2. ВЪВ ФЕЙСБУК-"ДА ПОДКРЕПИМ БЛАГОРОДНАТА МИСИЯ НА ОТЕЦ ИВАН"
3. БЛОГЪТ НА ИВО ИНДЖЕВ
4. Откровения.com
5. Подписка в памет на Едуард Генов. Нека една уличка в София, където той живееше, носи неговото име!
6. ГЕРИ Е СТРАХОТНА
7. ДАНИЕЛ МИТОВ
8. Мария Николова - divini
9. Блогът на Ангел Станоев-gantree
10. Блогът на Димитър Петров-thetrooper
11. ДЕСНИ ВРЪЗКИ
12. Блогът на Ciele...За Любовта....
13. Блогът на Ваня Панайотова
14. Музикална страница
15. Лили, прекрасна си!
16. АКО БЯХ....
17. УДИВИТЕЛНО
18. Блогът на gothic-Музика
19. С вкус на боровинки
20. Блогът на sestra - Creep
21. http://pravoconsult.blog.bg
22. ЗА ЛАГЕРИТЕ....
23. Блогът на Chara
24. R.I.P.! Ева Звездева - fantangero0000 !

Прочетен: 68788 Коментари: 137 Гласове:
Последна промяна: 24.11.2009 22:48
До Главния прокурор
До Президента
До Председателя на Парламента
До Министър-председателя
До всички, на които поне малко им пука!
Проверка на Сметната палата във „Фонд-а за лечение на деца в чужбина” разкри чудовищно безхаберие.
Половината от парите отпуснати от държавна субсидия и постъпили като ДАРЕНИЯ за лечение на децата с тежки и нелечими в България заболявания НЕ СА БИЛИ УСВОЕНИ!!!!
И още:
• Одитът е установил, че одобрението на молбите е било протакано с месеци и дори с години ВСЛЕДСТВИЕ НА КОЕТО ИМА ДЕЦА, КОИТО СА ПОЧИНАЛИ.
• Други младежи пък в процеса на чакане са навършили 18 годишна възраст и са ЗАГУБИЛИ ПРАВОТО фондът да финансира лечението им.
• имало случаи, когато НАЦИОНАЛНИ КОНСУЛТАНТИ ПРЕДПИСВАТ ЛЕЧЕНИЕ в чужбина на дадено дете, но ФОНДЪТ НЕ ГО ОДОБРЯВА за лечение!!!!
• Средно между 60 и 150 дни са чакали семействата на болни деца, за да получат одобрение за лечение в чужбина. ИМА ОБАЧЕ СЛУЧАИ, В КОИТО ЧАКАНЕТО Е ПРОДЪЛЖИЛО 400 – 500 ДНИ.
• има и ЛИЧНИ ЛЕКАРИ, КОИТО НЕ СА ЗНАЕЛИ, че могат да насочат малките си пациенти към фонда.
• одитът е констатирал, че в едни случаи е позволявано превишаване на финансовата рамка за едно лечение, а в други не. ТОВА Е СТАВАЛО ПО НЕЯСНИ КРИТЕРИИ.
• ЗА ОДИТИРАНИЯ ПЕРИОД СА НАМАЛЕЛИ СРЕДСТВАТА ОТ ДАРЕНИЯ ВЪПРЕКИ ВЪВЕДЕНИТЕ ДАНЪЧНИ ОБЛЕКЧЕНИЯ ЗА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА.
ОТ СМЕТНАТА ПАЛАТА СМЯТАТ, ЧЕ ТОВА СЕ ДЪЛЖИ НА ИЗГУБЕНОТО ДОВЕРИЕ ОТСТРАНА НА НЯКОИ ДАРИТЕЛИ.
• Констатациите от проверката са бюрокрация, мудна работа на комисията за лечение в чужбина към здравното министерство и на обществения съвет към фонда, лошата комуникация между тях и непрозрачна дейност.
Това не е безхаберие! Това не е безобразие!
ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, г-н Главен прокурор!
Искрено се надявам, че вече сте прочели изнесените данни и сте си ги препратили.
Така да се каже – САМОСЕЗИРАЛИ СТЕ СЕ!
- За това, че в продължение на 5 години държавни чиновници са се гаврили със съдбите на тежко болни български деца.
- За това, че много от тези деца вече не са между нас, а са имали шанса да бъдат, ако животът им не е зависел от бездушните администратори-убийци.
- За това, че са погазени най-безсрамно и цинично Конституцията и законите в уж правовата ни държава.
- Дори и заради това, че институциите, включително и вашата, 5 години не са разбрали, че под носа им се извършват престъпления с живота на стотици български деца
Сещам се за една лицемерна кампания „Българската Коледа” , която от години, всеки декември, манипулира милиони българи със сърцераздирателни репортажи и призиви да пускат СМС-и и да даряват левчета за спасяване на болни деца.
С пищни концерти и ръкопляскания.
А в същото време отпусканите от държавата средства, взети от същите тези манипулирани хора, под формата на данъци, са били крити и „пестени”, за да се връщат обратно в държавния бюджет в едно с постипилите към тях ДАРЕНИЯ от обикновените, нормални, състрадателни българи.
Сещам се, а и вие, със сигурност, за безбройните призиви за милост и помощ на още много болни и отчаяни българи, които, няма как, сподавят залъка, който преглъщаме докато се нижат кадрите с поредната човешка мъка, излъчвани в телевизионните репортажи. И сайтове.
Що за лицемерие, г-да управляващи?
Що за безобразие, г-да от т.нар. Обществен съвет към Фонда:
проф. Иван Черноземски - Председател на Обществения съвет
Ширин Местан - Заместник председател на Обществения съвет
Проф. Драган Бобев - Член на Обществения съвет
Проф.Евгений Генев - Член на Обществения съвет
Доц. Виктор Златков - Член на Обществения съвет
Д-р Елена Перчинска - Член на Обществения съвет
Катя Паракозова - Член на Обществения съвет
Христо Григоров - Член на Обществения съвет
Петър Галев- Член на Обществения съвет
Петя Доганова- Член на Обществения съвет
Елица Баракова - Член на Обществения съвет и негов говорител
Д-р Николай Добрев - Директор на Център “Фонд за лечение на деца”
Красимира Янева - Главен счетоводител
Катерина Котева - Младши експерт
Вие сте на ход, г-н Главен прокурор!
Действията на прокуратурата в този случай ще покажат на милиони хора в България, и не само, живеят ли в правова държава, в която върху всеки понечил с действието или бездействието си да съсипва и унищожава човешки животи ще се стоварва силата на закона и правосъдието!
Мир на Душите на онези невинни същества отишли си без време от този свят просто, защото са имали малшанса животът им да зависи от бездушни бюрократи изживяващи се като последна съдна инстанция.
Простете ни....
********
ЕТО КАКЪВ И-МЕЙЛ ИЗПРАТИХ ДО ГЛАВНА ПРОКУРАТУРА
До n.markov@prb.bg
Копие до: infocenter@prb.bg
Относно: Proverkata_na_Smetnata_palata
На вниманието
на г-н Борис Велчев
Главен прокурор на Република България
Уважаеми г-н Главен прокурор,
обръщам се към Вас и представям на Вашето внимание въпроса , който публикувах днес към Вас, в личния си блог.
Позволявам си да го направя окуражена от отзвука, който той получи, като коментари в социалните мрежи и блог-пространството.
Предварително Ви благодаря за вниманието, което ще отделите и искрено се надявам чрез публичната ви позиция да разберем какви ще бъдат конкретните действия на Прокуратурата в България за изясняване на изнесените от Сметната палата данни и посочването на конкретните виновни длъжностни лица.
С уважение,
Галина Вълчева
Журналист
Най- лошото е, че винаги съм подозирала, че така ще действат в този фонд...
В Бг всяка нова комисия и структура се прави, за да забатачва, не да дава тласък на нещоси...
Ето това вече, ако не разтърси този заспал народ, не знам какво още трябва да позволим да се случи в тази нещастна страна и на този съсипан народ! Стреля ми се на месо! Честно!
Нямам думи!
23.11.2009 14:59
Дано се намерят адвоката и да разсипят всички до един, които са участвали в този заговор срещу децата на България.
Както каза sparotok - ТОВА Е ГЕНОЦИД!
Много се радвам, че сте успели да помогнете на това детенце от Бургас.
Бог да го закриля!
Поздравления за позицията! Присъединявам се безусловно.
23.11.2009 15:09
Благодаря, че публикуваш имената на хората от въпросния фонд ... Защото досега всички изприказвани приказки за умишлени престъпления, за корупция, за безхаберие и бюрокрация в тази пародия на държава, след малко шум по медиите и евентуално влачене на някакви мъгляви съдебни дела, винаги неизбежно потъваха безвъзвратно в небитието. Нямаше наказани, нямаше глобени, Правдата никаква не се виждаше на хоризонта, камо ли да възтържествува! Да им се опънем, бе хора! Тук става въпрос за невинните деца - цветята на този изчезващ народ! И сега ли ще дремем безразлични?
А понеже ти, Галя, не си от вида на безразличните - сърдечно ти благодаря!
А ние се борим за памперси и лютеница за Дома на отец Иван и събираме стотинките си, защото имаме Души, живи, Слава Богу!
Съд за тези нещастници!
Наистина давайте да ги побъркаме!
Сега ще изпратя написаното до Главния прокурор!
Ще ви държа в течение!
До n.markov@prb.bg
Копие до: infocenter@prb.bg
Относно: Proverkata_na_Smetnata_palata
На вниманието
на г-н Борис Велчев
Главен прокурор на Република България
Уважаеми г-н Главен прокурор,
обръщам се към Вас и представям на Вашето внимание въпроса , който публикувах днес към Вас, в личния си блог.
http://galinabg.blog.bg/politika/2009/11/23/vypros-cheta-ta-na-galia-za-porednoto-bezobrazie-v-tazi-dyrj.441501
Позволявам си да го направя окуражена от отзвука, който той получи, като коментари в социалните мрежи и блог-пространството.
Предварително Ви благодаря за вниманието, което ще отделите и искрено се надявам чрез публичната ви позиция да разберем какви ще бъдат конкретните действия на Прокуратурата в България за изясняване на изнесените от Сметната палата данни и посочването на конкретните виновни длъжностни лица.
С уважение,
Галина Вълчева
Журналист
Престъпно безхаберие...!
Да, ПРЕСТЪПНО безхаберие!
И този път, ако няма виновни - ще е много тъжно!
23.11.2009 16:24
А онзи Хрлристо ГРИГОРОВ е бившия т шеф на БЧК който к(се оказа че е крал от помошщите пристигала за нас нещастниците в тази старан или територия.божкееееееееееее вместо в затвора....тоъ в съвет за незнам си какво...дай боже да се видят където трябва
И не само те.
Всички по веригата на това престъпление!
Да, ПРЕСТЪПНО безхаберие!
И този път, ако няма виновни - ще е много тъжно!
Точно такива трябва да са постингите.
Това са някакви изроди, нямам думи.
И не "ако няма виновни- ще е много тъжно", а виновни ИМА, и трябва да им се стъжни! Но дали...и аз се съмнявам...Само като си помисля как ще го увъртат и сучат, и ми се драйфа, с извинение.
Да не мислиш, че министъра на здравеопазването, най-малко, до сега не е знаел през какви мъки минават родителите на такива деца?!?
Всички са навързани като свински черва и трябва да им се търси отговорност до последната запетая!
Сега обаче прокуратурата да подпуква тези изроди от Фонда!
23.11.2009 18:49
толкова е тъжно.....
"Да се опрости процедурата, да се махнат някои звена, да се вмени лична отговорност..." - много ясни "аларми", предупреждения, предложения. Жената (Десислава Харизанова или нещо подобно) е обнадеждена от Сегашното правителство. Аз не съм. Ще повярвам, ако наистина се случи!!! Но затова трябва непрекъснат НАТИСК от т.нар. ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО (а то е шепа и едва ли не се изчерпа с Интернет)....
ДАНО нещо се промени. Но промяната започва от нас!
Искрено се надявам да се намерят читави адвокати от разни ннеправителствени сдружения и поне на първо време да заведат дела поне за починалите дечица.
Тези нещастници не трябва да имат ден спокоен от тук нататък!!!!
:))))))))
Аз също вярвам, че ако канализираме яростта си силата ще бъде доста притеснителна за "високите" етажи.
Сигурна съм, че този случай няма да бъде прибран толкова бързо в кръглата папка, защото този път става въпрос за деца и за потресаващо безхаберие, граничещо с наказателна отговорност.
Иначе, бате Бойко няма да е искрен, нали?
Защо ли не мога да се "впечатля" от Проекта ББ? Аз съм от "забранените" деца и знам цената на такова съществуване. Ама не ми пука! За разлика от ББ :) И си говоря (надявам се, аргументирано), онова, което мисля :)))
Ако измислиш подписка, апел, каквото и да е, с две ръце ще го подпиша с името и живота си. Просто трябва да има ясно действие, което да се предприеме! И да се настоява... до дупка! (Понякога, много често, в моя живот, това е "твърде горчиво" начинание:)))) И все пак!
23.11.2009 20:37
Ще дам знак, непременно!
23.11.2009 20:55
А бездушието Владо се подхранва и отглежда от онези "горе", защото много им е удобно.
Как? Със страх и репресии! И нека някой ми каже, че преувеличавам.
Но, тръгваме. Усещам го ВЛадо. Гражданското общество вече се оформя и чака знак за действие.
Ето и svoboda64 дава толкова ясен знак! Има и други и тук много пъти съм имала подканяния да действаме по-ясно.
Май трябва да запретнем ръкави наистина!
23.11.2009 21:34
12.05 20:04
сега смятам,че мога да направя нещо за блога и да помогна на хората да се освободят и да повярват в себе си!Знаех че се страхуват от свободата,ама чак пък толкоз!Като продължаваме да се страхуваме от свободата,няма вариант да станем повече от полицаите,пред Народното Събрание!А за конституция,не трябва и да си го помисляме!
Напредък,безусловно има,но продължаваме да сме по малко от полицаите!!!
23.11.2009 21:37
Но по-умни и по-искрени.
Тръгнали сме.Ясно е...
че всеки залага "Дъ-то" (на Прасчо, ако помниш/помним книжките :) Иначе , нямам против в "масовките", ама толкова съм участвала в тях, (при това "лидерски", ама без да ти се признава:), че чак ми е омръзнало, да не споменавам как е омръзнало на семеството ми :))))))
Sorry, за излиянието, ама все някак си трябва да държим (поне за себе си го казвам!) за различните центрове на "власт" :))))))
23.11.2009 22:35
И в Хага!
Това е Геноцид!
Аз самата съм кандидатствала за формуляр Е112 към Здравната каса, за част от сумата, която похарчихме за лечение в чужбина. Въпреки че имахме всички необходими документи, епикризи, преводи, от там поставяха все нови и нови изисквания, размотаваха ме с цел да ме откажат. В крайна сметка се отказах.
По принцип съм песимистична в очакванията си за промени, но сега цялата ми душа копнее точно тази жестокост да бъде поправена.
Попитах го, той тогава като е разбрал, че има проблем с Фонда и управляваше неговата партия, той какво направи ,за да се спре това размотаване на децата и "убиването" им с бездействие, но така и не ми отговори.
Знам, че сега ще се извадят от 9 кладенеца вода, ще се прехвърлят отговорности и в крайна сметка всичко ще се забрави.
Само майките няма да забравят изгубените си деца и мъката по тях.
Живеем в безобразна държава.
Аз наистина ще следя как ще реагира Прокуратурата!
Дано, дано този път това безсрамие не бъде покрито!
24.11.2009 08:50
Дано писмото ти достигне до повече хора, дано се даде гласност на тази мизерия.
Жалко само, че това няма да върне невинните души, станали жертва на една отварителна система.
не бих им простила...никога, никога, никога!!!!!
Галя, ти си прекрасен човек и достоен , до теб съм с цялата си душа
Галя, поклон.
Ясно. С цифри и факти!
Благодаря ти!
Но съд и с наказателна отговорност, не само граждански искове.
Дано, дано Главният прокурор да реагира!
24.11.2009 10:05
Тази гаранция трябва да сме ние като не забравяме случая и не спираме да задаваме въпроси...
Хората събират пари за болните си деца, хора правят дарения, а то пари имало. На какво прилича това. Отново корупционна схема е на лице. Подкрепям те и съм напълно съгласна с твоето действие.
24.11.2009 11:11
Браво и на приятелката ти от Германия.
Това нещо трябва да получи международна гласност - май само тогава нашите ще се размърдат.
Превеждане на чужди езици и изнасяне в чуждите медии! Като протест на гражданите на България срещу собствената им власт, която се занимава с гаври и геноцид!
24.11.2009 11:14
Поздрави!
За мен изхода е , да се отнеме правото на такива хора да заемат подобни позиции и да им се търси наказателна отговорност.Поименния списък , който си публикувала показва , кои са тези хора.
Да се настоява , главния прокурор наистина да си свърши докрай работата и да даде отчет за това!
Европа ни наблюдава и това е добре да стане доснтояние на европейските медии!
Без да засягам лекарското съсловие , ще кажа само , че ми е тъжно да виждам безразличието на многолекали поотношение на страданията на тежкоболедуващи пациенти- обръгването им не ми харесва.
Поздрав за проявената позиция - подкрепям те!
Виновни сме всички ние, че сме станали ,така да се каже,"немърливи" към това да търсим правата си и да защитаваме достойнството си.
Позволихме държавната машина така да пречупи и претъпи сетивата ни, че едва случай като този да може да ни извади от унеса.
А всичко това е ставало под носа ни 5 години!!!!
Благодаря за подкрепата!
Имената , които съм публикувала са от сайта на Фонда. Т.нар. Обществен съвет. Хора с имената и биографиите си. Те са там.
Стига с анонимността.
Не съм написала нищо повече от данните на Сметната палата.
Задала съм въпросите до Главния прокурор и съм си позволила да изразя личното си мнение.
До тук присъда не виждам.
Има въпроси,които очакват своя отговор.
да - има случаи, в които децата могат да се лекуват тук, но необходими ли са 500 дни, за да разберат родителите това?
Защо за едни случаи са изразходвани средства над лимита, а за други не е позволяван и лев?
Все въпроси, нали.
А присъдата....всеки сам си я дава пред съвестта си.
Все пак, виж колко много са коментарите тук и колко са искрени!
Нека всеки изрази възмущението си по своя си начин, но ....ДА ГО ИЗРАЗИ!
Не бива да оставаме безразлични.
Всеки един от нас утре може да се окаже в безизходния лабиринт на чиновническото бездушие...
Благодаря ти за съпричастността и активната ти позиция!
Галя, поздрав!
24.11.2009 12:12
Само искам да обърна внимание на едно - тези обществени съвети в България не са това, което трябва да са. Хората с титлите може и да нямат отношение към вземането на решения, може дори да не са осведомени, а решенията просто да са дело на някое дребничко чиновниче.
Но вчера ми направи впечатление абсолютния непукизъм на директора на фонда, той просто беше доволен от себе си.
Не може така!
За мен трябва не само да се изиска сезирането на прокуратурата, но трябва да се видят връзките между институциите и на какви правила се подчиняват. Ако положението изисква промяна, а аз съм сигурна, че е така, то нека компетентните хора да я направят.
Галя, поздрав!
Знаех си, че си от добрите!
Винаги са ме ужасявали и двете.
Поздрав и от мен:)
24.11.2009 12:20
И аз мога да си накича името някъде и да се перкам с титли, но да не върша работа и за две стотинка.
Каква е ползата.
Всъщност трябва да крещим и срещу КОМИСИЯТА ЗА ЛЕЧЕНИЕ В ЧУЖБИНА към министерството на здравеопазването, защото и там ако се бутне как ще мирише ми е бедна фантазията :http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=462&categoryid=1842&home=true
Не знам защо, но този път си мисля, че Прокуратурата ще се задейства. Иначе ще се задейства една друга енергия, която виждам събира скорост в коментарите, не само в моя блог!
Знаеш, че с 4 % и в Парламента се влиза :))))
Не сме малко.
Сигурна съм.
Трябва ни малко повече смелост!
Понякога пишем правила, за да избягаме от действителни задължения... Ако искаме да сме ефективни, трябва за всичко да имаме информация. Не само да знаем ЗАЩО е такова действителното положение на нещата, но и КАКВО И КАК ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНИ, ЗА ДА ГО ПРЕДЛОЖИМ.
Но дори това не ме интересува, благодарна съм, че на яве излязоха тези факти и дано следващите , които дойдат да направят най-доброто за дечицата в нужда.
В България, когато не трябва да се свърши нещо се назначават комисии. Когато трябва да се замаскира благовидно - хопы!Обществен съвет. Как звучи само!
А информациятта? Да!
Това ,което днес се случва в медиите е точно, за да се свие фунията!
Повярвай ми!
Борисов: Почтено е директорът да си подаде оставката
24 Ноември 2009
Фондът за лечение на деца в чужбина е покривал всички нужди и чакащи пациенти няма, заяви във вторник директорът на фонда Николай Добрев. Ден по-рано бе представен одит на Сметната палата, според който заради лоша нормативна база и бюрокрация семействата на болни деца са чакали с месеци и дори години за одобрение, а в същото време фондът е усвоил едва половината от бюджетната субсидия през годините на съществуването си. Според премиера Бойко Борисов е редно Добрев да си подаде оставката.
Добрев обаче заяви пред бТВ, че фондът е работил във възможно най-кратки срокове и по думите му произнасянето по постъпилите молби е ставало максимум до два месеца.
"Няма случай досега в историята на фонда за 5 години, когато пациент да отговаря на изискванията и да не е получил помощ от фонда", каза Добрев.
Според него забавянето в някои случаи идвало от това, че преди една молба да стигне до фонда първо се гледа от комисията за лечение в чужбина към здравното министерство, както и от това, че чуждестранните болници бавели отговорите дали могат да приемат дадено дете.
Той заяви, че трябва да се прави разлика между Комисията за лечение в чужбина и Център "Фонд за лечение на деца”, като по този начин прехвърли отговорността за мудната процедура върху другата структура към здравното министерство.
Жана Корфонозова, която е майка на болно дете, обаче разказа пред bTV как две години е била размотавана от институциите с постоянни искания за нови изследвания и документи. Накрая молбата за лечение в чужбина изобщо не е стигнала до Обществения съвет на фонда. В крайна сметка болният Георги бил изпратен за трансплантация на бъбрек в Италия с набрани дарения от доброволци посредством сайта "Спаси, дари на..."
За този случай Добрев заяви, че органната трансплантация прави изключение. "Досега не сме намерили клиника в Европейския съюз, а и на други места, където да са съгласни да включат български пациенти в листата на чакащите за трупен донор", обясни Добрев.
Той заяви, че на него му е известен само един случай на починало докато чака лечение в чужбина дете, а не три, както съобщиха от Сметната палата. "Докато търсихме болница за едно детенце, то почина. На мен ми е известен един единствен случай. Откъде са извадени данни за три починали деца, на мен не ми е известно", коментира Добрев.
"Фондът винаги е разполагал с достатъчно средства, за да осъществява дейността си. В това, че не са изразходвани всички средства, няма нищо лошо, ако са удовлетворени всички нуждаещи се. Всяко постъпило искане на родителите или настойниците на децата до 18 години, които кандидатстват и отговарят на нормативно заложените изисквания, са заминавали в чужбина”, заяви Добрев.
Той посочи, че не изпитва вина, тъй като, каквото е зависело от него, го е направил. Добрев допълни, че би си подал оставката, ако тя му бъде поискана.
"Не изпитвам вина, но, щом се налага, мога да си подам оставката и няма проблеми за това. Дали оставката ми е необходима, ще прецени ръководството на министерството", заяви Добрев.
Борисов: Почтено е шефът на фонда да си подаде оставката
Почтената постъпка беше директорът на Фонда за лечение на деца в чужбина досега да си е подал оставката, заяви премиерът Бойко Борисов. Той обясни, че ще бъде направена промяна във фонда.
"Виждате, че във всяка сфера на обществения и политическия живот, в която се заровите, се вижда какво са правили. Откакто аз съм премиер, всеки българин и за всяко събитие, което се случва в чужбина - я българин в кома, я нещастие, ние помагаме", посочи Борисов.
"Ние в пъти сме увеличили трансплантациите. Хемодиализата уврежда органите и затова ние ще променим и това. Виждате как сме работили в Столична община и как изглеждат нашите болници", каза премиерът, който откри обновените след ремонт Родилно и Неонатологично отделения на ''Втора многопрофилна болница за активно лечение – София ЕАД.
На въпрос как ще коментира, че от отпуснатите 20 млн. лева за лечение на деца от излишъка са изхарчени само 500 000, Борисов отговори, че тогава е имало излишъци и парите са давани "на хартия".
http://mediapool.bg/show/?storyid=158934&srcpos=1
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Владо, категорично прав си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
"Гале,
с Ники сме доброволни донори на германската федерална асоциация за подпомагане на левкемично болни - всеки от нас е регистриран с кръвната си група и генетичната си картина (които да се определят траеше няма и седмица и после се въвеждат във федералната картотека).
Само за последните 4 години са ни пращали няколко писма за случаи, в които бихме могли да бъдем адекватни дарители на болни деца и възрастни от левкемия, но след нови прегледи на показателите (които винаги се изискват) се оказваше, че не сме подходящи - но слава Богу, имаше други сред асоциираните, които бяха и така се спасиха тези и други животи.
Мисълта ми е - не само здравните каси или федералният медицински фонд, но и доброволците тук сме организирани с всички адекватни методи, само с една цел - спасяването на живот. Отделно са ни регистрациите в мрежите от доброволци за оказване помощ на други болни, при бедствия и т.н. към двете църковни деноминации и социалните им звена на католическа и евангелска асоциации - Каритас (кат.) и Диакония (еванг.).
Този морал/ манталитет и тази визия - у власт и общество - да опазваш живот, да опазваш населението си - това липсва в България - дори за толкова малки структури като детски и сирашки домове, а да не говорим за милиони болни..."
Какво да кажа? БЕЗ КОМЕНТАР, НАЛИ....?
Това може да се случи в едно развито и осмислено общество. Преди това обаче престои много дълъг път.
Хубаво би било да сме част от него!
За да си обгрижен, трябва да си някъде мноооого високо в социалната стълбица. Как се постигаше това преди и как се постига сега всички знаем.
Останалите - да се спасяват кой както може.
Така е в повечето бивши соц.страни, в които няма живи традиции за създаване на граждански общности и доброволни групи за взаимно подпомагане. Малко по-добре е в тези от тях (Полша например), където католическата църква винаги е била фактор в общественото съзнание.
За нашата църква не ми се говори. На нея май няма какво да разчитаме. Отец Иван...колко са такива като него...
Тогава?
Остава ние самите да се подбутваме един друг :) Да не си позволяваме да дремем и да ни увлича безразличието и прословутото "Ама аз какво мога да направя?!".
Но кога ли църквата ни в този й ченгесарски състав е заемала позиция на морален и духовен стожер?!
Една съсиспана държава, с още по-съсипан народ.
Повече от половината ще си замине от този свят без да разбере, че го е имало....
Това с побутването ми хареса.
Да си направим акция "ПОБУТВАНЕ" :)))
Опитвам се да се шегувам, надявам се разбираш :))))
24.11.2009 14:00
Това може да се случи в едно развито и осмислено общество. Преди това обаче престои много дълъг път.
Хубаво би било да сме част от него!
Народа е казал ЖИВОТ И ЗДРАВЕ и нищо друго!Здравите деца са нашата отговорност за бъдещето ни!
дякон Даниил Сисоев
имаме ли ние, човеците, дълг пред рода си...
Но самое страшное, что зараза коммунизма неуничтожима до Второго Пришествия Господа. Ведь корень этого зла в сатанинской зависти. Она часто называется чувством социальной справедливости.
14.11 15:55
Това че целенасочено се унищожаваше ценностната ни система,просто показва какви непоправими щети нанесе на народа ни предишния строй и за това такива като Отеца са гледани като бели лястовици!Като видиш кой е начело на църквата и кой начело на държавата,смятам че няма какво да коментирам повече!
Моралните ценности....тях трябва да намерим и преосмислим...Имам чувството,че трябва да ги търсим като артефакти...
Това е в основата на всичките ни беди като народ...
"Морално е директорът на Фонда за лечение на деца да си подаде оставката след изнесените информации за починали деца заради неотпуснати средства от фонда", заяви малко по-рано премиерът Бойко Борисов.
По думите му откакто той е станал премиер, държавата е обърната към проблемите на хората, изпаднали в здравословни затруднения.
Само преди ден Сметната палата констатира в свой одит, че дейността по подпомагане на лечението на български граждани до 18 г. не е ефективна. Отделно от субсидията получените дарения за периода са около 2 млн. лв., което означава, че усвояването на средствата е още по-малко. За същите тези три години три малки деца са починали заради това, че фондът не им е отпуснал средства за лечение зад граница. По-рано в сутрешен блок шефът на Фонда Николай Добрев обяви, че е доволен от работата си и че не знае за трите случая на починали деца заради забавяне на сроковете. Добрев знаел само за един от случаите.
http://frognews.bg/news_17418/Otgovoren_za_smartta_na_3_detsa_podade_ostavka/
Добрев знаел "само за един" от случаите , но обявява, че е доволен от работата си!
Това че е напуснал, не означава, че излиза чист от там!!!!
Днес съм... "изчаквателна". А докъм края на "днес" може и да сме се "съюзили" (да не вярваш за "българи" :) пък да направим нещо. Въпреки емотиконите, въобще не ми е смешно!
Е и?
24.11.2009 14:52
По дявалите толкова ли сме много, толкова ли много деца се раждат всеки ден, че да ги пускаме те да си отидат толкова рано, поради безхаберие, поради нечия глупост при условие че е можело да им се помогне.
И в момента чакат деца, зависещи от този фонд поне на тях да помогнем.
Да спасим нашите деца!
Поздрави за поста!
24.11.2009 16:59
Престъпен геноцид. Може би най-добре - Хага
Така поне ще сме сигурни, че ще има справедлив съд
Лично аз имам две питания:
-тук скъбираме ли се около кауза§
- ако се събираме, ка се "структурираме", за да действаме.
Всичко останало е както и аз всеки ден си го правя: дали в блога, пред приятели, деца или роднини, "изпускам парата". И тя си отива... безвъзмездно. Ако ние сме "наистина ядосани", би трябвало да се съюзим, за да действаме заедно. Иначе, аз всеки ден си действам "поединично": с онези Божи души, които директно или чрез посредник, са поискали моите "услуги". Но това е "обществено-частно" разплащане. А тук говорим наистина и само за "общественото", за целокупната ни отговорност. Личнж аз нямам друга кауза освен "деца".
Така че, какво правим - заедно, не поотделно?!
Ясно е и за слепци, че 5 години в този Фонд са извършвани огромни нередности, граничещи с престъпления към децата на България.
Дано има институции и хора със сърца в тях, които да се заемат и да поставят тези търтеи и бездушници на подсъдимата скамейка.
Да, грозно е, но ще го кажа - ЗА НАЗИДАНИЕ!
Но, диамандче, кажи си и това, за което премълчаваш, че то е май това, което и аз си мисля :)
Поздрави!
Що се отнася до БПЦ ще ти кажа моето - когато едни духовници имат мнение по въпроса с Мадона, а нямат за децата на България, тази духовна скупщина ме отвращава!
Права си, че "желязото се кове докато е горещо". Аз лично имам идея какво бихме могли да направим, но ми се иска първо да се съберат предложения и от другите блогъри, за да тръгне наистина нещо смислено, интелигентно и демократично.
Ние сме огромна сила, със невероятна енергия и, ако усмеем да я канализираме резултатът ще е запомнящ се. такова е усещането ми.
Давайте!
Давайте своите предложения смело!
Когато има идеи и се сложат на масата изборът е най-точен и правилен!
Поздрави от мен за всички!
То е ясно, че държавата ни е калпава, но нали има истина и в обобщението "Държавата - това сме всички ние".
Дано има начин да въздействаме, че животът чака, а времето напредва...
Докато има ВРЕМЕ има и начини за въздействие и само от нас зависи как ще го реализираме.
Ето, Свобода вече даде тон.
Наистина очаквам да я подкрепим с наши идеи.
Толкова много варианти можем да измислим.
Че онези отгоре чак няма да разберат, че тяхното ВРЕМЕ изтича!
Защото, както казваш - Държавата сме всички ние :)
Поздрави!
Просто трябва да се освободим от предразсъдъците и страховете си.
Борис Велчев е един нормален човек, като нас, който по стечение на обстоятелствата заема пост, който пък би трябвало да бъде в защита на всички нас.
Нека видим как ще реагира прокуратурата.
Този път не става въпрос за мутри и далавери, а за децата на България.
Все си мисля, че на входа на Прокуратурата не отнемат сърцата на започващите работа там.
Или поне така ми се иска:))))
Поздрави и за теб!
24.11.2009 23:14
Интересува ме единствено кога виновните от този скандален случай ще започнат да спят в раирани пижами!
И все пак дано има реакция от прокуратурата на писмото. И да е човешка и професионална!
Да, следя с интерес реакцията на прокуратурата!
Имам предложение - да се направи обществен сайт, който да наречем "Стена на позора" и там да се изнасят проверени факти и документи
Даже задължитолно трябва да направим нещо такова, независимо от всички други организационни подробности. То сега няма ли те в интернет, значи те няма в пространството :)))))
Хайде, и други мнения?!
25.11.2009 10:07
Само искам да възразя за едно - ако българското здравеопазване отговаряше на високите световни изисквания, сигурно това би обезсмислило изобщо лечението в чужбина. Но проф. Бобев отлично знае, че не е така! Българската действителност прави много ЛЕЧИМИ заболявания НЕЛЕЧИМИ!
25.11.2009 10:24
А те пак, котка по гръб не пада, имало лечими и нелечими, било лошо здравеопазването ни....
СТИГА!
ЗАСРАМЕТЕ СЕ!
НАВЕДЕТЕ СИ ТЕЗИ ГЛАВИ!
Гьосуратлъкът в България е в основата на много беди....
Отговорите на трудните въпроси от социално - битов характер се свеждат до два - секс (щото вече не е задължително да търсиш жената, пълно е с гейове), и пари . В случая просто не са могли да уговорят рушветите и комисионите - иначе се изгребва до дъно!
25.11.2009 14:15
Това вече ще граничи с най-долнопробна перверзност в болни мозъци....
Знам, че няма да има земно наказание за тези хора, но не вярвам да им се размине другото....Там шуробаджанащината не върви!
"Българската Коледа!", "Спасете живот!", "Нахрани дете!"...
Всички средства събрани от тези кампании какво са на фона на 20 милиона неотпуснати за спасяването на невинни, болни деца?
Дано и този път не се размине само с една оставка, а се потърси наказтелна оговорност от всички в този фонд! От ВСИЧКИ от този Обществен съвет, който за пореден път се убеждавам,че е само една синекурна длъжност!
Ако и сега прокуратурата не бъде сезирана или се самосезира, тогава за какво бъдеще на България може да става дума?
Може би наистина е време да се обърнам към Хага?
Галя, поздравявам те за гражданската позиция, макар че изнесеното никак не е за поздрави!
27.11.2009 11:23
Моя син го одобриха за ортопедична операция,но ни мотаха три месеца-пращаха ни на какви ли не комисии,дори такива,които нямат нищо общо с ортопедията,добре ,че е момче иначе сигурно и през гинеколог щяха да го прекарат.
Никое наказание не би било достатъчно,за да си платят за децата не дочакали тяхното благоволение.
Лошото е, че всичко отново ще се покрие. Майките загубили дечицата си ще си останат с мъката в този живот и тази държава и така.....За съжаление.
Народът толкова е съсипан, че няма сили дори за самозащита.
27.11.2009 12:25
За какво са си продали душите.....
В тъжна държава живеем. Много!
А това, че всичко остава без последици е най-страшното. И сега ще е така.
Ще сменят едните шефове с други. В началото ще задвижат колелото по-бързо , за да замажат очите на хората и след време всичко ще се повтори. сигурна съм!
27.11.2009 20:26
За отговор на такъв въпрос се иска не само смелост , но и МОРАЛ. ИМА ЛИ ГО ?
Жалко.
29.11.2009 17:44
Отговор липсва. Това показва нещо по-страшно от липсата на смелост и морал.
Отговорът би бил самопризнание за безотговорността и нищожността на институциите в България. Всичките.
24.11 09:12
безхаберие, безобразие ? НЕ! за линч са тези чантаджии бездушни, ПРЕСТЪПНИЦИ ЗА БЕСИЛОТО!малко е...и грамада от камъни, малко е...
цитирай
Изтрий
2. prado - Боже, поне едно детенце да бяха с...
24.11 09:14
Боже, поне едно детенце да бяха спасили с тия непохарчени пари, поне едно...
цитирай
Редактирай | Изтрий
3. анонимен - !!!!
24.11 10:16
И едните и другите едни и същи пълни чанти носят.
ЖАЛКО за ДЕЦАТА български!!!
цитирай
Изтрий
4. анонимен - mimo
24.11 10:54
това е престъпление в затвора за предумишленно убийство на невинни
цитирай
Изтрий
5. анонимен - Тези трябва да ги РАЗСТРЕЛЯТ ПУБЛИЧНО
24.11 11:54
всичките до един... дееба и мършата...
Това си е гигантско престъпление, и аз ако бях на мястото на родителите на деца с проблеми, особено на починалите такива, щях да ги съдя до дупка, докато не изгният в затвора...
цитирай
Изтрий
6. prado - Тия изроди не знаят какво е мъка. . .
24.11 11:56
Тия изроди не знаят какво е мъка...
цитирай
Редактирай | Изтрий
7. анонимен - Всичко беше наред, докато стигнах ...
24.11 13:29
Всичко беше наред, докато стигнах пасажа за "българска коледа". Изведнъж целия патос зазвуча ужасно кухо, лицемерно и угоднически към новата власт.
Иначе харченето на ограничени средства е много трудно нещо. Безумно трудно, бих казал. Да избереш точно правилните десет или двадесет случая от двеста или петстотин кандидати ? Да решиш кое дете ще живее и кое - не ? И всеки път да си подложен на риска да бъдеш обвинен, че си направил избора заради връзки, протекции или рушвет ? Нищо чудно, ако са избрали само безспорните случаи и са стискали парите за някой още по-закъсал.
А може и да не е така. Може да са пазили резервни средства именно за някой, спуснат с протекции 'отгоре'. В крайна сметка, всеки си пази хляба.
цитирай
Изтрий
8. prado - Отговорите на трудните въпроси от ...
24.11 13:53
Отговорите на трудните въпроси от социално - битов характер се свеждат до два - секс (щото вече не е задължително да търсиш жената, пълно е с гейове), и пари . В случая просто не са могли да уговорят рушветите и комисионите - иначе се изгребва до дъно!
цитирай
Редактирай | Изтрий
9. анонимен - после прочит
24.11 14:27
още един спасител на нацията наричащ себе си журналист/може би и съседката му го нарича така/
цитирай
Изтрий
10. анонимен - ПАРИТЕ ОТ ЧАСТНИ ДАРЕНИЯ НЕ СА ВРЪЩАНИ.
24.11 15:09
В интерес на истината уточнявам ,че САМО парите постъпили във Фонда от частни дарения, не са връщани в бюджета. Това впрочем, с НИЩО не променя ВСИЧКО ДРУГО казано в публикацията. И аз се възмущавам, ОТВРАЩАВАМ от "делата"на т.н.ФОНД -- убийци на ДЕЦА !!...
цитирай
Изтрий
11. анонимен - komentar za fonda
24.11 15:39
Искам да попитам дали се прави ревизия за какво се харчат средствата, които се събират под раличен предлог чрез телевизиите? Нали уж се събират, за да се помага на болни, на нуждаещи се?В каква абсурдна държава живеем. До кога ще бъдем така манипулирани, защото сме състрадателни, защото откликваме на болката на нуждаещи се ? Нямам думи, гневя се, но какво от това?
цитирай
Изтрий
12. prado - А колко пъти съм чувствал горчилка, ...
24.11 15:43
А колко пъти съм чувствал горчилка, когато дойдат с някя снимка на болно детеце и не съм можел да отделя средства - оказва се ,че и да са ги събирали свестни и свети люде, ако не са давани по предназначение, са отивали в бюджета - противно на дарителската воля..
цитирай
Редактирай | Изтрий
13. анонимен - Престъпници
24.11 15:46
kosara2008 написа:безхаберие, безобразие ? НЕ! за линч са тези чантаджии бездушни, ПРЕСТЪПНИЦИ ЗА БЕСИЛОТО!малко е...и грамада от камъни, малко е...
Престъпниците(гореспоменатите) в ЗАТВОРА!!
цитирай
Изтрий
14. анонимен - чуденка
24.11 15:50
Просто се чудя как са останали изобщо пари, как и тях не са " опапали" !?
цитирай
Изтрий
15. prado - Отговорите на трудните въпроси от ...
24.11 15:53
Отговорите на трудните въпроси от социално - битов характер се свеждат до два - секс (щото вече не е задължително да търсиш жената, пълно е с гейове), и пари . В случая просто не са могли да уговорят рушветите и комисионите - иначе се изгребва до дъно!
цитирай
Редактирай | Изтрий
16. prado - Towa BLOGYR4e e napisano ot mast...
24.11 16:53
Towa BLOGYR4e e napisano ot masturbirast oligofren skril se zad imeto Галина Вълчева.
Ako Галина Вълчева bese istinska jurnalistka -towa matreal4e bi imalo efektyt na 100% izborna pobeda za GERB, no dneska, sled kato troikata e sritana da mi razmahva oligofreni4ni vopli e edna ialova, skopena i bezplodna jurnalisti4eksa brystolevica. De bese ma Галина Вълчева, kogato decata i roditelite im gi bolese i umiraha. Ti bese li pone na edno pogrebenie.
Za takiva patki s ov4i kratuni samo e4emik nakwasen w epoxidna smoala im daite i ste vi vidim ogyzeni kak wi 4opliat trytkite.
Smyrdite na gyziliza4i, makar hanshyt da zapo4wa ot hrizantemi ili Gerberi se e taia. vsiako svete ima koren i vseki koren e potopen w tor. A vie lizete to4no tam, akanoto okolo cvetiata.
BUM BUM BUM napisala Галина Вълчева, dokato masturbirala s ko4ana na Ceco.
Липсата на културни наслоявания
е очевидна ...
цитирай
Редактирай | Изтрий
17. анонимен - @18 - истината не винаги е културна
24.11 18:53
но е очевидна!...очевадна дори
"De bese ma Галина Вълчева, kogato decata i roditelite im gi bolese i umiraha. Ti bese li pone na edno pogrebenie
цитирай
Изтрий
18. анонимен - лекар
24.11 21:36
Госпожо, много патос - звучи изкуствено.Вие обвинявате тежко - без да разбирате нищичко от същността на работата на тези хора.Обвинявате проф. Черноземски - един живот отдаден изцяло на онкоболните - а вие какво сте направили за болните. Обвинявате Българската Коледа - елате в нашата болница и вижте какво получихме от нея и как лекуваме с даренията нашите пациенти деца. вашето изказване е кухо, политическо, гербаджийско. Аман от новата власт като вас, милиционери, които сочат хората с пръст и казват-вие сте за затвора. А Вие коя сте и какво направихте за обществото ?
цитирай
Изтрий
19. prado - Ами питай госпожата, глупако ! Тука ...
24.11 21:43
Ами питай госпожата ,г.....о ! Тука е пощенката кутия .
И не се притеснявай, ако не си виновен, патоса няма да те застигне..
цитирай
Редактирай | Изтрий
20. анонимен - @23 - hah какво стана с културните наслоявания?!
24.11 23:48
не може да се ползва обръщение "глупак" към лекар..
подкрепям мнението му.-
цитирай
Изтрий
21. анонимен - Че държавата е на дъното
25.11 01:16
така си е. Икономика, Здравеопазване, Култура, Образование, Стандарт - всичко е на НУЛА за да се поддържа народа в немотия и дивотия, а Паричковците купуват земя, имоти, купуват България и накрая ще се окаже че сме тук за малко на чужда земя която се казва България но не ни принадлежи защото понеже. Защото сме търпеливи и чакаме някой да ни ОПРАВИ!!!
цитирай
Изтрий
22. veninski - Поздрави, приятелю!
25.11 06:40
Поздрави, приятелю!
цитирай
Изтрий
23. prado - не може да се ползва обръщение &q...
25.11 08:52
анонимен написа:не може да се ползва обръщение "глупак" към лекар..
подкрепям мнението му.-
"Лекар" който праща в затвора за изразяване на мнение по жизнено важен въпрос за нацията?
Може - ако се казва Менгеле, сигурно провежда опити върху болни, без да има разрешение за тях..
"Глупак" е най-меката квалификация в ценностната ми система от ругатни и може да се прикачи на всеки, без оглед на професията ...
Патоса му пречел ......@#$%&*)
цитирай
Редактирай | Изтрий
24. анонимен - @23 - ПОИМЕННО...
25.11 11:05
ако обичате...в противен случай е само ГОЛА ДЕМАГОГИЯ!
цитирай
Изтрий
25. prado - 24, тези имена ли имате предвид? Те са в публикацията!
25.11 11:13
Обществен съвет към Фонда:
проф. Иван Черноземски - Председател на Обществения съвет
Ширин Местан - Заместник председател на Обществения съвет
Проф. Драган Бобев - Член на Обществения съвет
Проф.Евгений Генев - Член на Обществения съвет
Доц. Виктор Златков - Член на Обществения съвет
Д-р Елена Перчинска - Член на Обществения съвет
Катя Паракозова - Член на Обществения съвет
Христо Григоров - Член на Обществения съвет
Петър Галев- Член на Обществения съвет
Петя Доганова- Член на Обществения съвет
Елица Баракова - Член на Обществения съвет и негов говорител
Д-р Николай Добрев - Директор на Център “Фонд за лечение на деца”
Красимира Янева - Главен счетоводител
Катерина Котева - Младши експерт
цитирай
Редактирай | Изтрий
26. анонимен - ХАЙДЕ СЕГА....
25.11 12:08
ХАЙДЕ СЕГА ИЗКАРАЙТЕ ЖУРНАЛИСТКАТА ВИНОВНА....МОЖЕ БИ ТЯ НЕ Е ДАВАЛА СРЕДСТВАТА?
ХЕЙ ЛЕКАРИ И РАЗНИ ПРОФЕСОРИ И ДРУГИ СВЕТИЛА...АКО БЯХТЕ В КИТАЙ ЩЯХТЕ ДА СТЕ ЗАСЛУЖИЛИ СМЪРТНИ ПРИСЪДИ!
цитирай
Изтрий
27. анонимен - няма изненада
25.11 14:57
като се има в предвид името на лицето драган бобев, няма никаква изненада.
цитирай
Изтрий
28. анонимен - Съд за виновните
25.11 14:58
Bravo na jurnalistkata za dstoinata i poziciya!Moeto predlojenie e da se napravi nacionalna podpiska za tova vinovnite da vlyazat v zatvora.I neka vsichki medii ne ostavyat tova pestuplenie da stane - vsyako chudo za 3 dni.Izvinyavam se za latinicata, no myamam BDS!
цитирай
Изтрий
29. prado - като се има в предвид името на лицето ...
25.11 15:05
анонимен написа:като се има в предвид името на лицето драган бобев, няма никаква изненада.
Chicho Dr.
[Златен]
от USA
Общо мнения: 9393
Професор Драган Бобев е син на известния педиатър професор Бобев. Самият той, Драган Бобев, е блестящ педиатър, отявлен антикомунист, стабилен пияница - т.е. наш човек. Много яко носи и е труден за състазавене по дисциплината "танц с черупката", събеседник на маса. Но когато е на работа е по наследство гениален лекар.
цитирай
Редактирай | Изтрий
30. prado - Проф. Драган Бобев: Сметната па...
25.11 15:06
Проф. Драган Бобев: Сметната палата да не ни се бърка
Сметната палата не разбира от здравеопазване, затова да не се бърка в работата на Фонда за лечение на деца в чужбина, каза проф. Драган Бобев, член на Обществения съвет към Фонда по телевизия PRO.BG
цитирай
Редактирай | Изтрий
31. анонимен - просто комунисти
25.11 17:36
просто комунисти
цитирай
Изтрий
32. borsi - За изрода децата не значат нищо
25.11 17:42
Винаги съм казвал, че страната ни от 20 години се управлява от изроди, за които всякакво и най-елементарно човешко чувство е чуждо.
Факт. За 20 години над 2 милиона умрели или прокудени от страната ни.
Това са хора които не само са безхаберни. Не! Те мразят всяко човешко същество в тази страна извън техните кръгове, за това са оставяли децата да умират.
А двата милиона набирани от дарители и приведени на фонда? Оказа се че тях пък ги няма.
Твърдо съм за връщане на смъртната присъда, за един период от 10 години.
В Китай за подобни престъпления с право се налага смъртно наказание.
Никаква жал не бива да има за убийци на деца.
цитирай
Изтрий
33. zaw12929 - Защо се навивате и вдигате пушилка
25.11 18:22
стига ругатни. Вие ли ще командвате прокуратурата и то през Интернет?! Това обращение ме е глупава, не е необмислена а си е направо малоумна идея!
Вие и хабер си нямате каква е процедурата и издавате присъди. Който държи парите не ги раздава- има си медицинска комисия и не всеки, който иска трябва детето му да се лекува в чужбина а... Вас ви употребиха, за да сменят караука... ха ха ха ...
цитирай
Изтрий
34. анонимен - Браво !
25.11 19:00
Мислиш ли обаче че на тези емоционално и духовно парализирани НЕ-хора им пука ?
цитирай
Изтрий
35. анонимен - не може да обвинявате един журналист
25.11 19:08
за това че институциите не са си с вършили работата !
анонимен написа:но е очевидна!...очевадна дори
"De bese ma Галина Вълчева, kogato decata i roditelite im gi bolese i umiraha. Ti bese li pone na edno pogrebenie
цитирай
Изтрий
36. анонимен - ne!
26.11 12:03
ne, tova ne mozte da se sluochi ...ami, samo prochetete spisaka - tam sa ot desetiletia hrantuynitsi, nyakoi nad 75g., na chelni pozitsii pri vsichki pravitelstva /nesmenyaemi slagachhi/...ne e sam tam, no sega vi zabolya zashtoto sa zasegnati interesite na bolni dechitsa!
цитирай
Изтрий
37. анонимен - око за око
26.11 12:51
Този народ трябва да разбере,че докато не започне като по библията "око за око, зъб за зъб" нищо няма да се промени в тая скапана територия,защото тя не може да се нарече държава.Как не се намери един родител на умряло детенце,който просто да застреля двама-трима от тези безхаберници.То и без това му е съсипан скапания животец,поне да стресне тая паплач,че няма вече място за търпение.Докато не им докажем истински,че ние повече няма да търпим да ни убиват, изтребват, прогонват, ограбват,както и турчин не го е правил,няма кой да ни помогне.Ако се надигнем всички ще ни разбере и света.Сега те се мазнят пред Европа и САЩ,че правят демокрация,а в същото време тотален геноцид над населението.Докога братя,българи!Какво ще загубим -нищо не ни остана освен децата ни,те тях се стремят да унищожат.Всичко друго вече ви взеха
цитирай
Изтрий
38. анонимен - Искам да попитам дали се прави ре...
26.11 14:45
анонимен написа:Искам да попитам дали се прави ревизия за какво се харчат средствата, които се събират под раличен предлог чрез телевизиите? Нали уж се събират, за да се помага на болни, на нуждаещи се?В каква абсурдна държава живеем. До кога ще бъдем така манипулирани, защото сме състрадателни, защото откликваме на болката на нуждаещи се ? Нямам думи, гневя се, но какво от това?
цитирай
Изтрий
39. анонимен - ХАЙДЕ СЕГА ИЗКАРАЙТЕ ЖУРНАЛИСТ...
26.11 14:51
анонимен написа:ХАЙДЕ СЕГА ИЗКАРАЙТЕ ЖУРНАЛИСТКАТА ВИНОВНА....МОЖЕ БИ ТЯ НЕ Е ДАВАЛА СРЕДСТВАТА?
ХЕЙ ЛЕКАРИ И РАЗНИ ПРОФЕСОРИ И ДРУГИ СВЕТИЛА...АКО БЯХТЕ В КИТАЙ ЩЯХТЕ ДА СТЕ ЗАСЛУЖИЛИ СМЪРТНИ ПРИСЪДИ!
цитирай
Изтрий
40. анонимен - Винаги съм казвал, че страната ни от ...
26.11 14:57
borsi написа:Винаги съм казвал, че страната ни от 20 години се управлява от изроди, за които всякакво и най-елементарно човешко чувство е чуждо.
Факт. За 20 години над 2 милиона умрели или прокудени от страната ни.
Това са хора които не само са безхаберни. Не! Те мразят всяко човешко същество в тази страна извън техните кръгове, за това са оставяли децата да умират.
А двата милиона набирани от дарители и приведени на фонда? Оказа се че тях пък ги няма.
Твърдо съм за връщане на смъртната присъда, за един период от 10 години.
В Китай за подобни престъпления с право се налага смъртно наказание.
Никаква жал не бива да има за убийци на деца.
цитирай
Изтрий
41. анонимен - GOCE
26.11 17:34
aide sega da izleze velikia BG ,,prezident,,GOCE i da vzeme niakakvo otno6enie zastoto toi be6e iniciatora na BG KOLEDA i v tozi upravitelen savet ot nekadarnici ima mnogo komunisti4eski,,profesori,docenti,, i dr. izmeti da gi nakaje za bezdeistvieto im...KADE SI GOCE...
цитирай
Изтрий
42. nocheinmal - Проблемът е и в нас.
26.11 20:16
Галина, вероятно съзнаваш по-добре от всички останали, че задаваш реторични въпроси. Президентът, премиерът, прокурорът, и прочие, макар и в качеството си на частни лица да са свестни хора, са другояче погледнато пасивни заложници на същата тази криминална обществена уредба, към която е насочено негодуванието ти. Не е въпросът в това как да се хванат, разобличат и застрелят публично онези 2-3-4 или 5 хиляди боклука, които докараха България до това положение (в моя списък има около 10 000 лица, които следва да бъдат незабавно екзекутирани в случай на национална революция). Въпросът е в загубата на самочувствие, самоуважение и ако щеш- воля за живот у същия този народ, който според всички прогнози ще престане да съществува до 50-60 години. Де да имаше и капка съпротивителност у българите така, както я имаше през 1876 или 1903 година, не турци, ами марсианци да го бяха яхнали, щеше да им види сметката. Но уви! Наглостта на днешните олигарси, мутри, банкери, застрахователи, депутати и така наречени бизнесмени (иначе обикновени бандити- изнудвачи, и техните писарушки- нотариуси), е толкова по-голяма, колкото по-смирен и плах е българският народ. За тяхно огромно щастие разполагат тъкмо с такъв народ, който търпи и дава едновременно да го бият и доят. При друг народ и в друга държава въпросните убийци на деца отдавна да са се превърнали в малки симпатични калъпчета със сапун.
цитирай
Изтрий
43. анонимен - Няма сапунджии
27.11 20:18
Всички знаем че Паричковците са виновни но нищо не правим. На протеста нали смачкаха народа че имало бомба.Е, намериха ли бомба? Намери ли се някой да им даде търсената бомба. Докато ги търпим все ще е така. Софиянци само се правят на столичани но нищо не вършат, а те са хората които трябва да упражняват пряката демокрация.
цитирай
Изтрий
44. prado - @43, едва ли щи се върнеш да прочетеш ...
28.11 08:22
@43, едва ли щи се върнеш да прочетеш отговора ми, но за неразбралите - в момента няма пряка демокрация , а фасадна, дефектна. Освен това демокрацията не се дели на град и село , София и провинция, не се упражнява с бомби, а когато се провежда демонстрация , не се допускат провокатори сред демонстрантите. Как пък ги видях със собствените си очи - надрусани и къркани лумпенчета , които налитаха на куките с неистов плам и всякакви подръчни средства. При тях липсваше инстинкт за самосъхранение - което пък ми говори,че им е било обещано нещо - или пари, или просто бяха колеги на униформените - говоря за основното ядро. Със сигурност са увлекли и по-тъпичките парчета с тях. При сигнал за бомба - веднага пък от чувство за самосъхранение хората трябваше да си тръгнат! Нима не са гърмели бомби у нас? Даже най-кървавия атетнат пак е на комунистите - в черквата "Св. Неделя"...Последващите действия на полицията бяха унижение за мислещия човек - но полицаите не мислят - те изпълняват заповеди ....
цитирай
Редактирай | Изтрий
45. анонимен - Предложения
01.12 00:23
Предложения за решаване на болния за всички въпрос за детските градини в България!
1. Може да се създаде "професия: заместник родител" т.е. родител, който иска да продължи да отглежда детето си у дома ( до тръгване на училище) и има подходящи условия, за
да се грижи едновременно с това и за деца на свои близки и приятелии съответно
получава пари. Децата се отглеждат с повече грижи и отговорност и родителят знае на кого точно поверява детето си. Едновременно с това общините заплащат 225 лв. на дете на месец (колкото е изчислено, че струва на общината отглеждането на едно дете в детска градина в момента, което е и около една минимална раб. заплата) и родителите могат сами да преценят как да отглеждат детето си.
2. Има въведена практика на запад детските градини да се намират по месторабота!
Тука вече може да се намеси бизнеса. Родителите и децата отиват заедно на работа.
През целия ден родителят има пълен достъп до детето си и отново прекрасно познава човека, който ще се грижи за детето. Детето не е подложено на стрес, къде отиват мама и татко и защо ме изоставят! Доста деца ходят с рев на детска градина! Отново майките получават 225 лв на месец на дете на месец!
3. Детските градини, за да не пустеят се превръщат в детски оазиси за игра. Там
децата срещу такса ще могат да си поиграят с другарчета и да се радват на детските забавляния! /ще намерим и повече работа на бате Енчо ;-) /
Идеите са първосигнални могат да се използват, променят и подобряват!
Важното е да има релна грижа за децата!!!!!!
цитирай
Изтрий
46. prado - Идеите са Ви добри, но осъществя...
01.12 08:12
Идеите са Ви добри, но осъществяването ще го отложим за някой друг живот . Здраве и късмет!
цитирай
Редактирай | Изтрий
47. streetsmart - Присъединявам се с цялото си сърце към изразената позиция
01.12 15:05
Една вметка и моля да ме извините, ако някой го е споменал вече - докога българската държава ще продължава да събира 20% ДДС върху дарителските СМС-и? Ето това е лицемерно в Българската коледа и още много подобни, санкционирани от държавата, дарителски акции.
цитирай
Изтрий
48. prado - Докато не въведем пряката демок...
01.12 15:22
Докато не въведем пряката демокрация като модел на управление!
цитирай
Редактирай | Изтрий
49. анонимен - от анонимен
02.12 00:14
ВСЕКИ, КОЙТО ПОИСКА МОЖЕ ДА СЛОЖИ ТЕМАТА ЗА "ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ" ВЪВ БЛОГ-а СИ!
до prado: ами тя е въведена системата, но българския народ не се възползва на 100% от нея! Не знам държава, в която да има толкова малко ИСТИНСКИ протести с РЕАЛНИ искания!
цитирай
Изтрий
50. анонимен - pitane
02.12 00:27
Някой знае ли къде има публикувана подробна информация/списък с градове, болници, деца, номера на линейки, медецинска техника/ за какво са изразходвани сумите от "Българската Коледа"?
Защото знаем всички какво се случи с "Фонда за лечение на деца в чужбина"
цитирай
Изтрий
51. kichashki - Евала
02.12 10:52
Прекрасно. Ето така фунционира гражданското общество. Дерзайте, колеги.
Държавата е в дълг към гражданите си. Време е да ги накараме да го разберет.
цитирай
Изтрий
52. анонимен - коментар
02.12 13:41
Поздравления за смелата гражданска позиция!!!
Тъй като разгледах всички коментари под статията и за мое голямо очудване не намерих нито един коментар от сорта - "Благодаря ви БЪЛГАРИ аз съм родител "еди кой си" и "Българската Коледа" помогна на моето дете!!!"
Предлагам Ви, ако желаете да продължите добре започнатата от Вас тема с призив в нов блог: Всички семейства, на които е помогнато да публикуват благодарности и подробна информация относно как точно е протекло при тях разпределението на средствата от "Българската Коледа"! Погледнах на сайта на "Българската Коледа - 2007" имаше подпомагане на деца с
(1 929.55 лв.,4 941.57 лв., 23 666.00, 3 012.02, 1 557.33 лв. и т.н.). На мен лично ми прилича на разтегляне на маслини на килограми!
ПС: А и на Пинокио....доста му е пораснал носа!
цитирай
Изтрий
53. prado - ВСЕКИ, КОЙТО ПОИСКА МОЖЕ ДА СЛОЖИ ...
03.12 08:53
анонимен написа:ВСЕКИ, КОЙТО ПОИСКА МОЖЕ ДА СЛОЖИ ТЕМАТА ЗА "ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ" ВЪВ БЛОГ-а СИ!
до prado: ами тя е въведена системата, но българския народ не се възползва на 100% от нея! Не знам държава, в която да има толкова малко ИСТИНСКИ протести с РЕАЛНИ искания!
Пряката демокрация има други инструменти за въздействие - по-ефективни и бързодействащи.
Не може за всеки проблем да се правят демонстрации..
цитирай
Редактирай | Изтрий
54. prado - Поздравления за смелата гражда...
03.12 08:54
анонимен написа:Поздравления за смелата гражданска позиция!!!
Тъй като разгледах всички коментари под статията и за мое голямо очудване не намерих нито един коментар от сорта - "Благодаря ви БЪЛГАРИ аз съм родител "еди кой си" и "Българската Коледа" помогна на моето дете!!!"
Предлагам Ви, ако желаете да продължите добре започнатата от Вас тема с призив в нов блог: Всички семейства, на които е помогнато да публикуват благодарности и подробна информация относно как точно е протекло при тях разпределението на средствата от "Българската Коледа"! Погледнах на сайта на "Българската Коледа - 2007" имаше подпомагане на деца с
(1 929.55 лв.,4 941.57 лв., 23 666.00, 3 012.02, 1 557.33 лв. и т.н.). На мен лично ми прилича на разтегляне на маслини на килограми!
ПС: А и на Пинокио....доста му е пораснал носа!
Така веднага ще лъснат връзкарите и тези, които са изпозвали другия начин...
цитирай
2. wonder
3. shtaparov
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. donkatoneva
8. dobrota
9. milena6
10. vidima
2. radostinalassa
3. sarang
4. kalpak
5. mimogarcia
6. hadjito
7. iw69
8. rosiela
9. varg1
10. savaarhimandrit