Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3408422
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.12.2009 12:50 - „ВЪПРОС_чЕТА_ТА НА ГАЛЯ”: ЗАЩО ОТЕЦ ИВАН НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ „ЧОВЕК НА ГОДИНАТА”?
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 16112 Коментари: 45 Гласове:
17

Последна промяна: 09.12.2009 09:53


За втора поредна година Българският Хелзинкски комитет ще излъчи носителя на учредената от тях награда „ЧОВЕК НА ГОДИНАТА”. Вече два месеца на сайта на организацията върви процедурата по номиниране и гласуване. В крайния срок за номинации, 15-ти ноември, в надпреварата за приза се оказаха 15 личности и 7 организации. Да, според регламента, за човек на годината може да бъде посочена и организация! Както учотняват от БХК «Човек на годината» е годишна награда за принос към правата на човека. / Регламент: http://humanoftheyear.org/?page_id=56  / Още в самото начало, когато започнаха номинациите, аз ясно и точно , тук в блога си, обясних защо моят глас, за Човек на годината, ще бъде за журналиста Иво Инджев.   Две седмици по-късно обаче сред номинираните се нареди и Отец Иван от Нови хан. Тогава във Фейсбук-групата, създадената в негова подкрепа, аз признах, че съм в изключително деликатна ситуация и уточних, че ще дам глас и за отеца.
Регламентът позволява гласуване, по веднъж, за няколко личности.
И призовах, всеки , който иска, да стори същото, за да подкрепим Йеромонах Йоан в "благородната" надпревара.
Преди седмица останах неприятно изненадана, когато абсолютно случайно открих, че от страницата с номинации БХК е свалил тази на отец Иван. С краткото съобщение: http://humanoftheyear.org/?page_id=945 „.....налага се да отстраним тази номинация, доколкото установихме, за съжаление, със закъснение, публични изявления на отец Иван, които са в дълбок разрез с духа на наградата „Човек на годината“. Тези изявления, направени в ефира на предаването „Пирамида“ по телевизия ТВ 2 на 03 февруари 2009 г., грубо унижават жените и подбуждат към нетърпимост срещу хомосексуалните хора.”     Отец Иван също остана изненадан. Но беше категоричен, че единствената позиция в спора „Трябва ли хомосексуалните двойки да могат да осиновяват деца” е била категорично „ПРОТИВ”, с единствените аргументи, че Християнството и Православната църква не приемат и не допускат такава възможност, както и хомосексуалните бракове, като съжителство. Още по-малко, с възможност за осиновяване на деца.
По думите му спорът е бил между него и дама от Движение за защита на правата на хомосексуалистите.
За съжаление, не намерих запис от това предаване в интернет-пространството, но имам всички основания да вярвам на отец Иван, че не е отправял персонални и груби обиди срещу жените, като такива. А и от БХК не са счели за необходимо да предоставят повече подробности около „нетолерантното говорене” на отец Иван и аз, както и вие, трябва да се задоволим с оскъдната информация, като мотив за деноминацията му.   Отец Иван категорично отказа да търси повече обяснения от организаторите на конкурса и ме помоли да предам на всички, които го подкрепят в благородното му дело, с което се е заел от 20 години насам, а именно да се грижи за изоставените, бездомните и онеправданите деца, че НИКОГА НЕ ГО Е ПРАВЕЛ, ЗА ДА ПОЛУЧАВА НАГРАДИ ЗА ТОВА,ТУК НА ЗЕМЯТА! „МОЯТА МИСИЯ Е ПРЕД БОГ И ТОЙ Е ЕДИНСТВЕНИЯТ, КОЙТО ЩЕ ОТСЪДИ ЗА МОЕТО ДЕЛО”, категоричен е Йеромонах Йоан.   Отецът благодари на всички хора, които са дали гласа си за него, докато името му е фигурирало сред номинираните. Самият той ще даде своя глас за двама от номинираните: журналистите Иво Инжев / http://humanoftheyear.org/?p=530 /
и Ани Салич /
http://humanoftheyear.org/?p=813 /.

За Иво Инджев, заради смелостта му да продължава да говори, пише и критикува, без страх, грешките на управляващите и за това, че намира сили не да мрази, а да се опитва да „отваря” очите ни срещу задкулисните игри на политическата сцена.

За Ани Салич, заради подкрепата й, която неведнъж е оказвала за Дома и децата там, чрез своите репортажи.

По този повод, без да задължава никого, отец Иван се обръща към всички, които го бяха подкрепили, да пренасочат своите гласове към Ани и Иво.   И още нещо, отец Иван е убеден, че някои от номинираните организации също имат своя принос в помощ на благородни каузи и гражаднски позиции, но счита, че наградата „Човек на годината” трябва да се връчва на Човек, а не на колектив. Дори предлага на организаторите от БХК, за да бъде справедливо отличено всяко едно дело, да направят две категории за наградата си, така че съвсем естествено своето отличие, като Организация на годината, да получават и обединенията от хора, помагащи и грижещи се за изпадналите в нужда, в България.
На края ви предавам искрената благодарност и благослов на отец Иван към всички, които в последните 3 седмици се включиха в подетата от блогърите и Фейсбук-групите инициативи за събиране на помощи за Дома и децата, които живеят там. /http://www.facebook.com/pages/DA-PODKREPIM-OTEC-IVAN-OT-NOVI-HAN-V-BLAGODNATA-MU-MISIA/199274103763/

Това е моята най-голяма награда, казва отец Иван!

********** Сега е ред на моя коментар.   Оставам с горчивото усещане, че като всеки един конкурс и този, на престижната международна организация, в това му издание, претърпя някакви ,по чисто „български” маниер, редакции, меко казано.   Не са малко и въпросите, които ми идват от самосебеси. БХК сваля номинацията на отец Иван заради нетолерантност, а в същото време на страницата на официалния си сайт продължава да „държи” интервю с големия режисьор Джеки Стоев, който подготвя филм за делото на Отец Иван. /http://www.bghelsinki.org/index.php?module=pages&lg=bg&page=obektiv16818/ Дори преди дни се запознах лично с него в Дома. Беше там, за да отбира снимки за реализация на „лентата”. Той също не знаеше, че отец Иван е деноминиран, заради „нетолерантното му отношение към хомосексуалните хора”. Та се запитах, как така награда за отец Иван, като Човек на годината, не може да има, но БХК продължава да подкрепя идеята за създаването на филм за него, заради благородното му дело?! Странно?!   Вторият въпрос, който ми хрумна, е фактът, че беше удължен срокът за гласуване до 09.12.2009 г. Първоначално той трябваше да бъде до полунощ на 01.12.2009 г. Дочух обаче, че това се е наложило заради проблем с гласуването, което, може би по технически причини, е давало възможност за един човек да се гласува многократно от един компютър, или т.нар. IP- адрес, а това според обявения регламент не би трябвало да е възможно. Та се запитах, доколко от отчетените до сега гласове за участниците всъщност не са куха бройка?   Изненадана съм и от факта, че никой от БХК не потърси отец Иван, за да го уведоми лично за свалената му номинация. Защо ли? На мен лично би ми било много трудно да обясня на един православен свещеник, който е отдал живота си, с обет, в грижа за деца в неравностойно социално положение и отхвърлени от обществото майки, че не може да бъде Човек на година, защото има, по чисто християнски, друго мнение за хомосексуалистите, като част от обществото ни. Не, това не е дори цензура.   Това е...... Нека всеки от вас реши сам за себе си. И накрая, аз все още не мога да осмисля идеята на организаторите, как например, радио К2 /страхотни колеги, професионалисти/ ще се закичи с титлата „Човек на годината”?    ************ 
ВАЖНО ДОПЪЛНЕНИЕ:
В един от коментарите получих отговор от Маргарита Илиева, директорка на Правната програма на БХК, член на журито на "Човек на годината".

Моля ви, отделете около половин час и прегледайте посочените линкове.
Това, което аз разбирам, казаното от отец Иван, по-долу, е причина за деноминацията му.

9. анонимен - линкове към предаването с релевантните изявления на отеца
15:14 За ваше сведение

http://www.youtube.com/watch?v=Tbw8VpOXCgU&feature=related - хомофобия, на 3м30с говори буквално за омраза

http://www.youtube.com/watch?v=3FalUhc_AJE&feature=related - още, към края на 6тата мин.

http://www.youtube.com/watch?v=eIAkA9oZkpw&NR=1 - към 3м20с

http://www.youtube.com/watch?v=W-j8LjTOVGQ&NR=1 - сексизъм, към 6м

http://www.youtube.com/watch?v=q2oRQl3bQpg&NR=1 - към 1вата м, да се въведе вечерен час, забрана на абортите, момичетата сами си просят да бъдат изнасилени 

 
      



Тагове:   отец Иван,


Гласувай:
17



Спечели и ти от своя блог!
1. haralanov - Отец Иван е духовно лице...
07.12.2009 12:53
И като такъв не би трябвало светските прояви да го интересуват!Иначе е повече от нормално тъкмо той да е ,,човек на годината,,!
цитирай
2. анонимен - Нашенски нрави!
07.12.2009 13:02
Чест прави на Отец Иван изразената позиция, но поведението на хората в БХК е повче от странно. Или пък не?
цитирай
3. анонимен - маринов
07.12.2009 13:34
не съм много навътре в църковните неща, ама мисля , че хомосексуализма се отрича от църквата! по логиката на БХК никое църковно лице не може да стане "човек на годината"! по същата тая логика църквата излиза , че е една НЕхуманна институция, която е крепила духа и българщината през вековете!
почвам да се дразня, защото ще излезе , че ако не харесвам хомосексуалистите и взема да го кажа на глас току виж ме обявили и за новия тип расист!
цитирай
4. galinabg - @1. haralanov - Отец Иван е духовно лице...
07.12.2009 13:52
Минчо, отец Иван, дори и аз, не бяхме разбрали, че е номиниран. За съжаление вече няма как да си припомня името на жената, която го беше предложила, защото му е свалена номинацията с мотивите за нея. Отецът е толкова далече от тази светска суета, колкото мъглявите критерии за много неща в България! Иначе, да ,благодаря ти за изразената позиция!
цитирай
5. galinabg - @2. анонимен - Нашенски нрави!
07.12.2009 13:53
Да, странно е и поведението и промените, които се правят тихомълком....Няма значение. Да е жив и здрав отец Иван! Благодаря ви!
цитирай
6. galinabg - @3. анонимен - маринов
07.12.2009 13:54
Да, Валери, много са въпросителните след казуса с деноминацията на отеца. Още по-странни са критерийте и случващото се ,някак си, тихомълком....Все въпроси!
цитирай
7. анонимен - А къде е толерантността на БХК ?
07.12.2009 14:44
А къде е толерантността на БХК ?
цитирай
8. galinabg - @7. tit - А къде е толерантността на БХК ?
07.12.2009 14:47
Хахахх! Тит, хубав въпрос :))))
цитирай
9. анонимен - линкове към предаването с релевантните изявления на отеца
07.12.2009 15:14
За ваше сведение

http://www.youtube.com/watch?v=Tbw8VpOXCgU&feature=related - хомофобия, на 3м30с говори буквално за омраза

http://www.youtube.com/watch?v=3FalUhc_AJE&feature=related - още, към края на 6тата мин.

http://www.youtube.com/watch?v=eIAkA9oZkpw&NR=1 - към 3м20с

http://www.youtube.com/watch?v=W-j8LjTOVGQ&NR=1 - сексизъм, към 6м

http://www.youtube.com/watch?v=q2oRQl3bQpg&NR=1 - към 1вата м, да се въведе вечерен час, забрана на абортите, момичетата сами си просят да бъдат изнасилени

Маргарита Илиева, директорка на Правната програма на БХК, член на журито на "Човек на годината"
цитирай
10. анонимен - Отец Иван е Божи човек
07.12.2009 15:27
Искам да кажа, че Отец Иван е божи човек и че никой няма право да му правие забележка за това че проповядва словото Божие. Според него хомосексуалистите са поръкланти и обесбени от демони. Тези хора могат да се осовобядт от тях като се покаят, открета и примат Спасителя. Никой пък на нас няма право да сни натрапва да приемамае нормите на сатаната. това е истината. Що се отнася до дискриманацията на жените, това е пълен абусрд, защото той защитава всички паднали жени и им дава достойноство и любоав, каквото в деншно време в България акото проява на чувство, не знам дали въобще същестував
Светлатна
цитирай
11. анонимен - Още много дълго има да потъваме,
07.12.2009 15:35
докато стигнем " успешно" дъното на моралната и етична криза във всички аспекти на живота в България.
цитирай
12. thetrooper - БХК винаги са много активни
07.12.2009 15:37
когато защитават разни педерасти, цигани и религиозни секти, но ми е много интересно какво направиха в защита на хората, които бяха смляни от бой на 14 януари тази година - на пл. Народно събрание и в полицейските управления?
цитирай
13. galinabg - @9. анонимен - линкове към предаването с релевантните изявления на отеца
07.12.2009 15:57
Благодаря Ви, г-жо Маргарита Илиева!

Линковете са изключително ценни!
цитирай
14. galinabg - @10. анонимен - Отец Иван е Божи човек
07.12.2009 15:59
Светлана, благодаря ви за подкрепата за отец Иван. От БХК вече предоставиха линкове към спорното предаване. Може да ги прегледате и ако след това има промяна в мнението ви, моля напишете непременно :) Поздрави!
цитирай
15. galinabg - @11. andreshko - Още много дълго има да потъваме,
07.12.2009 16:01
Дано не си прав, Андрешко! Виж линковете, които предоставиха от БХК!
цитирай
16. galinabg - @12. thetrooper - БХК винаги са много активни
07.12.2009 16:02
Не знам, не мога да ти отговоря на въпроса, който поставяш. Ако намериш отговор - сподели, защото иначе МОИТЕ СИ въпроси стават с един повече!
Виж непременно линковете към спорното предаване!
цитирай
17. thetrooper - @galinabg
07.12.2009 16:17
Всъщност въпросът не е към теб, а към БХК.

За съжаление в момента не мога да видя линковете, ще ги прегледам при първа възможност. Но дори и позициите на о.Иван да не се харесват на разни либерали-правозащитници, това не означава, че той не е прав. Има една ИСТИНА и това е Божието слово - ако отецът не излиза извън рамките на християнството, всякакви упреци към него са неоснователни.
цитирай
18. galinabg - @17. thetrooper - @galinabg
07.12.2009 16:19
Митко, аз няма да коментирам, засега, видеоматериалите.
Нека всеки сам за себе си да прецени!
Виж ги непременно!
цитирай
19. анонимен - @17
07.12.2009 19:18
тази награда е на либералите-правозащитници и те решават на кого да я дадат. какво се бутате, като не ги харесвате?
цитирай
20. grigorsimov - "Либералите правозащитници", нека обяснят,
07.12.2009 19:49
с какво право или по какви закони - биологични или етични, настояват хомосексуалните, т.е. еднополовите "семейства" да осиновяват деца??
А всъщност, подобни организации и техните "номинации" са създадени именно за това, да ни налагат изкривени и извратени представи за иначе напълно очевидни и очевадни неща! Т.е. да не мислим с главите си, да не слушаме мъдреците и светите хора, а безкритично да приемаме за реалност, че бялото е черно, а черното - бяло, и толкоз! Какво тук значи някаква си очевидна истина?
цитирай
21. galinabg - @19. анонимен - @17
07.12.2009 20:04
Всеки има право на мнение, нали?
цитирай
22. galinabg - @20. grigorsimov - "Либералите правозащитници", нека обяснят,
07.12.2009 20:07
Явно темата за толерантността в обществото ни е все още твърде полюсна. Очевидно имаме да вървим дълъг път....
цитирай
23. thetrooper - @galinabg
07.12.2009 20:09
Прегледах записите. Не забелязах никакви сексистки обиди от страна на о. Иван - нито към участничката, нито към жените като цяло (освен ако, препоръката да се използват противозачатъчни средства е сексистка обида - то вече галантния жест към дама да и отвориш вратата или да и помогнеш да си облече палтото за някои е сексистка обида, та това ли няма да е...)

Както и да е, явно че отецът не може да участва в конкурса, защото нарушава едно от правилата за недискриминация, наложено от организаторите, а именно:
"Въздържане от всякакво предпочитание или пренебрежение, основано на ирелевантни признаци като пол, възраст, етнос/раса, сексуална ориентация, здравен статус, религиозни и други вярвания". Само че на един Божи служител това му е работата - да НЕ се въздържа от отношение към греха. А педерастията е грях. И аборта е грях (макар да съм противник на забраната за аборти - просто това ми се вижда по-малкото зло). Но за всеки грях, дори и за най-големия, има опрощение - ако грешникът се разкае искрено. И о. Иван в никакъв случай не е демонстрирал отказ от възможност за опрощение.

Само дето нямам обяснение защо от БХК тълкуват нетолерантността към греха като "омраза". Или имам, но не е за твоя блог:)

Слава Богу, че поне нетолерантността на Иво Инджев към Гоцевите грехове не е квалифицирана като "омраза"...

П.П. Като член на групата "Гласуване без граници" смятам да присъствам на церемонията по връчването на наградата. Обаче откровено се радвам, че нямаме шанс да спечелим - и то не само, защото сме организация.
цитирай
24. nikita6864 - всичко, което каза в "Пирамида" си е точно така!
07.12.2009 20:13
и без наградата "човек на годината", той е Човек и не само на годината, а човек винаги и завинаги!

цитирай
25. galinabg - @23. thetrooper - @galinabg
07.12.2009 20:18
Митко, ще кажа само,че съм съгласна, с изводите, до които си стигнал след прослушване на записите. Аз също смятам, че говоренето на отец Иван е нормално говорене за православен свещеник и лично аз, бих казала, Пази Боже, свещеник да ми проповядва "ЗА" хомосексуалните бракове и гледането на деца в такива "семейства". Тогава със сигурност щеше да има нещо сбъркано. И то много.

Както и да е.
А отец Иван е бил и е Българин на годината много преди да се роди идеята за такава награда от страна на БХК.
Лично аз съм смутена от отношението им към отеца и смятам, че зад това решение не стоят само принципни съображения!
Но това вече е друг въпрос.
Хареса ми аналогията с Иво....
цитирай
26. galinabg - @24. nikita6864 - всичко, което каза в "Пирамида" си е точно така!
07.12.2009 20:21
Точно така. Когато хората от БХК,взели това решение, направят поне малка частичка от това, което отец Иван е направил и прави вече 20 години за бездомните и онеправданите дечица - може и да обърна внимание на темата за толерантността в контекста поднесен от тях.

До тогава оставам със съмнението за провокация и нещо не съвсем редовно...
цитирай
27. анонимен - Galina_Koleva
07.12.2009 22:29
Отец Иван е свят човек, каквито вече са на изчезване в България ! Разбира се, верни на балканските си нрави, трябва да хвърлим кал по него, иначе неговата Светлина ще дразни слепите ни очи... Не забравяйте, че България все още съществува благодарение на хора като отец Иван !!!!
цитирай
28. galinabg - @27. анонимен - Galina_Koleva
07.12.2009 22:32
Галина, не ми се иска решението на едно жури, на някакъв конкурс, да бъде общият знаменател за отношението на българите към отец Иван. Много се надявам този път изключението да не е част от правилото! Поздрави и благодаря за изразеното мнение!
цитирай
29. galinakoleva32 - За Аксиния трябва да намерим....
07.12.2009 22:39
просто един МЪЖ с голяяяяяяямо USB - поне 16 гигабайта ! Трябва да й потърсим също и екзорцист ;-) Хайде да стартираме общонационална кампания в подкрепа на Аксинияяяяя!!!!
цитирай
30. galinakoleva32 - Търси се: сайта на щъркелите ...
07.12.2009 22:41
Аксинче мамино, рожбо сладка, дай линк за онзи сайт, през който си поръча бебето. Щото, види се, по Интернет си го поръчала, нали мъж не си помирисвала ;-) Или щъркелите ти го донесоха това дете ???
цитирай
31. galinabg - @29. galinakoleva32 - За Аксиния трябва да намерим....
07.12.2009 22:46
Аз мисля, че темата за Аксиния и начините за забременяване биха стояли добре в отделен постинг.
Нека не говорим за това под статия за отец Иван!

Не ви притеснявам, Галя!
Просто молба!
цитирай
32. анонимен - Galina_Koleva
07.12.2009 22:48
Галя, ако oще не е станало ясно, виж гласуването в края на последния клип. Повече от 48% от българите подкрепят отец Иван и неговата кауза ! А за измислените конкурси на БХК народа го боли фарът !
цитирай
33. galinabg - @32. анонимен - Galina_Koleva
07.12.2009 23:12
Спомням си, че в Пирамида отец Иван беше победител в няколко предавания - седмичен, месечен и не помня още какъв финал.
Да, вотът на хората е показателен!
цитирай
34. swanlake - LUDA RABOTA...
08.12.2009 03:51
LUDA RABOTA...
цитирай
35. baletlnetpepas - А вие
08.12.2009 12:41
за или против сте хомосексуалисти да осиновяват деца?
цитирай
36. galinabg - @34. swanlake - LUDA RABOTA...
08.12.2009 12:42
Хахаха! Сигурно :))))
цитирай
37. galinabg - @35. baletlnetpepas - А вие
08.12.2009 12:43
А вие?
цитирай
38. baletlnetpepas - въпреки че въпроса зададох аз, ще ви отговоря.
08.12.2009 12:49
смятам, че осиновяването не бива да е свързано по никакъв начин със сексуалната ориентация на осиновителя.

Сега отговорете вие?
цитирай
39. galinabg - @38. baletlnetpepas - въпреки че въпроса зададох аз, ще ви отговоря.
08.12.2009 13:04
Моето мнение няма никакво значение. Аз отговарям за себе си и за моите деца. Смятам, че съм си ги отгледала в една здравословна и нормална среда и не се притеснявам за реализирането им като нормални личности.
Във всеки случай, осиновяването и отглеждането на деца е нещо много сериозно и отговорно. И към него трябва да се пристъпва много внимателно, осмислено и не демонстративно!
цитирай
40. baletlnetpepas - не говорим
08.12.2009 13:20
въобще за вас и за вашите деца, а ви питам необходимо ли е отговорните органи за бъркат в задника на осиновителя за да проверят дали случайно не е хомосексуалист?
цитирай
41. thetrooper - Аз пък съм категорично против
08.12.2009 17:40
педерасти да осиновяват деца. Не стига, че децата за осиновяване са изгубили родителите си (или са били отхвърлени от тях), ами и да бъдат натресени на някакви извратеняци - това вече е прекалено.
цитирай
42. анонимен - ИДЕЯ за родители......
08.12.2009 21:50
ИДЕЯ: РОДИТЕЛ, който иска да продължи да отглежда детето у дома си
( до тръгване на училище) и има подходящи условия, за
да се грижи и за няколко ДЕЦА на свои БЛИЗКИ и ПРИЯТЕЛИ, да го направи като за това получава пари от тези БЛИЗКИ И ПРИЯТЕЛИ!
ВМЕСТО ДА ДАДЕТЕ ПАРИТЕ НА ДЪРЖАВАТА - ДЕТСКА ГРАДИНА, ЩЕ ГИ ДАДЕТЕ НА ЧОВЕК, КОЙТО ПОЗНАВАТЕ И ЩЕ ЗНАЕТЕ КОЙ ТОЧНО СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТЕТО ВИ!
ПОМОГНЕТЕ СИ САМИ! То и без това българите в това сме майстори!
--------------------------------
ИСТИНА ИЛИ МИТ?
Откъс от разговор на две „лели“ от нормална детска градина!
- Здрасти, еди-коя-си. Днеска не ми се работи, боли ме глава,
а имаме 30 деца – врякат, ама нема к’во да направа, учителките и тех ги мързи да гледат …
- О-о, здрасти. Ти знаеш ли ние к’во правим? Оставяме ги да потичат яко, че да се изпотят.
Отваряме широко прозорците, става течение. И след ден-два сме само с 5-6 деца!
цитирай
43. galinabg - @42. анонимен - ИДЕЯ за родители......
08.12.2009 22:02
Идеята за "приятелската детска градина" вече започва да набира скорост. Познавам няколко човека, които са ми казвали, че си водят детето да го гледа безработна жена заедно с още няколко деца. И са много доволни и спокойн! Така, че явно натам отиват нещата.

За разговорът - не знам дали е истина или мит. Лично аз се моля да е второто. Защото, ако е първото няма да е било разговор между учителки, а между рецидивисти - убийци.

Поздрави и благодаря, че наминахте и то с идеи!
цитирай
44. анонимен - По-внимателно
22.12.2009 08:47
Галя, всичко е много добре, но имам въпросче за Вас: Възможно ли е да намерите малко време, за да поправите думичката "БЛАГОДНА" - мисля си,че сте искали да напишете "БЛАГОРОДНА" ...
цитирай
45. galinabg - @44. анонимен - По-внимателно
22.12.2009 13:12
Да, така е. За съжаление съм допуснала тази грешка. Опитахме с приятели, по всякакви начини, да поправим тази грешка, но се оказа невъзможно. Трябваше или да изтрия страницата или ......да остане така. Вече имаше събрали се, приятели-поддръжници и почти всички изразиха мнение, че грешката не е "случайна" и ме посъветваха да остане така. :)))) Дано да е на късмет и за добро!
Отец Иван също знае и не се "сърди", дори напротив - благослови я:)))

Благодаря ви специално за забележката!
Светли пранци!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене