Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3406535
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.04.2010 00:45 - ЧЕТИРИДЕСЕТ И.....
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 41609 Коментари: 78 Гласове:
41

Последна промяна: 18.04.2010 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Наздраве! - казах Й аз, докато сядах на специално подредената маса.
- Наздраве, Галя! - отговори Тя. Намигна и ми се усмихна толкова мило и спокойно, колкото може да го направи единствено и само Тя.
Прекрасната ми и никога неоплакваща се моя Душа.

Този Рожден ден реших да го отпразнувам различно.
Като никой друг до сега.
Само с Нея.
Поканих Я специално.
През всичките дни на Сатурновата дупка усещах, осмислях и се подготвях да го направя.

Осъзнавах, че Й го дължа.

Да.
Как не се бях сетила до сега?
Та Тя.... се оказа единственото нещо, което през всичките тези четиридесет и.... години е до мен.
И...., Господи, все още е в мен:)))

Нито веднъж:
Не ме излъга.
Не ме подведе.
Не поиска нищо под условие.

След всичко, което й се беше наложило да изтърпи, произведено от овнешкия ми характер Тя .....не ме напусна :)
А сигурна съм, многократно Й се е искало да го направи!

Хахахах!
Сега се замислям кой ли е по-големият инат от двете ни?!
Аз - Овенът или Тя - галинината Душа!?

Наздравицата е за нея!

- Радвам се, че ще празнуваш с мен! Благодаря ти. Дължах ти го. Както съм ти го дължала през всичките тези четиридесет и....години откакто сме заедно, но....едва сега го осъзнах. Не ми се сърдиш, нали?! Какъв глупав въпрос ти задавам? :))) Та щеше ли да си тук , ако беше обратното?

- Разбира се, че не ти се сърдя, Галя :)))) Та аз съм била винаги с теб. На всички твои рожденни дни. Четиридесет и.... .
Няма проблем, че не си ме забелязвала.
Нормално е дори.....
Това беше времето, в което ти си мислеше, че живееш истински. Че порастваш.
Че си единствената в Света. Че го покоряваш. Че....цялата негова Любов е твоя. Че ти си тази, която управлява живота си.
Вдигаше наздравици за успехите си. Пожелаваше си още и по-големи.
Можех само да се радвам на енергията и ентусиазма ти.
Стисках палци да се сбъдват мечтите ти и да покълват желанията ти.
Преглъщах любовните ти копнежи.
Окуражавах те, тайничко.
Е, понякога плачейки.
Но....винаги бях с теб.
Свикнала съм ти.
Всъщност.....знаех, че ще си такава, още когато избрах да бъда твоя.
Нали знаеш....., Там, в онова измерение, ние избираме при кого да отидем.
Беше ми омръзнало да се мотая на тази Земя в телата на страхливци, лицемери и несретници.
Искаше ми да усетя насладата от истинска човешка емоция.
На тръпката от безумното влюбване.
На посичането на посредствените.
И надсмиването над страхливците.

На пренебрегването на опасността пред предизвикателството на неизвестното.
На победата на чувството за справедливост пред пълзенето пред "по-големите".

Избрах те, защото знаех, че си различна. Толкова, че да караш и приятелите и враговете ти да се чудят всеки път как ще реагираш.
И всеки път,признавам ти, ги оставяш да се изненадват от реакциите ти.
А това не го умее всеки.
И това е То, на което ти му казваш Тръпка.

Тръпката да обичаш без още Някой да го е разбрал.
Тръпката да си тръгваш, пак преди Той да го е осъзнал.
Тръпката да прощаваш големите предателства, пред алтернативата за нови и по-големи предизвикателства.

За това дойдох при теб.
И съм тук. До теб.

- Ти наистина ли за нищо не ми се сърдиш, моя Душа? Та нали аз, самата, знам и осъзнавам какъв длъжник съм ти? Признавам си, че съм те наранявала хилядократно, въпреки стоновете ти за помощ и виковете ти, проектиращи се във физическа болка.....Не разбирам добрината и снизходителността ти?!
Осъзнавайки дори, че можеш да си тръгнеш във всеки един момент от съвместното ни съжителство и от мен да остане само неподвижно тяло....?!

- Така е. Мога да си тръгна. Винаги. Във всеки един момент. В най-хубавия ти и в най-трагичния ти. И един ден това непременно ще стане. Защото не познавам човек на този сват, който да е останал неизкушен от ласкателствата и недокоснат от покварата. С годините устойчивостта на Духа се сломява и стоновете на Душата остават единствено като спомен. Като ехо. Тогава си тръгвам.
Защото оставането ми е равно на самоубийство. Най-тежкият грях за човека пред Създателя. Самоубийството не е само физически акт.
То е изборът ни да спрем да бъдем себе си. Оправдавайки се с необходимостта от компромиси.

До изравняването на линията на търпимостта с линията на безсмислеността.

- Но аз искам да бъда вечно с теб, моя Душа?! Възможно ли това?
- Това е Тайната на Живота, Галя :))) Не бъди нетърпелива.....Наздраве! С теб съм сега и това е най-прекрасното ми усещане.....
- Наздраве! Искаш ли да ти пусна Ленърд Коен?
- С удоволствие!
- Познаваш ли Душите на известните хора?
- Разбира се. Всички Души се познаваме!
- А ние, Телата, как можем да разбираме това?
- Като се доверявате на сълзите си.
- На сълзите си??
- Да....
- Тук на Земята Хората са истински само когато плачат.А те - Хората - плачат само или когато губят нещо много близко до Душата си, или когато нямат силата да продължат да се борят за това, което Бог им е предопределил, или.....когато обичат много, много силно.....
- Кажи ми, моя Душа, как един простосмъртен може да рабере, че Срещата му с друга Душа е предопределена?
- Когато поиска да я докосне.
- А ако не успее?
- Значи не е била неговата...предопределената...в този живот...
- И тогава?
- Си тръгва.
- Завинаги ли?
- Не.Само за този живот.
- Значи не е било възможно?
- Да!
- А може ли да продължи да обича?
- Обичта е безгранична!

- Наздраве!
- Наздраве!




Тагове:   рожден ден,


Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mmagy - Честит Рожден Ден!
18.04.2010 00:54
http://www.youtube.com/watch?v=2gayQ3blduY

Винаги обичана!!!
Прегръдка и НАЗДРАВЕ!!!:)
цитирай
2. galinabg - http://www. youtube. com/watc...
18.04.2010 01:06
mmagy написа:
http://www.youtube.com/watch?v=2gayQ3blduY

Винаги обичана!!!
Прегръдка и НАЗДРАВЕ!!!:)




Прекрасна, Марги! Благодаря ти!!!!!
цитирай
3. injir - Наздраве! Честит Рожден ден!
18.04.2010 01:38
Наздраве! Честит Рожден ден!
цитирай
4. tili - Честит Рожден Ден!
18.04.2010 02:15
"Тук на Земята Хората са истински само когато плачат.А те- Хората- плачат само или когато губят нещо много близко до Душата си или когато нямат силата да продължат да се борят за това, което Бог им е предопределил."

Пожелавам ти винаги да имаш силите, които да те водят To the end of love, поне след сто години!!! Наздраве! ;-)))
цитирай
5. svoboda64 - ЧРД :)
18.04.2010 03:24
Надаредна си с достатъчно сила, за да се справяш с всичко! Желая ти здраве и добра преценка на приятелите и съюзниците! Прекрасни деца имаш - значи си дарена от небесата! Другите лични трудности са единствено и само предизвикателство за усъвършенстване!!! Желая ти и много любов, по начина по който го разбираш - лична (женска и човешка), изпепеляваща и/или топлеща, караща те да се движиш напред или пленяваща те в орбити (които ако можеш, ще издържиш :) Животът е многолик! Пожелавам ти да ти се случи с най-голямата и добрата си сила :)
Извинявай, на 18 ли си родена? Ако е 18 - това обяснява много неща :))) Защото 18 е число на Кармата - за добро или зло: най-вече и за двете :))))))))
цитирай
6. romanov - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
18.04.2010 06:57
Желая ти здраве, другото ще си дойде:)
цитирай
7. swanlake - Щастлив рожден ден Галя! Много щ...
18.04.2010 06:58
Щастлив рожден ден Галя! Много щастие и любов!
цитирай
8. анонимен - Честит и
18.04.2010 07:29
от мен! Само на една идея се разминаваме в зодиите. Аз съм родена след около 10-ина дни. Но рога имаме и двете, а те са много необходимо нещо.
цитирай
9. divna8 - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН И ОТ МЕН, МОМИЧЕ... :):):)
18.04.2010 07:47
Запази завинаги непримиримия си Дух и чувствителната Душа! Те създават неспокоен сърдечен ритъм, но и усещането за живот! Младостта личи по неугасващаща виталност в очите и прямия поглед; бъди винаги ЧОВЕК, каквато си, за да са безкрайни!
Здраве ти желая, за да се радваш на обич, уважение, щастие - дори и от хората, които не те разбират!
Прегръдки, поздрави и усмивки за празника рожден :):):)
цитирай
10. nicodima - Честит Рожден Ден!
18.04.2010 08:24
Покани душата си на танц : )... С ведрата мисъл за пълен живот и осмислени дни : )...
Бъди здрава!
цитирай
11. martiniki - Честита, Галя!:)
18.04.2010 08:56
Да си жива, здрава, обичана!
цитирай
12. edinman - Аз малко закъснях...
18.04.2010 09:21
Честит рожден ден!
Нека всеки ден да бъде за теб празник,на който да не закъсняваш като мен :)))
*******************************************
http://www.youtube.com/watch?v=BvcNtoHwd6Y
цитирай
13. olimpiq - Честит рожден ден!!@--, ---:----, ...
18.04.2010 09:37
Честит рожден ден!!@--,---:----,---- Желая ти да си в хармония със себе си, желая ти една любов, която не е като парниково цвете,а като волно разтение,поникнало във влажна нощ или слънчев пек от волно семе,издухано краи пътя от волен вятър ......дори и да станеш на сто и...бъди си същата
цитирай
14. cefulesteven - Честито, честито, Галя!!!
18.04.2010 09:42
Честито, честито, Галя!!!
цитирай
15. mvidenova - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН -ГАЛКА!
18.04.2010 11:40

Бъди горда и уверена жена!
Бъди смела в мечтите и начинанията си,
покорявай света с това което умееш най-добре !
И не забравяй, че твоето призвание
е да правиш света по-добър!
цитирай
16. alexiev63 - Честит Рожден Ден
18.04.2010 12:04
Жива и здрава, ти и твоята млада душа.
цитирай
17. ka4ak - Галя честитооооооооо:)))
18.04.2010 13:10
Здраве,любов и хармония,гарнирана с обич!!!:)))
цитирай
18. haralanov - Честит Рожден Ден
18.04.2010 13:25
Честит Рожден Ден Галя!
Казват,Животът започвал истински едва след Четиридесет и...
Бъди здрава!
цитирай
19. pontis - Галя, ти си невероятна!
18.04.2010 13:26
Бъди благословена и все такава, и нека годините бъдат диамантена огърлица за теб!
цитирай
20. reporter - Честит рожден ден и от мен! Нека д...
18.04.2010 13:34
Честит рожден ден и от мен! Нека дните ти са изпълнени с добри дела, за да усетиш удовлетворението от живота! Весел купон! Поздрави
цитирай
21. bapha - наздраве, на двете ви...
18.04.2010 13:34
хармония и любов за вас!
цитирай
22. an200 - Честит рожден ден!)
18.04.2010 13:49
Много, много любов!Жива и здрава!)
С тази енергия ще изкараш до стоте, пък после ще му мислиш.;))
Наздраве!)
цитирай
23. tanyarisemova - Честит рожден ден
18.04.2010 14:27
Много здраве и любов
цитирай
24. anastasiia - Честит Рожден Ден, Галя!:)))
18.04.2010 14:59
Най-най-хубавата възраст те обгръща...:)
Мноооого хубави емоции и истински хора около теб..., ти пожелававм...
Целувки!:)))
цитирай
25. elpidaa - Честит Рожден Ден :)
18.04.2010 15:29
Бъди здрава, силна, нека късмета и успеха са на твоя страна!
Бъди обичаща и обичана! Бъди усмихната!
Весел празник :)
цитирай
26. mamas - Честито и Наздраве!
18.04.2010 16:58
Бъди каквато си!

А този разговор с Душата...невероятен е!
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Пожелавам ти твоята душа да
18.04.2010 18:55
остане с теб до края и все така да те гледа с възхищение когато се радваш и
когато плачеш, да имаш сили и вяра да бъдеш себе си, да преборваш трудностите,
а любовта да бъде твоя най-добра приятелка.
Ти си в най-хубавата възраст на жената, когато знае какво иска, как да го постигне и къде да го търси. Честит рожден ден. Поздрави за оригиналната презентация на постинга.
цитирай
28. анонимен - Честито! И благодаря!
18.04.2010 19:08
Честит да бъде твоят ден рожден, Галя!
Не ме познаваш, не съм и част от твоите приятели....И въпреки това, без да знаеш, и без да си го искала, в деня на твоя празник не аз на теб, а ти ми направи подарък - нетипично, нали? А може би твоята душа ме доведе до твоя блог, и ме накара да прочета на един дъх, а после още ведньж - бавно..., вашия диалог...
Благодаря ти за чувствата, които изпитахме ние двете с моята душа...Благодаря ти и за чудесното изпълнение на Л.Коен, което звучеше в мен, докато четях...
Бъди жива и здрава, остани си все така нежна и женствена, умна , интелигентна и чувствена, бъди жената, чието тяло е избрано от една вечна душа,станала твоя!
Наздраве, Галя!
Целувам те, Таня
цитирай
29. galinabg - Наздраве! Честит Рожден ден! ...
18.04.2010 20:00
injir написа:
Наздраве! Честит Рожден ден!


Наздраве, injir :)) За много години!
цитирай
30. galinabg - "Тук на Земята Хората са ис...
18.04.2010 20:02
tili написа:
"Тук на Земята Хората са истински само когато плачат.А те- Хората- плачат само или когато губят нещо много близко до Душата си или когато нямат силата да продължат да се борят за това, което Бог им е предопределил."

Пожелавам ти винаги да имаш силите, които да те водят To the end of love, поне след сто години!!! Наздраве! ;-)))


Хахаха, Тили! Благодаря ти!!! На стотния обаче те искам отново тук , за да решим какво ще правим след това :))))
цитирай
31. galinabg - Надаредна си с достатъчно сила, за ...
18.04.2010 20:04
svoboda64 написа:
Надаредна си с достатъчно сила, за да се справяш с всичко! Желая ти здраве и добра преценка на приятелите и съюзниците! Прекрасни деца имаш - значи си дарена от небесата! Другите лични трудности са единствено и само предизвикателство за усъвършенстване!!! Желая ти и много любов, по начина по който го разбираш - лична (женска и човешка), изпепеляваща и/или топлеща, караща те да се движиш напред или пленяваща те в орбити (които ако можеш, ще издържиш :) Животът е многолик! Пожелавам ти да ти се случи с най-голямата и добрата си сила :)
Извинявай, на 18 ли си родена? Ако е 18 - това обяснява много неща :))) Защото 18 е число на Кармата - за добро или зло: най-вече и за двете :))))))))


Мдааа, на 18-ти, Боди :)) Карма си е, знам!
Благодаря ти за всяка думичка, която си ми написала....Всяка една отиде на точното място...Имах нужда! Наздраве!
цитирай
32. galinabg - Желая ти здраве, другото ще си до...
18.04.2010 20:05
romanov написа:
Желая ти здраве, другото ще си дойде:)


:)))Благодаря ти!!! Чакам другото.....
цитирай
33. galinabg - Щастлив рожден ден Галя! Много щ...
18.04.2010 20:06
swanlake написа:
Щастлив рожден ден Галя! Много щастие и любов!


Благодаря ти от сърце!!!!Наздраве!
цитирай
34. galinabg - от мен! Само на една идея се разми...
18.04.2010 20:07
angpiskova написа:
от мен! Само на една идея се разминаваме в зодиите. Аз съм родена след около 10-ина дни. Но рога имаме и двете, а те са много необходимо нещо.


Ангелина, благодаря ти :))) И да, рогата....с всеки ден ми трябват все повече и повече :))))
цитирай
35. galinabg - Запази завинаги непримиримия си ...
18.04.2010 20:09
divna8 написа:
Запази завинаги непримиримия си Дух и чувствителната Душа! Те създават неспокоен сърдечен ритъм, но и усещането за живот! Младостта личи по неугасващаща виталност в очите и прямия поглед; бъди винаги ЧОВЕК, каквато си, за да са безкрайни!
Здраве ти желая, за да се радваш на обич, уважение, щастие - дори и от хората, които не те разбират!
Прегръдки, поздрави и усмивки за празника рожден :):):)


Какво да кажа след тези думи :))))? Благодаря ти! Благодаря ти от сърце!!!!
цитирай
36. galinabg - Празнувай, радвай се на живота и не ...
18.04.2010 20:10
andrei написа:
Празнувай,радвай се на живота и не тъгувай-поне на този ден.Още веднъж"ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН".


Празнувам, Андрей :))) С Душата! Двете! Благодаря ти,че намина през празника ми :))) Наздраве ;)
цитирай
37. galinabg - Покани душата си на танц : ). . . С в...
18.04.2010 20:12
nicodima написа:
Покани душата си на танц : )... С ведрата мисъл за пълен живот и осмислени дни : )...
Бъди здрава!


О, да, танцувахме....Благодаря ти, Никодима за разбирането и ....наздраве :)))
цитирай
38. galinabg - Да си жива, здрава, обичана! ...
18.04.2010 20:14
martiniki написа:
Да си жива, здрава, обичана!


Благодаря ти от сърце!!!! Наздраве!
цитирай
39. galinabg - Честит рожден ден! Нека всеки ден ...
18.04.2010 20:16
edinman написа:
Честит рожден ден!
Нека всеки ден да бъде за теб празник,на който да не закъсняваш като мен :)))
*******************************************
http://www.youtube.com/watch?v=BvcNtoHwd6Y


Нееее, не си закъснял изобщо :))))Благодаря ти, че намина точно днес!!!
цитирай
40. galinabg - Честит рожден ден!!@--, ---:----, ...
18.04.2010 20:18
olimpiq написа:
Честит рожден ден!!@--,---:----,---- Желая ти да си в хармония със себе си, желая ти една любов, която не е като парниково цвете,а като волно разтение,поникнало във влажна нощ или слънчев пек от волно семе,издухано краи пътя от волен вятър ......дори и да станеш на сто и...бъди си същата


Олимпия, какви прекрасни пожелания!!! Благодаря ти!!!!
цитирай
41. candysays - Честит рожден ден, Галя!
18.04.2010 20:22
Бъди щастлива!.. Душата ти няма да те напусне, щом умееш така да разговаряш с нея.. Поздрави и наздраве!
цитирай
42. galinabg - Честито, честито, Галя!!! ...
18.04.2010 20:25
cefulesteven написа:
Честито, честито, Галя!!!


Благодаря, благодаря, Стеф :)))
цитирай
43. galinabg - Бъди горда и уверена жена! Бъди ...
18.04.2010 20:28
[quote=mvidenova]
Бъди горда и уверена жена!
Бъди смела в мечтите и начинанията си,
покорявай света с това което умееш най-добре !
И не забравяй, че твоето призвание
е да правиш света по-добър!
[/quot]

Хей, скъпо астрално близначе - благодаря ти още веднъж!!!

Искам ,много искам да направя Светът по-добър :)))И като един Овен знаеш трудно ще се откажа от мисията си :))) Марги, мила, наздраве!!!!
цитирай
44. galinabg - Жива и здрава, ти и твоята млада д...
18.04.2010 20:30
alexiev63 написа:
Жива и здрава, ти и твоята млада душа.



Благодаря ти :)))) Наздраве от двете ни !!!
цитирай
45. galinabg - Здраве, любов и хармония, гарни...
18.04.2010 20:35
ka4ak написа:
Здраве,любов и хармония,гарнирана с обич!!!:)))



Владоооо, благодаря ти!!! Наздраве,приятелю!
цитирай
46. galinabg - Честит Рожден Ден Галя! Казват, ...
18.04.2010 20:39
haralanov написа:
Честит Рожден Ден Галя!
Казват,Животът започвал истински едва след Четиридесет и...
Бъди здрава!


Да бъде така, приятелю! Готова съм да започна всичко и от начало :)))) Защо не на четиридесет и....? Наздраве!
цитирай
47. galinabg - Бъди благословена и все такава, и ...
18.04.2010 20:40
pontis написа:
Бъди благословена и все такава, и нека годините бъдат диамантена огърлица за теб!


А сега де?! Какво да кажа след тези думи?! Стефане.....благодаря ти :)))) Наздраве!
цитирай
48. galinabg - Честит рожден ден и от мен! Нека д...
18.04.2010 20:49
reporter написа:
Честит рожден ден и от мен! Нека дните ти са изпълнени с добри дела, за да усетиш удовлетворението от живота! Весел купон! Поздрави



Наздраве!!! Поздрави и от мен! И благодаря!!!!
цитирай
49. galinabg - хармония и любов за вас! Н...
18.04.2010 20:57
bapha написа:
хармония и любов за вас!



Наздраве от двете ни, Митко!!! Благодаря ти,че намина!!!
цитирай
50. galinabg - Много, много любов!Жива и здрав...
18.04.2010 21:15
an200 написа:
Много, много любов!Жива и здрава!)
С тази енергия ще изкараш до стоте, пък после ще му мислиш.;))
Наздраве!)


Хахаха! Ан, ама и ти ще помагаш!!!! Благодаря ти!
цитирай
51. galinabg - Много здраве и любов Таничка, ...
18.04.2010 21:17
tanyarisemova написа:
Много здраве и любов


Таничка, благодаря ти!!!
цитирай
52. galinabg - Най-най-хубавата възраст те об...
18.04.2010 21:18
anastasiia написа:
Най-най-хубавата възраст те обгръща...:)
Мноооого хубави емоции и истински хора около теб..., ти пожелававм...
Целувки!:)))


Ася, благодаря ти!!! Дай Боже! И нека ти се връща с пълни шепи!!!
цитирай
53. galinabg - Бъди здрава, силна, нека късмета и ...
18.04.2010 21:27
elpidaa написа:
Бъди здрава, силна, нека късмета и успеха са на твоя страна!
Бъди обичаща и обичана! Бъди усмихната!
Весел празник :)


Много ти благодаря, Елпида!!!!
цитирай
54. galinabg - Бъди каквато си! А този разг...
18.04.2010 21:33
mamas написа:
Бъди каквато си!

А този разговор с Душата...невероятен е!


Славче, благодаря ти!!!Наздраве!
цитирай
55. galinabg - остане с теб до края и все така да те ...
18.04.2010 21:40
kasnaprolet9999 написа:
остане с теб до края и все така да те гледа с възхищение когато се радваш и
когато плачеш, да имаш сили и вяра да бъдеш себе си, да преборваш трудностите,
а любовта да бъде твоя най-добра приятелка.
Ти си в най-хубавата възраст на жената, когато знае какво иска, как да го постигне и къде да го търси. Честит рожден ден. Поздрави за оригиналната презентация на постинга.


Прекрасни пожелания!!! Благодаря от сърце :))))
цитирай
56. galinabg - Честит да бъде твоят ден рожден, ...
18.04.2010 21:51
анонимен написа:
Честит да бъде твоят ден рожден, Галя!
Не ме познаваш, не съм и част от твоите приятели....И въпреки това, без да знаеш, и без да си го искала, в деня на твоя празник не аз на теб, а ти ми направи подарък - нетипично, нали? А може би твоята душа ме доведе до твоя блог, и ме накара да прочета на един дъх, а после още ведньж - бавно..., вашия диалог...
Благодаря ти за чувствата, които изпитахме ние двете с моята душа...Благодаря ти и за чудесното изпълнение на Л.Коен, което звучеше в мен, докато четях...
Бъди жива и здрава, остани си все така нежна и женствена, умна , интелигентна и чувствена, бъди жената, чието тяло е избрано от една вечна душа,станала твоя!
Наздраве, Галя!
Целувам те, Таня


Таня, накарахте ме да "онемея"....не знам, наистина не знам какво да напиша след тези думи?! Благодаря...Това е един от най-хубавите ми подаръци днес....
цитирай
57. galinabg - Бъди щастлива!. . Душата ти няма да ...
18.04.2010 21:54
candysays написа:
Бъди щастлива!.. Душата ти няма да те напусне, щом умееш така да разговаряш с нея.. Поздрави и наздраве!


Благодаря ти!!! Наздраве!!!
цитирай
58. mimayordanova - - Така е. Мога да си тръгна. Винаги. ...
18.04.2010 23:12
- Така е. Мога да си тръгна. Винаги. Във всеки един момент. В най-хубавия ти и в най-трагичния ти. И един ден това непременно ще стане. Защото не познавам човек на този сват, който да е останал неизкушен от ласкателствата и недокоснат от покварата. С годините устойчивостта на Духа се сломява и стоновете на Душата остават единствено като спомен. Като ехо. Тогава си тръгвам.
Защото оставането ми е равно на самоубийство. Най-тежкият грях за човека пред Създателя. Самоубийството не е само физически акт.
То е изборът ни да спрем да бъдем себе си. Оправдавайки се с необходимостта от компромиси.

До изравняването на линията на търпимостта с линията на безсмислеността.

... Какви истини... Онемявам... И се прекланям пред силата на словото ти... Един човек да спасиш с тия слова, значи си живяла... А мен ме спасяваш...
цитирай
59. hatanasov - Наздраве!
18.04.2010 23:33
Честит рожден ден и много здраве и от мен!
цитирай
60. mileidi46 - 4ESTIT ROJDEN DEN!!!
18.04.2010 23:40
Vleznax tixo samo da ne stresna nejniq prazni4en unes na du6ata ti..
6te ostavq buket zvetq...i 6te si otida,za da potursq moqta...
nqkude sum q izostavila..:(((
Piruvai s du6ata si mila..6tom e otgovorila na vsi4kite ti vuprosi,zna4i ne e obidena..
Badi blagoslovena!Mnogo si istinska i te privetstvam!!
цитирай
61. palisandar - Едва кацнах на покрива. Чадърът на ...
19.04.2010 00:14
Едва кацнах на покрива . Чадърът на Мери помогна . Донякъде. Колкото на пресекулки, куц крак и все таки със закъснение да кажа
Ч Е С Т И Т А да си , Галя ! И ...латинково червеното на призори да се оглежда в двойното кафе...

:)))
цитирай
62. libertybell - Честито, Галя!
20.04.2010 00:06
Желая ти щастие, радост, хармония и добри приятели, и не на последно място - любов:) И естествено - здраве и дълголетие!
Прегръдки и наздраве!
цитирай
63. galinabg - - Така е. Мога да си тръгна. Винаги. ...
20.04.2010 16:47
mimayordanova написа:
- Така е. Мога да си тръгна. Винаги. Във всеки един момент. В най-хубавия ти и в най-трагичния ти. И един ден това непременно ще стане. Защото не познавам човек на този сват, който да е останал неизкушен от ласкателствата и недокоснат от покварата. С годините устойчивостта на Духа се сломява и стоновете на Душата остават единствено като спомен. Като ехо. Тогава си тръгвам.
Защото оставането ми е равно на самоубийство. Най-тежкият грях за човека пред Създателя. Самоубийството не е само физически акт.
То е изборът ни да спрем да бъдем себе си. Оправдавайки се с необходимостта от компромиси.

До изравняването на линията на търпимостта с линията на безсмислеността.

... Какви истини... Онемявам... И се прекланям пред силата на словото ти... Един човек да спасиш с тия слова, значи си живяла... А мен ме спасяваш...


Никога не съм умеела да изразявам признателността си за похвални и поощряващи думи....Но винаги ми е много приятно! Благодаря от сърце! :))))
цитирай
64. galinabg - Честит рожден ден и много здраве и от ...
20.04.2010 16:55
hatanasov написа:
Честит рожден ден и много здраве и от мен!


Благодаря, за поздравлението! :))))
цитирай
65. galinabg - Vleznax tixo samo da ne stresna n...
20.04.2010 16:56
mileidi46 написа:
Vleznax tixo samo da ne stresna nejniq prazni4en unes na du6ata ti..
6te ostavq buket zvetq...i 6te si otida,za da potursq moqta...
nqkude sum q izostavila..:(((
Piruvai s du6ata si mila..6tom e otgovorila na vsi4kite ti vuprosi,zna4i ne e obidena..
Badi blagoslovena!Mnogo si istinska i te privetstvam!!



Представих си всичко стъпка по стъпка....:))))Толкова си мила! Благодаря ти!!!
цитирай
66. galinabg - Едва кацнах на покрива. Чадърът на ...
20.04.2010 16:57
palisandar написа:
Едва кацнах на покрива . Чадърът на Мери помогна . Донякъде. Колкото на пресекулки, куц крак и все таки със закъснение да кажа
Ч Е С Т И Т А да си , Галя ! И ...латинково червеното на призори да се оглежда в двойното кафе...

:)))



Хахахах! Кафето е пред мен, но нещо не долавям нюанса.....: )))) ;)
цитирай
67. galinabg - Желая ти щастие, радост, хармония и ...
20.04.2010 17:01
libertybell написа:
Желая ти щастие, радост, хармония и добри приятели, и не на последно място - любов:) И естествено - здраве и дълголетие!
Прегръдки и наздраве!



Прегръщам те и аз:)))) Наздраве и за много години да е!
цитирай
68. lagrima - Здраве, късмет и много щастие ти ...
21.04.2010 01:15
Здраве,късмет и много щастие ти желая!:))
Бъди обичана от хората,които обичаш!

П.П Извинявам се за закъснението с пожеланията.
цитирай
69. flyco - :)
21.04.2010 21:35
Пожелавам ти здраве!

http://flyco.blog.bg/muzika/2010/04/21/chestit-rojden-den-galia.532557
цитирай
70. kosara2008 - Денят Е прекрасен!!!честит Рожден Ден, Галя!
22.04.2010 08:55
здраве, радост, безброй щастливи мигове, незабравимовълшебнисрещи и за теб, за теб, онази най - красивата Обич!
:)
Галя ми се римува:) с обич, навярно идва от ласка, така да бъде!!!!
цитирай
71. kaprizna - Честит Рожден Ден!
22.04.2010 11:59
На патерица ти пожелавам здраве,много любов и сбъдване на всички мечти!
Поздрав и прегръдка от един друг Овен!
(Споко! Няма опасност от преплитане на рогата...)
цитирай
72. galinabg - Здраве, късмет и много щастие ти ...
22.04.2010 14:50
lagrima написа:
Здраве,късмет и много щастие ти желая!:))
Бъди обичана от хората,които обичаш!

П.П Извинявам се за закъснението с пожеланията.



Никога не е късно за добри думи и топли пожелания :))))!!!!Благодаря ти от сърце!!!
цитирай
73. galinabg - Пожелавам ти здраве! http:...
22.04.2010 14:51
flyco написа:
Пожелавам ти здраве!

http://flyco.blog.bg/muzika/2010/04/21/chestit-rojden-den-galia.532557



Знаеш, че ме трогна! Благодаря ти :))
цитирай
74. galinabg - здраве, радост, безброй щастливи ...
22.04.2010 14:52
kosara2008 написа:
здраве, радост, безброй щастливи мигове, незабравимовълшебнисрещи и за теб, за теб, онази най - красивата Обич!
:)
Галя ми се римува:) с обич, навярно идва от ласка, така да бъде!!!!



Прекрасна, Косара, толкова ти благодаря!!! Да ти връща умножено!!!
цитирай
75. galinabg - На патерица ти пожелавам здраве, ...
22.04.2010 14:53
kaprizna написа:
На патерица ти пожелавам здраве,много любов и сбъдване на всички мечти!
Поздрав и прегръдка от един друг Овен!
(Споко! Няма опасност от преплитане на рогата...)



Обичам Овните!!! Искрено благодаря!!!
цитирай
76. tota - Честито и от мен Галя!
22.04.2010 23:24
Овните и Стрелците са две огнени зодии...това между другото!!
Жела ти здраве - то е най-важното, но още по важно е душата да бъде винаги с теб и винаги вярна на теб!! Бъди себе си! Прекрасна си!!
цитирай
77. kombakova - Честито с малко закъснение скъпа!
24.04.2010 09:21
Един водолей ти пожелава здраве,топлина за теб и душата ти!Дай боже всеки му да носи и по често среща точната своя душа!Бъди благословена!
цитирай
78. priqtel12 - С много голямо закъснение, Гале,
27.04.2010 18:18
да са ти честити твоите 40 и..., душата да е винаги до теб, за да бъдеш все така себе си....НАЗДРАВЕ за тайната на живота, която си успяла да разкриеш и за ОБИЧТА!
Прегръдка от мен!
Ива
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене