БДС за млякото: подкрепям го с две ръце и никакви доводи против това не признавам - категорично.
А, и да допълня, "Какво се случва с вироглавите водачи на протести" ли - ами Янка Такева? Да не би да е в затвора или не е вироглава водачка на протест? :)
цитирай
19. ok3223 - Да,да
26.07.2010 10:26
този Цаконски, който поръчково искаше да дигне цената на Млякото и от там, по веригата да направи млечните продукти, кашкавал, сирене, масло и тн. много по-скъпи, и до подсили недоволството на хората. Свърши работата за герберите. Изтъка им платното, той и тумба от такива като него, взеха властта, сега могат да ритнат кросното, да го пратят на 9-та глуха, а ако продължава да рита остена, да го пратят с някоя хайка полицейска, като го пришият към някое дело, и на почивка в панделата.
Това са изтърканите от употреба номера на властващите, с които се справят с неудобните. Този тайфун от хайки и арести на стотици хора без годни за пред съд доказателства, които след изслушването им от съда на другия ден биват пускани, ИМА ЗА ОСННОВНА ЦЕЛ ДА СПЛАШИ И НЕУТРАЛИЗИРА ТАКИВА КАТО НЕГО, и ги изхвърли от играта.
Защо не го подкрепят колегите му. Граждански протести, кравите на пъто и тн. Народо като цяло да го подкрепи, защото с дигането цените на млякото, не е успял да направи от сиренето и кашкавала, от изварата луксозна стока, нещо като черния хайвер. За да може млекопроизводителите да приберат по-големи печалби, да довършат бълг. потребител, народо, пенсионерите, които я карат повече на кисело мляко, окончателно.
Хубаво и те да лапнат по-големички печалбици, да се видят някои от тях, едричките фермери, и той май не е бил от дребните, с БМВ и яхтичка. Много станаха печалбарите, впили се в снагата народна, и не остана жива душа, сила и кръв за смучене. Та така.
Сега може да се оплаче и на арменския поп, на съда в Страсбург. Където и да загуби и да спечели е се едно. Намерили са по-курвенски криминално фин начин, като чрез банките са го ликвидирали икономически, направили са го просяк-
Да не би сега цената на млякото де се е увеличила. Ама млекопроизводителите си траят, доволни са от герберската власт. Как няма да са доволни. Нали им помагаха яко да докопат властта.
Да траят, защото, понеже, и на тях, като на Цаконски, никой няма да помогне. Сеирджии много, герои малко.
цитирай
20. cchery - Стана ми много криво и мъчно
26.07.2010 10:43
за Андриан. А аз все си мисля, че когато искаш нещо и то е справедливо, няма да ти се случат подобни гадости!!! Сега как да смея и аз да протестирам?!?

Андриан търси ли някаква помощ? И въобще как може да му се помогне...... това с него е повече от...... кошмар.
цитирай
21. flyco - Re: 20.
26.07.2010 11:55
А кой може да докаже дали го е правил от лично убеждение или не е бил използван? След като е станал опасен или ненужен е бил сринат или изоставен. Най-лошата комбинация, характерна за мнозинството хора у нас, е че са използвани вярвайки, че правят нещата по собствена воля.
цитирай
22. apostapostoloff - Всекиму своето
26.07.2010 12:39
Да, всекиму своето! Политика не се прави по улиците. Има и други, напълно законни и демократични начини. А хулиганът си е хулиган, независимо от подбудите му.
цитирай
23. mamkamu - !
26.07.2010 12:54
Не знам, какво да кажа! Тук виждам гледната точка само на едната страна.

Щото ако е блокирал пътища, ей така, както му скимне, все някакво наказание в интерес на обществото трябва да получи. Щото в България, който му хрумне да протестира и хоп -блокира пътища. Същите пътища, дето ползваме ти и аз. Все пак някакъв ред трябва да има!

Хубав ден!
цитирай
24. lava - :(
26.07.2010 13:44
Пък на zaw12929-чо много му личи, че не е гледал крави и не са му нарушавали правата. Иначе не би бил толкова разпален защитник на нещо, от което нищо не разбира.
Както вчера един човек с добро самочувствие ми обясняваше, че оня рецидивист Васил Иванов Кунчев говорел за "чиста и свята република" щото искал да стане цар.
Исках да кажа, че за разлика от глупостта логиката не винаги ходи по хората.
Прост природен закон. На нас и да не ни харесва той си съществува и си действа.
Останете със здраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене