Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3408641
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.10.2009 13:37 - „ВЪПРОС_чЕТА_ТА НА ГАЛЯ”
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 53509 Коментари: 99 Гласове:
29

Последна промяна: 26.10.2009 08:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Откривам нова рубрика в блога си:
„ВЪПРОС_чЕТА_ТА НА ГАЛЯ”

Започвам без амбицията да е всекидневна. Просто така. Напоследък толкова много ми ги ражда главата, че не успявам да ги задоволявам с отговорЧета.

И иска ми се, някак си, да я правим заедно.
Окуражителен е фактът, че читателите на блога ми се оказват повече от брояча на сайта :)))

Подозирам, приятно, че и „колегите” със слушалките от ДанС, ДС и там другите наминават тайничко и току сме започнали да получаваме и странно – отговорНи отговори. Хахахах!

„Стартирам” рубриката си със следния въпрос:

Вярно ли е, че финансовият министър Симеон Дянков прави ремонт на кабинета, намиращ се до неговия /до скоро заеман от Димитър Ивановски/ и в него ще бъде настанена съпругата му Керълайн? И не само тя, но и котката му, за която Дянков твърдял, че ще обира отрицателната енергия около него? Освен това, вярно ли е, че се пробива специална дупка в стената между двата кабинета, за да може мисис Керълайн да влиза по всяко време при съпруга си министър без да минава през стаята на секретарката? НАЙ-ВАЖНИЯТ ВЪПРОС В ЦЯЛАТА ТАЗИ ИСТОРИЯ Е : С какви пари се извършва този, според мен ненужно претенциозен ремонт, и ако е с пари на данъкоплатеца, искам да знам, каква ще бъде моята полза от присъствието на мисис Дянкова в Държавното министерство? Ще я возят ли служебните коли? Ще й осигурявам ли и обяда във ведомствения стол? БЛАГОДАРЯ!

А, и още нещо:
Имал ли е г-н Симеон Дянков тази екстра в кабинета си в Световната банка?

ПП Забравих да уточня, че информацията ми е от чиновници във финансовото министерство, които твърдят, че това се извършва пред очите им. Понеже съм журналист и не мога да вярвам само на едната страна, ето....питам другата:))))


ПП 2
Вижте как новата ми рубрика вдъхнови моя много скъпа приятелка, за която не подозирах, че има такъв скрит талант :)))) /Защо пък да не се появи нов Радой Ралин в пола?/

Дупка в стената – всяка алюзия с Пинк Флойд е случайна

 

През океана гений долетя

И като тайфун ни връхлетя

Отвори си голямата уста

И да бълва глупости не спря.

 

На младежа гения вербален

Се оказа не дотам фатален

Имало какво да видим още -

Разрушава министерски площи.

Дупчица в стената си пробива

Та оттам кат нежна самодива

Булката му да го връхлетява

И кат дреме, и кат заседава.

За да бъде картинката по-кротка

Си доведе и антивампирната котка

Та докато нежно я гали

Да ни докрай офискали!!!!




Тагове:   ДАНС,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. miralyub - Амииии- министът Дянков не ми е л...
23.10.2009 13:48
Амииии- министът Дянков не ми е любимец. определено.
Но ясно си спомням как в едно отговорно предаване тези дни той категорично каза, че няма нищо вярно в твърдението за кабинета на съпругата му до неговия, за котката и прочие...и че дамата си работи за Свет. банка.
Днес обаче разбрах, че бил оставил жена си да управлява сем. им бюджет...та се замислям дали тя няма да управлява и държавния:))))
цитирай
2. sowhat - чудесна рубрика
23.10.2009 13:49
наред са отговорните отговорчета.
всъщност, те се съдържат във въпросите ти.
цитирай
3. eliana - приветствам рубриката ти.
23.10.2009 13:56
старт!
цитирай
4. kapricia - :о)))
23.10.2009 14:01
Не знам дали е вярно, ама това за обирането на отрицателната енергия ми се вижда интересна оферта. Какви са шансовете да се кандидатирам за тоя пост, при условие, че не съм котка? :о)))
Иначе тази история малко ми прилича на една видинска, разиграла се преди година-две между библиотеката и административния съд. Същия абсурд горе долу!
цитирай
5. galinabg - @miralyub
23.10.2009 14:28
Мира, сигурно не си прочела допълнението, което направих сега: "ПП Забравих да уточня, че информацията ми е от чиновници във финансовото министерство, които твърдят, че това се извършва пред очите им. Понеже съм журналист и не мога да вярвам само на едната страна, ето....питам другата:))))"

Ако мисис Керълай е по-добър финансист нямам нищо против да консултира г-н министъра :) Хахах! Ама дано се съобразява и с моя, твоя и т.н семейни бюджети :)
Поздрави!
цитирай
6. gantree - :)))
23.10.2009 14:49
Значи, виж сега :)) Вероятният проблем би могъл да се реши главно по два начина - 1) дупка в стената между двата кабинета, и 2) превантивно премахване на секретарката. Хората явно са преценили, че секретарката все пак чисто професионално ще му е нужна, и затова са избрали вариант номер едно - да има врата, през която буля Дянкова да може във всеки един момент внезапно да нахлуе при мъжа си.
Това е. Няма никаква конспирация.
цитирай
7. galinabg - @ gantree
23.10.2009 14:52
Хахаха! Типично в твоя стил - хладнокръвно! Хахаха! Да де, ама ако е с моите пари, булка Дянкова не ми е притрябвала.
Няма такава идиотщина, Ангеле! Тези ми идват в повече не, ами ....не знам.
Не искам измислени хора да се гаврят с мен, децата ми, с нормалните хора в тази държава.
Отвратително е!
цитирай
8. анонимен - Лошо!!!
23.10.2009 14:53
Значи се окопава!:(
Или поне дава вид!:))
цитирай
9. miralyub - :)))) Тези двамата- министъра и ...
23.10.2009 14:55
:))))
Тези двамата- министъра и министершата- е най-добре да си стягат кабинетите в Щатите...съмнявам се дълбоко да успеят да се задържат на нашата полит. сцена... т.е. няма да ги изтърпим.
цитирай
10. tili - Това е малко!
23.10.2009 15:03
трябва да има и кабинет за личната му врачка. Няма само Берлускони да ни се фука... ;-)))
цитирай
11. gantree - Галя :)))
23.10.2009 15:06
Погледни прагматично на въпроса - последните един-двама министри на финанЦиите са определено отблъскващи, най-вероятно и за най-непридирчивата секретарка. Затова половинките им са били преобладаващо спокойни. Тук въпросът обаче е, че ние знаем добре какво се случва, когато секретарките се оставят без надзор, или без нужните строително-монтажни подобрения на тези примамливо мрачни кабинети в МС. Какво искаме, е въпросът на въпросите - да си загуби буля Дянкова половинката заради пропуснати предохранителни мерки с основна цел мъжа й винаги да има едно наум по отношение новопостроената врата?
А иначе, да, можеше и от семейния им бюджет да се плати тая явно нужна за семейното им спокойствие врата. Тук си права. Като е такъв палавник, да си плаща сам тогава за охранителните приумици на съпругата си.
цитирай
12. nalik - А, бе, ако си върши работата поне на 50%
23.10.2009 15:12
НА МЕНЕ, ЛИЧНО, МИ ДРЕМЕ НА ОНАЯ РАБОТА. АКО ИСКА ДА СИ ИНСТАЛИРА И ДЖАКУЗИ И ДА КАНИ ПРОСТИТУТКИ С ДЪРЖАВНИ ПАРИ.

Ако има акъл в главата и воля може да спести на страната милиони левове с властта, която му дава поста му. Ако го направи - едни 50 000 - 100 000 лева за екстрички и за родата са нищо и половина.

Да прави квото ще, ама и да си върши работата!
цитирай
13. flyco - ...
23.10.2009 15:16
По въпроса с г-жа Кера: Въпрос на доверие, съпружеско! Даже врата е малко, трябва цялата стена да гътнат и да я направят от стъкло. Между другото съвременните технологии позволяват строителството на сгради от стъкло и стомана. Какво ли би било ако цялата ни държавна и общинска администрация работеше пред погледа на избирателите... Въпрос на доверие е, вече не съпружеско.
По въпроса с котката: г-н Дянков, при митарствата си по странско вероятно е усвоил този конкретен начин за обиране на отрицателна енергия. Понеже е спестовен и не е по радикалните решения е предпочел да използва метода първо като единичен опит в български условия, а като даде очаквания резултат да го приложи и по отрезвителите /центрове с нескончаем прилив на отрицателна енергия/. Интересно котките като я оберат какво я правят тази енергия, понеже в природата нищо не се губи. Може би я трансформират в електрическа /там като им потъркаш козината с гребен се установява/. Остава предизвикателството към БАН за внедряване в практиката на липсващото междинно звено между котките и електроразпределителната мрежа.
цитирай
14. galinabg - @sowhat
23.10.2009 15:16
Благодаря ти, sowhat! Разчитам и на вашата помощ, нали?
цитирай
15. galinabg - @ eliana
23.10.2009 15:17
Искам това да не е моята, а НАШАТА рубрика, Ели! Да я правим заедно!
цитирай
16. galinabg - @kapricia
23.10.2009 15:18
Да се кандидатираш за този пост?! Може би на първо време да имаш мъж -румъно-американец от еврейски произод и ....поне една котка :)))))Добре дошла в Блога ми и поздрави!
цитирай
17. galinabg - @ tit
23.10.2009 15:19
Не лошо, гнусно, скъпа ми tit! И за наша сметка!
цитирай
18. galinabg - @tili
23.10.2009 15:22
Не се е сетил, може би ? :)))) Ето, подсказваме му.

По този повод ти копирам коментар във Фейсбук-профила ми:

"Такааааа, искам да знам дали е почитател и на фън шуй и дали дупката е пробита на правилното място, защото иначе Мисис може да внесе неподходяща енергия в неподходящ момент и даже котката да не може да обере тази енергия....интересне триъгълник: министър, жена на министър, котка на министър....такова досега не сме имали...:)))
преди 24 минути · Изтрий

Galina Valcheva Винаги има първи път, Ани:)))) Остава Бойко да направи колибка за Борко. Може да се окаже, че има любими канарчета, хамстерчета....Абе ...атракции, един вид. А може би и чиновниците ще си ходят на работа с домашните любимци, пъкнали ги за верижки, клетки. Представяш ли си? То е ще нещо като в Нирвана. За какъв Фън шуй говориш....Хахахах!"
цитирай
19. zahariada - zahariada Всичко за, което се сетиш е вярно!
23.10.2009 15:23
Навремето,когато работех в БНТ и шеф беше проф. Огнян Сапарев, жена му идваше всеки ден, да му чисти магиите и отрицателната енерги! А, той си месеше едни пластелинови топчета, докато мъдро управляваше БНТ! В същото време от Пловдив ми се обаждаха, за да ми разказват страховити истории, от неговото преподавателско житие-битие! Кузовски иктории!
цитирай
20. galinabg - @nalik
23.10.2009 15:23
Някак си не мога да проявя такова разбиране. Малко по-консервативни са ми принципите. Поздрави! :)
цитирай
21. galinabg - @flyco
23.10.2009 15:25
Гениален си! Признавам те този път! Поздрави! :))))
цитирай
22. blagovestie - Браво, Галя,
23.10.2009 15:25
и аз ще чета с удоволствие новата ти рубрика, дерзай.
Трябва да се разбере, че има мислещи хора и те не са баш единици.
Поздрави :)))
цитирай
23. galinabg - @ zahariada
23.10.2009 15:26
Защо все в тази посока трябва да се повтаря историята, zahariada? няма ли нещо нормално на хоризонта?
цитирай
24. galinabg - @ blagovestie
23.10.2009 15:27
Благодаря ти, blagovestie ! Ще я правим заедно.
Има читатели много! От тях ще чакаме отговорите! Поздрави! :)
цитирай
25. galinabg - @ До всички:
23.10.2009 15:36
Това, току-що ми го изпрати моя приятелка, вдъхновена от нестандартните идеи на финансовия ни министър:
Дупка в стената – всяка алюзия с Пинк Флойд е случайна

През океана гений долетя
И като тайфун ни връхлетя
Отвори си голямата уста
И да бълва глупости не спря.

На младежа гения вербален
Се оказа не дотам фатален
Имало какво да видим още -
Разрушава министерски площи.
Дупчица в стената си пробива
Та оттам кат нежна самодива
Булката му да го връхлетява
И кат дреме, и кат заседава.
За да бъде картинката по-кротка
Си доведе и антивампирната котка
Та докато нежно я гали
Да ни докрай офискали!!!!
цитирай
26. galindg - Искам да изразя подкрепата си
23.10.2009 15:54
Искам да изразя подкрепата си за новата Ви рублика.
Струва ми се, че задавайки правилните и злободневни въпроси ще предизвикате всеобщ интерес не само на участващите в блога, но най-накрая и на някой от управляващите.
Стига са ни управлявали некадърни и корумпирани политически "лица", а най-накрая да имаме мислещи за гражданите и обществото българи!
цитирай
27. olimpiq - Охо, браво, поздравления и от мен за ...
23.10.2009 16:03
Охо,браво,поздравления и от мен за добрата рубрика.Имате моята подкрепа.Радвам се,че попадам на един наистина прагматичен блогър не летящ в облаците замъглен ингивид.Аз мисля,че Дянков не е толкова зле човека.В смисъл........имам му все още доверие....но в началото на пролетта.....ще се броим пак маи оптимистите....и....дано котката не му е черна...:))
цитирай
28. galinabg - @ olimpiq
23.10.2009 16:12
Добре дошла в отбора, Олимпия! И благодаря за подкрепата. Дано да не те засегна, но аз мисля, че Дянков е достатъчно зле, ако наистина ги е насътворил такива......
цитирай
29. galinabg - @ galindg
23.10.2009 16:15
Приемам подкрепата ти! Ценна е! Надявам се рубриката ми да стане първо форум за мислещите граждани и отговорното общество, което след това да си избере и мислещи за гражданите и отговорни за обществото ни политици! Винаги си добре дошъл! И с въпроси :)))) Поздрави!
цитирай
30. olimpiq - Ако трябва да съм честна. . . . . това е ...
23.10.2009 16:15
Ако трябва да съм честна.....това е вярно...не е много в моита кръвна група ,но заради Бойко още малко реверанс да му дадем..
цитирай
31. galinabg - @ До всички
23.10.2009 16:20
Една интересна информация, изпратена ми като лично съобщение:

http://www.legalworld.bg/print.php?storyid=15686
цитирай
32. olimpiq - Синовете се казват Андрей (8 г. ) и ...
23.10.2009 16:26
Синовете се казват Андрей (8 г.) и Марко (5 г.). Двамата не знаят почти нищо на български. Ходят в испанско езиково училище. Детегледачката им е от Колумбия. Предишната е била от Гана......това много лощо говори за него,децата на ДЯНКОВ да не говорят български,а Кера сигурно идея си няма от езика
цитирай
33. анонимен - Според закона за конфликт на
23.10.2009 16:41
интереси двамата нямат право да работят заедно. Не ми се вярва хора, които са постоянно под светлината на прожекторите да си го позволят. Може би първо тази информация трябва да се провери. Ако ще работи като някакъв вид съветник трябва да се провери с чии средства ще се плаща за услугите й. Доколкото си спомням, се говореше, че я канят да работи в Белия дом. Може да е добър специалист, от което ние няма да изгубим. Трябва да оставим емоциите настрана и да гледаме на фактите рационално. Освен това е твърде рано да се зачерква някой след три месеца, още повече, когато никой не е предложим адекватни алтернативни действия. Според мен времето на митингарския патос отмина. Сега трябва да мислим и преценяваме зряло. Съжалявам, че ми се налага да ти се противопоставя, но смятам, че трябва да се потърси обективна информация.
цитирай
34. galinabg - @olimpiq 30 и 32
23.10.2009 16:45
Както искаш. Давай време...колкото можеш и на когото прецениш.Казвам го съвсем добронамерено. Ние те чакаме!
Това за децата му....не ми се коментира, наистина.
цитирай
35. galinabg - @ harvi
23.10.2009 16:50
Няма проблем, Ев! Противопоставяй ми колкото искаш. Тук е свободна трибуна. Не съм поставила условие да влизат само хора мислещи като мен. дори, напротив. В спора се ражда истината, нали такава сентенция имаше.
Вече написах, информацията ми е от хора в министерството свидетели на тези ремонти. Явно за Дянков това е нещо безобидно, защото сам го е споделил. Дори за котката си. И е бил достатъчно убедителен в аргументите си за лошата енергия.
А доказателство затова, че не познава Законите в БГ е най-малко изцепката му за превъртане на резерва. Какво да говорим повече. Както казах и на Олимпия, който има време- да го дава на когото си иска.
Аз някак си се изчерпах :)))))
Сега вече започвам да питам.
Между другото и следващият ми въпрос ще е към него, както се очертава. Трябва ми още малко информация!
цитирай
36. анонимен - НИКОЛИНА
23.10.2009 17:01
ПРИВЕТ И ОТ МЕН !
Само искам да кажа,че подкрепям тази прекрасна идея. Ще я препоръчвам на моите приятели.
цитирай
37. galinabg - @НИКОЛИНА
23.10.2009 17:03
Нина, както винаги имам твоята подкрепа! Благодаря ти!
цитирай
38. анонимен - Знаеш ли, и аз се изморих.
23.10.2009 17:07
На времето, когато започнаха "промените", бях студентка. Окупирахме университета. После не пропусках нито един митинг или шествие. Скачах, мръзнех, бях в значки, пеех и т.н. Гони ме и полиция през януари. Сега се чувствам излъгана и предадена и не давам лесно кредит на доверие. Затова искам да бъда обективно информирана и то по такъв начин, че и аз да бъда в състояние да си направя извода сама. Нищо лично!
цитирай
39. tili - Ей, 25 изби
23.10.2009 17:34
рибата!!! Хахахахахах ;-))))))))))))
цитирай
40. haralanov - Здравей,Гале!
23.10.2009 17:39
Монката Дянков и неговото американско булче са последната ми грижа!
цитирай
41. galinabg - @ haralanov
23.10.2009 17:45
А не трябва, haralanov ! замисли се. :))))
цитирай
42. galinabg - @ tili
23.10.2009 17:46
Цвилих с глас. Със сълзи! Много ми е талантлива приятелката, нали? Ама срамежлива, горката, та не пожела да й изпиша името. Подарък било :)))))
цитирай
43. haralanov - Хм...
23.10.2009 18:03
Мисля,мисля и нищо освен,че като данъкоплатец ще вземат и от моите парички не мога да измисля!Халал да са им!Тъй де,дошло момичето от Америка,хубаво е мъжлето и да и е под ръка!
цитирай
44. galinabg - @haralanov
23.10.2009 18:12
Е, малко ли е, haralanov? От моите, от твоите, от техните и накрая ....пак ние с пръст в уста, а те ще искат втори мандат, че ще им е харесало....Не, не ми е повкуса, тоззи път. Честно.
цитирай
45. galinabg - @harvi 33
23.10.2009 18:50
Ев, що се отнася до конфликта на интереси, забравих да ти кажа, че официално мисис Дянкова се води консултант на световната банка в офиса й в София. та по тази линия може да се окаже, че няма конфликт на интереси, някак си. Знам ли?
цитирай
46. анонимен - Ами, ако е на издръжка от Световната банка?
23.10.2009 19:00
Аз нямам представа какъв специалист е. Може и да е добър. В толкова лошо състояние сме, че всеки добър мозък в повече е добре дошъл. Стига наистина да е "добър" мозък! А, ако не е, и се харчат наши пари неоправдано - тогава да си носят отговорността и последствията!
цитирай
47. galinabg - @До всички
23.10.2009 19:14
Разбрах, че днес въпросчето ми е предизвикало голям смут във финасовото министерство. Май ще успеем да възстановим целостта на стената между двата кабинета....Няма лошо. Ако е така...значи не сме си писали тук случайно :)))) А мисис Дянкова, ако е добър специалист, нека помага на ползу Роду, както казваше Ж.Г., дори ако това налага минаване през стаята на секретарката!
Поздрави за всички ви!
Приятни почивни дни.

С чувство за смисленост. Дори само заради реакцията ви в последния работен ден от седмицата!
цитирай
48. gantree - @ Галя
23.10.2009 19:27
Ако последното е вярно, и стената ще бъде възстановена, това е лоша новина за секретарката му. Явно са решили да я сменят с някой "орел", вместо да правят "врата" за внезапно проникване между двата кабинета :)))

Сори, че се лигавя, просто 1) темата ми е весела, и 2) човекът ми е хем приятен, хем леко ме плаши крайното му либертарианство. За тезата за част от резерва в частни банки - тази теза е колкото вредна, толкова и полезна. В една нормална територия, населена с нормални и почтени хора, идеята щеше да е полезна. Нашият случай, обаче, не е такъв, следователно затова идеята е вредна и дори опасна.

Поздрави.
цитирай
49. flyco - ...
23.10.2009 19:35
galinabg написа:

А доказателство затова, че не познава Законите в БГ е най-малко изцепката му за превъртане на резерва.

Идеята да се вкара резерва в търговски банки ми прозвуча все едно съм я чул пред някое чейндж бюро. Признавам, че я чух с "половин ухо" и не обърнах внимание от къде идва. Сега разбирам, че се е пръкнала в главата на най-важния финансист в държавата. Недоумявам как е възможно! Слон в стъкларски магазин, чукч.
цитирай
50. galinabg - @ gantree
23.10.2009 19:40
Ангеле, това с орела - тръпки ме побиха, човек! :)))Ти представяш ли? Орелът го пази от хората, котката от отрицателните енергийни въздействия, ами, че той ще е все в Нирвана този човек. Кога ще работи?!

Като някакъв финансов мислител....с дълбоки финансови разсъждения в главата си докато ....минават поредните контрабандни ТИР-ове след вдигането на аксцизите.

Това за дълга е пълна глупост, защото в България няма "стандартния " Закон за валутния борд, а борда е трансформиран през закона за БНБ. И май БГ е единсвената държава, в която няма класически валутен борд и за това не могат да се правят врътките , за които си помечта Дянков. Други са правилата.

Иначе, където има класически борд, там наистина можело да се превърта валутния резерв ми обясниха банкери.
цитирай
51. galinabg - @ flyco
23.10.2009 19:44
flyco,човече, ти нямаш представа какви сътресения извън БГ е предизвикала "гениалната" идея на министъра. но не ми се говори тук. Най-малкото, защото го знам като втора ръка информация. Аз самата разбирам от елементарни финанси. Не че не ми стана ясно, каквото ми беше обяснено. Не нека да не импровизирам :) Питай някой познат банкер и финансист и ще разбереш за какво ти говоря!
цитирай
52. flyco - Re: 51.
23.10.2009 20:08
Какво да питам, като личи от всякъде, че това е глупост. По света валутен борд се въвежда, защото някой е откраднал толкова много пари, че застрашава да фалира финансовата система на държавата. У нас се въведе валутен борд, не защото някой крадеше, а защото много хора, на важни позиции мислеха, че кражбата е нормалният начин на финансиране. Тук самото мислене беше различно. Правото се изкарваше за наивно и глупаво, а кривото се смяташе за оригинално, тарикатлък, далавера, уникалност. Идеята на Дянков е точно в този ред на мисли. Като на отчаян комарджия решил да заложи чужди пари на една единствена врътка на рулетка, която не знае кой ще завърти и дали въобще ще я завърти. Бих казал, добре че е стрина Кера, вероятно тя му е дръпнала ушите да не се дъни така. В края на краищата дупката може да се окаже полезна.
цитирай
53. flyco - ...
23.10.2009 20:12
Като гледам стремежа на Борисов да търси и да се доверява на професионалисти нищо чудно финансиста на държавата да е само марионетка на световната банка чрез булката си. Това, между другото, не е лоша новина в условията на криза и отворена икономика.
цитирай
54. gantree - @ Галя
23.10.2009 20:17
Хубаво е, че си говорила с хора, които разбират за какво става дума. Проблемът е в това, че "свежи" пари за съживяване у нас скоро няма да влязат. Единствените ресурси, на които икономиката ни може краткосрочно да разчита, са собствената ни депозитна база, заради която обаче лихвите скачат и ще се задържат високи, и парите от резерва. В опит да се реши тоя проблем се е родила тази идея, а не поради друго.
Както и да е. Ще видим, ще гледаме какво ще се измисли.
цитирай
55. galinabg - @54. gantree
23.10.2009 20:20
Ама нали знаеш, че валутният ни резерв не е в пари и не е в БГ. Той е май в Дойче банка под формата на ценни книжа. Можем да ги продадем и така да освободим пари, ама това в условията на криза, нали разбираш, че ще е нова далавера, като с външния дълг и ще ни съсипе като държава. ОКОНЧАТЕЛНО! Иначе те разбирам :)))
цитирай
56. анонимен - за езиците вечер
23.10.2009 22:05
Стига сте го развявали фин.министъра,защото ако не стъкми бюджета за 2010г.яко ви д....И 100 котки да се разхождат в МФ,няма да ми направи впечатление стига,хората да почуствуват нещо добре.А колкото за това,кой какво е казал в МФ,ами като има много люде,които се чудят какво да правят там-дано фин. министъра да им създаде работа някаква!
цитирай
57. flyco - Re: 56.
23.10.2009 22:11
Аз пък казвам да останат толкова колкото е нужно за да се свърши работата, а не да им се търси там някаква работа.
цитирай
58. blagovestie - Е, стихотворението тотално
23.10.2009 22:49
ме разби :))))
Да се чудя да плача или да се смея... с тези управляващи единствено собствените си интереси.
цитирай
59. galinabg - @ blagovestie
23.10.2009 22:54
Знам, че го разбра :))))И аз така, първо се разсмях,, ама после...то си е за рев. По-добре се посмей :)))) Другото няма как да го променим. освен с обещания от =него=:)))))))
цитирай
60. blagovestie - Хахаха,
23.10.2009 23:01
то накрая все ще е за същински рев, като видим какво остава за и става с децата ни.
Добре, че е Той, иначе... безнадеждност :)))
цитирай
61. lubima - чудесна нова рурбика)). . . с удо...
23.10.2009 23:45
чудесна нова рурбика))...с удоволствие ще ти я чета))Успехи с неудобните въпросчета))
цитирай
62. galindg - Фискални експерименти
24.10.2009 00:01
Искам и аз да се включа с едно въпросче:
Докога ще ни дават акъл какво да правим някакви чиновници "експерти" от Световната банка, дето като уж банкова институция е разорила повече страни, отколкото която и да е криза?
Да не би в България да са се свършили макроикономистите???
Та той нашия човек все в третия свят е управлявал, даже се хвали с резултати в Колумбия.
Може би там е прибирал данъци от наркокартелите.
Ами да пробва и тука същата тактика, пък белким върже тотала.

Иначе аман от фискални експерименти на наш гръб.
цитирай
63. анонимен - Въпросите Ви са твърде елемента...
24.10.2009 02:33
Въпросите Ви са твърде елементарни . Дори и така да е не виждам какво е страшното. По-скоро вижте какви ужасяващи факти се изнасят за безобразието и цинизма на предходните , които ни управляваха.
И нека да престанем типично по български да плюем и злобеем, още повече като виждаме, че това, което прави този министър е добро.
цитирай
64. анонимен - Marinka
24.10.2009 07:46
Няма лошо! Въпросчета - отговорчета! Не казвам, че (ако написаното е вярно!!!), съм съгласна да се правят такива излишни разходи..., но думата ми е за друго: МНОГО МОЛЯ Галенцето да се възвържа от публикуването на такива бездарни произведения, като стихотворението в края на материала. То не прилича нито на пародия, нито на сатира, абе...на нищо не прилича. Не влошавайте и така повредения "вкус" на българите към свястната литература...Боже! Представям си на какво литературно ниво е въпросната Галя, щом е сметнала, че това т.нар. стихче става да бъде показано на когото и да било. Ако бях аз, и на майка си нямаше да го покажа! От срам...
цитирай
65. galinabg - @ lubima
24.10.2009 07:58
И аз с удоволствие щще те чакам, lubima! Както вече няколко пъти казах - нека ги задаваме заедно въпросчетата. Пък току сме започнали да получаваме и ОтговорЧета :) Хубава събота ти желая!
цитирай
66. pontis - ....
24.10.2009 08:02
доста е секси, що?
цитирай
67. galinabg - @анонимен 63
24.10.2009 08:09
Като истински гербер в букета от коментари, намирам тази сутрин твоя, анонимен 63.

Ами, да, аз мога да задавам такива - елементарни въпроси. Изискващи - елементарни отговори.

Да ти напомня ли основният ми елементарен въпрос:

" С какви пари се извършва този, според мен ненужно претенциозен ремонт, и ако е с пари на данъкоплатеца, искам да знам, каква ще бъде моята полза от присъствието на мисис Дянкова в Държавното министерство? Ще я возят ли служебните коли? Ще й осигурявам ли и обяда във ведомствения стол? БЛАГОДАРЯ!”

Та, така, аз елементарно искам да знам кой как харчи парите от данъците ми. Като гледам 98 % от коментиралите тук нямат нищо против да получат същия отговор за техните пари. Елементарен.

По повод : "И нека да престанем типично по български да плюем и злобеем, още повече като виждаме, че това, което прави този министър е добро." - питам веднага : Къде в моя въпрос аз оспорвам професионалните качества на министър Симеон Дянков и омаловажавам това, което прави?

Задаването на въпроси като моя не би трябвало да притесняват не само финансовия министър.
Щом този вопрос е тук, а и още колко много още има, не само към него, значи, че нещо в Обществото витае, говори се, спекулирпа се. Анонимно. Като теб.

Но става проблем, когато някой с името си, с лицето си и с професията си има смелостта да го напише и изрече на "глас".
Не разбирам, докога ще се превъплъщаваме в ролята на Онзи щраус, дето знаем кое къде си заврял пък какво му се виждало.

Винаги си добре дошъл, ако излезеш от анонимност - още по-добре.

Поздрави!
цитирай
68. galinabg - @ анонимен - Marinka
24.10.2009 08:15
Искрено ме развесели в ранни зори ! Хаха! Че и аз в рима проговорих?

Ми какво му е на стихчето. Ако трябва да сме по-точни - епиграмката?

Радой Ралин като ги пишеше в този дух всички му се радваха и си ги предаваха като мантра. Ама нали беше за Тодор Живковото-време - можеше, така ли? Сега не може ли хората да се шегуват в рима?

Сега се сещам, ако имаш нещо по-добро, изпрати го. Обещавм ти да го публикувам. Веднага.
Когато човек не харесва едно нещо, значи може да направи същото с по-добро качество! Нали така. Давай твоето творчество. Пък хората, които коментират тук ще си кажат думата.

В очакване съм,
Поздрави!
цитирай
69. galinabg - Кое?
24.10.2009 08:17
pontis написа:
доста е секси, що?


В моя блог всичко е секси, pontis:))))Ти за кое точно се изказваш?
цитирай
70. pontis - галя,
24.10.2009 09:19
да, всичко е секси ... даже и стихчето ...
цитирай
71. galinabg - @pontis 70
24.10.2009 09:30
хахах! Добре!
Щом и в стихчето съзря сексапил, значи много добре ти е подействало пожеланието ми във Фейсбук днес всички да се обичаме.....

Всъщност така като се замисля, ....май наистина си има нещо секси в тази рима....

Хахахах!

Целувки от мен!
цитирай
72. galinabg - @ До всички
24.10.2009 09:42
Приятели, след 70 коментара под едно въпросче реших, че явно темата е сериозна и изпратих тази сутрин официално писмо до Директора на дирекция "Връзки с обществеността ", ако преценят да ни предоставят отговор от министър Дянков.

Ще чакаме!
цитирай
73. анонимен - dupka v stenata
24.10.2009 14:11
Галя,защо си се уцелила толкова високо,погнала си министър Дянков.Почни от твоето работно място.Ако всички приведем в ред нещата около нас,не си затваряме очите за нашите познати в подобно положение то и за министър Дянков някой ще се погрижи!
цитирай
74. анонимен - изхвърлени
24.10.2009 14:56
Като че ли в този форум се събраха доста личности престояли известно време в фин. министерството и по неизвестни причини са напуснали хубавото кътче,ха!,ха!
цитирай
75. galinabg - @анонимен 73
24.10.2009 15:01
Честно да си призная не си бях говорила с Дупки в стената, но...винаги има първи път.

От кое мое работно место да започна, първо да уточним?

Второ, защо да съм се уцелила високо в Дянков?
И какво лошо има в това?

Дянков не се ли е "на"целил на високо? Вицепремиер, че и министър на финансите си е бая височко, според мен?
Защо аз да не сецеля?

Не мога да разбера, защо си мислите,че имам нещо против Симеон Дянков като задавам един нормален въпрос, който си задават дори хората в трамвая. Това, че те нямат блог, пък и да имат, сигурно ги е страх или не им се разправя, за да зададат въпроса открито е друга тема?

По-добре ли е да се говори на "ухо" и на ракийка или ето така, цивилизовано, с името и физиономията си човек да попита - Извинете г-н министър, вие правомерно ли ми харчите парите от данъците? Като говорите и се грижите толкова за здравето на хората, сте наясно, че здравето е преди всичко пари.Е, вие целесъобразно ли изразходвате тези, които ви давам от моя труд?

Какво толкова лошо има в един такъв въпрос, наистина не разбирам?!

Иначе, ако трябва да съм до край честна, Дянков беше моята най-голяма надежда в този кабинет. Най-малкото като човек не живял в България и знаещ цената на всеки лев на данъкоплатеца.

В Америка, Германия, Англия-къде още?- а да видим дали, ако се разбере, че министър си позволява прекалени екстри с парите на хората ще остане на поста си?!

Ама нали говорим за България в Европа?!

И последно, въпросЧета ще има и към всички останали министри, ако се намери повод за това, обещавам!

Нищо лично, като започвам със Симеон Дянков.

Дори, напротив.
Очаквам от него много по-"готина" реакция от тази на защитниците му в този блог!
цитирай
76. galinabg - @анонимен 74
24.10.2009 15:03
Какво прозрение?! Не се бях сетила!
цитирай
77. ka4ak - поздрави Галя!Страхотна рубрика,силно рискова!!!Успех ти желая!!!
24.10.2009 16:31
Нямах време,а погледнах и предишните постове,но за тях ще ти пиша под тях!
Финансовия министър е ковчежника на държавата!Ще ти разкажа нещо за времето когато Белчо Белчев беше финансов министър.Мой комшия Пенчо Мънков,работеше в БНБ и бяха вкарали някакъв супер компютър/беше един от четирите най бързи в светът/и работата му беше да играе на световните борси с 10% от активите на БНБ.Това беше строго секретно,но вече мога да го споделя и имало е дни когато чичо Пенчо ни е споделял,че днес е +50 милиона долара!
Ако го погледнеме от тази страна,може би ще може да разберем финансовия министър!И може и да разберем,защо на местата в които САЩ помагаше на фирми и не дадоха необходимия резултат намалиха с 90%възнаграждението на менажерите!
цитирай
78. galinabg - @ka4ak
24.10.2009 16:35
Ей, Владо, така се радвам, че одобряваш начинанието ми! Знаеш, ценя мнението ти, специално! Това е удивително, което казваш. Дали и сега си правят такива врътки? Най-много да перна такова въпросче към Дянков по-нататък :))))Чудна идея ми даваш!
Поздрави!
цитирай
79. katan - Здравей,Галя!
24.10.2009 17:04
Още снощи исках да се присъединя към тези въпрос_чета, но видях за кого става дума и реших да не пиша по ВЪПРОС_чето:), защото може да се изтълкува неправилно от недоброжелателни люде/т.е., че имам лично отношение/ към въпросния господин...
Но те моля да ме включиш в _чета_та си:)))!
Става ли?:)))
Поздрави от мен и успех на теб за новата рубрика и на четниците в отговорите на въпрос_чета_та на Галя!:)))
цитирай
80. ka4ak - Галя,просто подчертавам,колко е важен този пост в държавата!
24.10.2009 17:13
А неговите въпросчета,смятам че са ориентация в обстановката!Територията е силно минирана и дано е подходящия човек!В световната стегнация на този сектор е изключително важно!!!Тези покрай Буш си направиха играта и до момента светът наля 120трилиона долара в борба с кризата която те предизвикаха!Така че вратата да е проблема!
цитирай
81. galinabg - @katan
24.10.2009 17:18
Катя, добре си дошла в отбора! Радвам се, както правилно разкодира, Чета_та на Галя да се пълни със смислени хора, с ясна гражданска позиция, не криещите зад анонимни писания, абе изобщо - смислени съмишленици :))))) Поздрави!
цитирай
82. galinabg - @ka4ak 80
24.10.2009 17:22
Владо, глобалните финанси, кризата - това са ми любими теми от година насам и си давам сметка за глобалното им значение и проекцията за България. Но....не бива да отминаваме , уж дребни на пръв поглед, действия, защото точно те говорят, доколко човекът, на когото разчитаме да удържи финансовата стабилност през кризата, има качествата да го направи. Колко е сериозен, мъдър и мислещ за страната и данъкоплатците. не съм ли права?
Не си мисли, че аз ако не питам тук, хората не си говорят по между си?! Та те неговите подчинени го коментират и се възмущават?! Разбираш ли?

Дано слухът не се окаже верен, казвам аз.
Но.....да видим.
цитирай
83. ka4ak - Това че го коментират,не е добре!Много е важно в това министерство да са екип!
24.10.2009 17:49
Там е войната и фалит там,ще засегне всеки един от нас!Така че го гледам много по глобално,защото финикийските знаци,са характеристиката на нашия труд и валутния борд,беше че ти взимат портофейла,защото не можеш да управляваш парите си!Все още портофейла не е у нас и за това този пост е изключително важен!А за слухът,може да го погледнем и от друга страна,че няма да се прибира в къщи и ще работи повече от обикновеният работен ден!!!
цитирай
84. galinabg - @ka4ak 83
24.10.2009 17:59
Да, Владо, всичко, което казваш е така.
Само с последното не съм съгласна напълно, но ...въпрос на гледна точка :)

Нали все говорим, че нямало Гражданско общество? И аз съм първа критикарка по въпроса. Ето, реших да сложа началото. Гражданското общество е това - да питаме, да получаваме отговори, да сме активни. Приеми, че дори този въпрос - ще отвори очите на Дянков за неща, за които му е била бедна фантазията, нали?
цитирай
85. ka4ak - Да в това съм напълно съгласен с теб!
24.10.2009 18:06
Определено независимо че е българин,до сега е работил извън България и ще трябва да се сблъска с нашия манталитет,не да гледаме прекрасният му костюм,а кърпичката на ревера му, която е накриво!
цитирай
86. vladi57 - В същнтност, Галя, важно ли е, че се ...
25.10.2009 06:54
В същнтност, Галя, важно ли е, че се прави ремонт във Финансово Министерство? Важно ли е, че хората вярват в суеверия? Без да влагам нищо отрицателно - колко достоверна е информацията, че съпругата на финансовия министър ще заема съседен до неговия кабинет? И ако е достоверна, защо съда не е уведомен за това?

Не е ли крайно време да се спре с непрекъснатото безполезно хленчене, и да се направи нещо истинско в тази държава? Нещо... стойностно?!...
цитирай
87. galinabg - @До всички
25.10.2009 08:23
Историята на Симеон Дянков вече чака ми е мила /не съвсем :))/
Който може да подкрепи това:

Искам оставката на президента!
Присъствието на Георги Първанов на президентския пост на Република България е неприемливо и нетърпимо.

http://apps.facebook.com/causes/167853/23255781?m=7f359208

Гласувай в Свежо -http://svejo.net/home/link_summary/456615-BLOGUT-NA-GALQ-VUPROS_chETA-TA-NA-GALQ-DNES-KUM-PREZIDENTA
цитирай
88. galinabg - @ vladi57
25.10.2009 08:46
Да, vladi57, важно е! За мен и за повечето хора тук, коментирали историята!

Важно е!
Всеки въпрос и всеки отговор са важни.
цитирай
89. анонимен - дупка в стената
25.10.2009 11:06
Вие трябва да си изясните дали искате да градите или да рушите.Изграждането започва от долу нагоре,рушенето от горе ,от високо,надолу.Почнете да рещавате проблемите на малките хора,тогава тези ,,малки хора,,ще пораснат,ще имат самочувствието,което вие имате и ще търсят сметка от власт имащите.Тогава техния глас няма да е един,защото целия народ днес се състои от ,,малки човечета,,
цитирай
90. galinabg - @анонимен 89 - дупка в стената
25.10.2009 11:19
Така, като четеш коментарите , не само под този постинг, как ни виждаш - с кирките и фадромите ли?

Моля ти се!
Щях да ти благодаря за ценните съвети, ако знаех кой си и знаех ти какво си направил от всичко това, за което ме съветваш.
С анонимността не обичам да споря, разсъждавам и градя!
Поздрави!
цитирай
91. vladi57 - @ 88 galinabg
25.10.2009 21:03
Рзбирам че е важно - съгласен съм, че е така. Ако е вярно,че министър назначава жена си в същото министерство на пост, който допуска директна комуникация между двамата, подминавайки установения ред, то това е престъпление - непотизъм. Уведомени ли са органите на реда за това? Ако не са, това е друг вид престъпление - укривателство... :-) А ако не е така? Ако това просто е слух? Тогава пак е престъпление - клевета... :-)))

Персонално аз си мисля, че този министър, след като е работил достатъчно време извън България е научил, че тези неща се наказават, и не би извършил глупостта да се изложи на такъв риск. Още повече, че в XXI в. наличието на мобилни телекомуникации прави физическото присъствие напълно ненужно в повечето случаи (е, в един клас от случаите то си остава важно - надявам се, министъра да не се вживява в ролята на президента Клинтън:-)) ). Та, цялата тази работа ми е безкрайно, ама наистина безкрайно съмнителна. И пак да подчертая - ако е вярно, ДЛЪЖНА си да сезираш органите - ако местните откажат съдействие, международните. Това е вярната гражданска позиция според мен!
цитирай
92. galinabg - @91. vladi57 - @ 88 galinabg
26.10.2009 00:02
Влади, момент, аз никъде не казвам, че Дянков назначава съпругата си! "Назначава"! Моля те, не ме вкарвай в грях.

По въпроса за сезирането, както съм обяснила вече, по-горе, изпратих питане до Директора на Пресцентъра на министъра и очаквам евентуален отговор. Въпреки, че...те не са длъжни да отговарят на питания и писаници в ЛИЧНИ блогове.

Ще ви държа в течение, както вече обещах!

Поздрави!
цитирай
93. vladi57 - ". . . ще бъде настанена съп...
26.10.2009 02:30
"...ще бъде настанена съпругата му.." - нали така пише?! Как в едно министерство се "настанява" в офис някой, нямащ нищо общо с министерството (освен... съпруга си)? :-) Ще следя с интерес - това започва да става забавно...
цитирай
94. анонимен - Проблемът...
26.10.2009 16:18
Проблемът с Дянков и разни тинейджъри в правителството е че може да си много добър експерт в дадена област но изискванията да си министър са съвсем други.
Един министър е преди всичко отговорност, авторитет, умение да се работи с хора и умение да се работи с медии. Да не говорим за това че много често превъзходни експерти в дадена област са съвсем боси в най-елементарните житейски области (имах един състудент който беше гениален математик но като трябваше да си купи хляб започваше да търси по железарските магазини). Това последното беше лирично отклонение.
цитирай
95. анонимен - Проблемът...
26.10.2009 16:19
Проблемът с Дянков и разни тинейджъри в правителството е че може да си много добър експерт в дадена област но изискванията да си министър са съвсем други.
Един министър е преди всичко отговорност, авторитет, умение да се работи с хора и умение да се работи с медии. Да не говорим за това че много често превъзходни експерти в дадена област са съвсем боси в най-елементарните житейски области (имах един състудент който беше гениален математик но като трябваше да си купи хляб започваше да търси по железарските магазини). Това последното беше лирично отклонение.
цитирай
96. galinabg - @94. анонимен - Проблемът...
26.10.2009 21:35
Абсолютно те подкрепям! Аз също мисля , че на Дянков ще му бъде много трудно в БГ-условията. Този човек е живял в друг свят.

Всъщност, знаеш ли, на мен вече по-скоро ми е мъчно за него. Първоначално се ядосах, защото когато даваш големи обещания и изразяваш категорични закани - трябва да си много принципен и с неукорим морал!

Той тепърва още много ще бъде дънен от вътрешни къртици, защото отклоняването на паричния поток от една-в друга посока ще раздразни твърде много хора, на различни етажи.

И "пикантерията" около него ще е най-малкото, с което ще се сблъска!

Поздрави!
цитирай
97. vladi57 - С това не мога и аз да не се съглася - ...
27.10.2009 01:49
С това не мога и аз да не се съглася - трудно е за всеки да се мъчи да управлява ресор в държава като България! И ако трябва да продължа мислите си - местно отрасанилте са затънали в Ганьовски тарикатлък, та от тях нищо не става, вън-раслите "не разбират БГ-условията"... Е добре - имаш ли идея за това как да стане? Имаш ли позиция как да се накара един народ да се погрижи за себе си, да помогне на съседа, и да застане на страната на закона, без да е негативен във всяко начинание - добро или лошо?... Както се досещаш, позицията да се оплюва (справедливо или не) един, който се опитва само от няколко месеца да направи нещо, не приемам...
цитирай
98. galinabg - @ До всички
28.10.2009 16:44
Както можете да се досетите въпреки официалното ми запитване до Пресцентъра на Финансовото министерство по повод зададения от мен въпрос, отговор няма :)

но пък ето нещо интересно около министър Симеон Дянков :)))

http://www.atanas.fr/articles/categories/2008-04-27-01-49-32/206-diankov
цитирай
99. galinabg - @До всички
28.10.2009 23:00
For Lilia Nikolova

Отговор


G.V. до press-office
показване на подробностите 24.10 (отпреди 4 дни)
На вниманието
на Лилия Николова
Директор на Дирекция
"Връзки с обществеността и протокол"

Здравейте, г-жо Николова,
казвам се Галина Вълчева и съм журналист. В момента на свободна практика.

От близо две години имам свой личен блог galinabg.blog.bg

Много скоро открих в него своя нова рубрика : "Въпросчетата на Галя"

Идеята ми е всичко, за което се говори, така да се каже, под сурдинка в обществото и е с достатъчна важност за хората в България да го поставям като открити въпроси. С името си, физиономията си и професията си. Не анонимно.

Първият въпрос в новата ми рубрика е към г-н Симеон Дянков, вицепремиер и министър на финансите.
http://galinabg.blog.bg/politika/2009/10/23/vypros-cheta-ta-na-galia.421239

В първоначалната ми идея нямаше опция да искам по официален начин отговор от институциите, защото това е личен и некомерсиален блог, но след огромния интерес, който и Вие ще видите като коментари, реших все пак да потърся официално и отговора на министър Дянков.

Ако всичко, което ще прочетете, Ви се стори достатъчно като основание за Ваша реакция можете да ми изпратите писмо с отговор. Аз от своя страна се ангажирам да му дам необходимата публичност.

Ако е от значение за протокола, може би трябва да Ви кажа, че месечно блогът ми се чете от между 8 и 10 000 души.

Благодаря Ви за отделеното внимание.

С пожелание за успешна седмица,

Галина Вълчева
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене