Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3407067
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.02.2010 15:28 - ЕТО МЕ...:) с "ПЪТУВАНЕ ДО ЕВРОПАРЛАМЕНТА"
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 15267 Коментари: 37 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Липсвах ли ви?
Вие на мен много! И го казвам убедено искрено.

Сега ще разберете, че си имам уважителна причина :)))) Или поне се надявам да приемете обяснението ми така.

Започнах работа по един нов тв- проект.
С Милена Милотинова и колегите Веселин Гарабитов и Цветана Минкова. Както се досещате Милена е автор и водещ, аз и Веско сме редактори и продуценти, а Цветана е автор на поредица от документални филми.


Проектът се състои от три предавания.
„Пътуване до Европарламента” е ТВ-предаване-игра, което ще се излъчва всяка събота от 16.30 до 17.30 по Канал 3. Идеята ни е по нетрадиционен начин, под формата на състезание, да говорим и обясняваме европейските теми.
В първото предаване, което започва днес от 16.30 участват два отбора от страхотни млади хора! Умни и прекрасни. Вижте ги непременно!
Един от участниците е Митко Петров, по-известен в Блога като thetrooper.

Другите можете да ги видите тук:
http://www.evronabludatel.eu

Специален гост ни е г-жа Юлиана Никола, а отборът на Митко си поканиха за жокер дипломата Стефан Тафров.

„Евронаблюдател” е другата част от проекта. Той включва документални филми и Дискусионни студия по темите на филма. Ще се излъчва всяка неделя от 16.30, пак по Канал 3.
Първият филм на Цветана беше излъчен на 21.02./Има го качен на сайта в секцията на предаването Евронаблюдател/ 
Утре /28.02/ е дискусионното студио с водещ Милена.

Много ще се радвам, ако след предаванията споделите мнението си. Препоръките от приятели винаги са много ценни, така че не се притеснявайте и да ни покритикувате!

Щях да забравя най-важното, предаването е отворено за всички! Всеки който иска нека ми се обади и ще изберем подходяща тема за участие!

Идеята на целия ни екип е да даваме трибуна на смислените и интелигентни хора в България, а не на дежурните „авторитети”.
Защото сме убедени, че в България има много ценни и умни хора, но медиите предпочитат да остават затворени за тях.
А защо – знаем си. Тук на страниците на блога ми не веднъж сме говорили за медиите, манипулациите, удобните.

Засега толкова!
Очаквам отзивите ви!
Прегръщам ви!

 



Гласувай:
23




Спечели и ти от своя блог!
1. haralanov - Здравей,Галя!
27.02.2010 15:47
Обещавам ти отзиви след предаването!Един приятел ходи преди година време в Европарламента и буквално ми сподели:В Европарламента са си построили комунизма!Грубо е но евтения,придобивки и аванта,колкото нормалният човек не може и да си представи!Днес Кунева от страниците на в.ТруП продължава в месианският си дух!Има хора живеещи в други измерения.Може би твоите усещания след Брюксел са други..?
цитирай
2. galinabg - Хаахахах!
27.02.2010 15:59
Така те искам, Минчо!Чакам те като участник!! Чу ли?
цитирай
3. veninski - Опрелено липсваше, приятелко. ...
27.02.2010 16:21
Опрелено липсваше, приятелко. Добре дошла!
цитирай
4. galinabg - Опрелено липсваше, приятелко. ...
27.02.2010 16:26
veninski написа:
Опрелено липсваше, приятелко. Добре дошла!


Ех, Васко, благодаря ти! Радвам се да го чуя!!! Ще липсвам все по-често, като писане, но иначе ще се старая да си ви обикалям! Пиши! Аз ще чета, обещавам!
цитирай
5. tili - За сега -
27.02.2010 16:44
добре си си дошла! После ще видим ;-)
цитирай
6. анонимен - Радвам се, че си тук!
27.02.2010 17:40
Честита нова отворена врата! Приказката продължава :) Много щастие и успехи на новата работа, да се чувстваш удовлетворена и мнооооооооооого насърчена :) Прегръдки :)
цитирай
7. haralanov - Чух,чух Галя...
27.02.2010 19:43
Откровено казано малко съм разочарован.Нямах очаквания,понеже нямах и представа как точно ще изглежда предаването.На пръв поглед ми изглеждаше като състезание между две групички от млади хора,които се надпреварваха в знанията си...В интерес на истината бяха добре ,,подковани,,.Мен обаче като обикновен гражданин(то необикновени няма)ме интересува друго.В четвъртата година от членството ни в ЕС има местенца в страната ни,напомнящи за улична бедност в Индия или за територия на която воюват пущуни от Афганистан.Ако не вярваш-ела с камера и ще снимаме.Достиженията на цивилизацията и демокрацията са на хартия.Всякакви брътвежи за ,,изпълнена мисия,,са цинични.Мечта или химера но ми се иска във всеки дом,поне мъничко да се усети,че живеем заедно като едно голямо европейско семейство.Клишето в случая е вярно.Десет години след издигането на Берлинската стена,ФРГ е била вече икономическа сила.Болката и безсилието ми може да изглеждат,като мрънкане,като нихилистична настройка но не са...Бъди здрава!
цитирай
8. galinabg - Радвам се, че си тук!
27.02.2010 19:57
harvi написа:
Честита нова отворена врата! Приказката продължава :) Много щастие и успехи на новата работа, да се чувстваш удовлетворена и мнооооооооооого насърчена :) Прегръдки :)


Ев, благодаря ти за окуражаващите и насърчителни думи!
Прегръщам те и аз и се радвам, че те имам тук!!!!
цитирай
9. galinabg - Откровено казано малко съм разо...
27.02.2010 19:59
haralanov написа:
Откровено казано малко съм разочарован.Нямах очаквания,понеже нямах и представа как точно ще изглежда предаването.На пръв поглед ми изглеждаше като състезание между две групички от млади хора,които се надпреварваха в знанията си...В интерес на истината бяха добре ,,подковани,,....Бъди здрава!


Минчо, благодаря ти за мнението. Искрена съм, че е ценно! Аз също имам много забележки, но все пак не бива де забравяме, че това беше първо предаване. Нормално е да не е по най-добрия начин, по който ни се иска да бъде.
За темата - няма как. Предаването е по проект на Европарламента и е нормално да започнем с тези две теми. Скучнички са, но пък децата се представиха страхотно! Аз бих ги поощрила и похвалила много. Не си мисли, че сме имали време да ги "подковаваме". Нищо подобно. Те явно са си се подготвили много добре и съзнателно.
Следващият път ще говорим за ГМО и климатичните промени с еколози!
Идеята на това предаване е да генерира и предава знания, а не конфликти и скандали. Знам, че българският зрител се впечатлява от второто и там задържа вниманието си, но нека има и по- позитивни предавания, пък който иска да гледа.
Дори това, което казваш е част от моето мнение.
Разбира се, че има много проблеми и неуредици. Знаем ги и сме говорили, но нека да потърсим и по-цивилизованата гледна точка. Нека започнем да осмисляме и от позитивната страна еврочленството ни пък белкем започнем да променяме съзнанието си към смислените и позитивните неща. Иначе сме обречени на вечен негативизъм, който няма как, ще ни тегли надолу....
Пак ти благодаря за отделеното време. Обещавам ти, че това предаване ще се развива в много положителна посока.
И пак ти казвам-хващай учениците, предлагай тема, която все пак да има евроакцент и заповядай!!!
Поздрави!
цитирай
10. galinabg - добре си си дошла! После ще видим ...
27.02.2010 20:00
tili написа:
добре си си дошла! После ще видим ;-)


Благодаря ти, Тили!
Чакам мнението и препоръките ти! Знаеш, за ново предаване всяка приятелска забележка е ценна!
Поздрави!!!!
цитирай
11. libertybell - Галя,
27.02.2010 22:11
радвам се за теб! Бях сигурна, че ще намериш интересна работа и познах :)
Поздрави!
цитирай
12. tit - :))
27.02.2010 23:10
Добре дошла у дома!:)
цитирай
13. thetrooper - Айде
27.02.2010 23:15
хаирлия да е...:)
цитирай
14. inel379 - Радвам се за теб, Галя!
28.02.2010 00:46
Дано изпиташ удовлетворение в работата по този твой нов ангажимент!
Стискам ти палци и вярвам, че това е възможност да реализираш потенциала си!
Успех, огънче!:)
цитирай
15. анонимен - НИКОЛИНА
28.02.2010 01:51
ОТ МЕН ПОЗДРАВЛЕНИЯ !
Аз гледах с интерес предаването и съм искрена като казвам,че много ми хареса. Има още какво да се желае,но страниците са отворени за мнения и препоръки. На мен ми допадна много замисъла на проекта - запълва една ниша за опознаване , доста не традиционно , същността на ЕС. Защото,съгласете се,че има кръгове,които насаждат негативно отношение към Евросъюза.
За участниците - не може да се каже,че са специално подковавани. Това са лица,които са ни познати от блоговете или от мненията им във в.СЕДЕМ, те живеят с тези проблеми, тяхното мислене не е така осакатено като нашето /имам предвид хората,които можем да им бъдем родители/. Това са хората,които сега се учат да правят стойностна политика.
Желая успех и късмет на проекта, обогатяване и разнообразяване, дано и другите участници да са толкова сполучливи,колкото днешните.
цитирай
16. ka4ak - успехът е с теб:)))
28.02.2010 02:23
дерзай и буди!!!
цитирай
17. konstant7 - Липсваше ни !
28.02.2010 03:46
За сега : Поздравления и успехи на предаването,
потърпи за забележките - ще има.
а сега : Добре дошла! :)))))))
цитирай
18. natali60 - Добре дошла, Галя!
28.02.2010 06:03
Винаги е интересно при теб.
За съжаление, от тук - Китай - няма да мога да проследя предаването ти, но ти желая успех! :)
цитирай
19. kombakova - Поздравления за решението млади хора да са ти участници!
28.02.2010 07:51
Лично аз с интерес ще гледам и препоръчам на децата да следят темите може да намерим тема близка до възрастта и да се включим!Успех в новото ти придизвикателство!Добре си дошла!



цитирай
20. анонимен - WTF?
28.02.2010 08:38
Каква е тази пародия? :))
цитирай
21. victoriavselena - идеята е чудесна
28.02.2010 08:54
желая ти успех.
цитирай
22. mamas - Поздрави, Галя!
28.02.2010 14:29
И от мен пожелание за успех на проекта!
цитирай
23. анонимен - определено не ми харесаха тези млади хора и предаването -
28.02.2010 16:05
някакви зубъри с тесен кръгозор, постни мутри, а милена милотинова беше като леля
цитирай
24. анонимен - НИКОЛИНА
28.02.2010 19:25
Анонимни 20 и 23 , защо не застанете с имената си и тогава да кажете,че предаването не ви харесва? Няма нищо лошо в това да не харесва човек нещо и да го каже. За мен вие сте страхливци,защото явно това е вашия начин на живот - скрити зад анонимността.
цитирай
25. galinabg - радвам се за теб! Бях сигурна, че ще ...
28.02.2010 21:26
libertybell написа:
радвам се за теб! Бях сигурна, че ще намериш интересна работа и познах :)
Поздрави!


Благодаря ти от сърце :))))) Май тук започвате да ме познавате по-добре от мен самата :)))))Усещането сред толкова добронамерени хора е невероятно!!!! Поздрави и прегръдки и от мен!!!!
цитирай
26. galinabg - Добре дошла у дома!:) Благо...
28.02.2010 21:27
tit написа:
Добре дошла у дома!:)


Благодаря ти, Тит! Знаеш, че си ми липсвала, нали :)))) Прегръщам те!
цитирай
27. galinabg - хаирлия да е. . . :) Митко, то...
28.02.2010 21:28
thetrooper написа:
хаирлия да е...:)


Митко, толкова ви се радвам! Благодаря ти от сърце!
цитирай
28. galinabg - Дано изпиташ удовлетворение в р...
28.02.2010 21:29
inel379 написа:
Дано изпиташ удовлетворение в работата по този твой нов ангажимент!
Стискам ти палци и вярвам, че това е възможност да реализираш потенциала си!
Успех, огънче!:)



Толкова си мила, Инел!!! Винаги успяваш да ме оставиш без думи. И сега е така! Прегръдка и за теб!!!!
цитирай
29. galinabg - ОТ МЕН ПОЗДРАВЛЕНИЯ ! Аз гледах с ...
28.02.2010 21:30
анонимен написа:
ОТ МЕН ПОЗДРАВЛЕНИЯ !
Аз гледах с интерес предаването и съм искрена като казвам,че много ми хареса. Има още какво да се желае,но страниците са отворени за мнения и препоръки. На мен ми допадна много замисъла на проекта - запълва една ниша за опознаване , доста не традиционно , същността на ЕС. Защото,съгласете се,че има кръгове,които насаждат негативно отношение към Евросъюза.
За участниците - не може да се каже,че са специално подковавани. Това са лица,които са ни познати от блоговете или от мненията им във в.СЕДЕМ, те живеят с тези проблеми, тяхното мислене не е така осакатено като нашето /имам предвид хората,които можем да им бъдем родители/. Това са хората,които сега се учат да правят стойностна политика.
Желая успех и късмет на проекта, обогатяване и разнообразяване, дано и другите участници да са толкова сполучливи,колкото днешните.


Нинка, подкрепата ти ми е толкова ценна, знаеш! Благодаря ти! От сърце!!!!
цитирай
30. galinabg - дерзай и буди!!! Владоооо, ...
28.02.2010 21:32
ka4ak написа:
дерзай и буди!!!


Владоооо, благодаря ти за окуражителните думи! Имам нужда, знаеш! Благодаря ти, че си с мен!!!! И да помагаш!!!!
цитирай
31. galinabg - За сега : Поздравления и успехи на ...
28.02.2010 21:33
konstant7 написа:
За сега : Поздравления и успехи на предаването,
потърпи за забележките - ще има.
а сега : Добре дошла! :)))))))


Как само топлят такива думи:))))Благодаря ти от сърце!!!!
цитирай
32. galinabg - Винаги е интересно при теб. За съ...
28.02.2010 21:35
natali60 написа:
Винаги е интересно при теб.
За съжаление, от тук - Китай - няма да мога да проследя предаването ти, но ти желая успех! :)


Натали, толкова си мила! Знаеш ли, на сайта на предаването ще качваме всички видеоматериали, дано успееш да ги отваряш и да гледаш на запис! Ако се сетиш за друг начин, кажи ми. Ще се опитам да направя видеомоста до Китай, непременно!!!!
цитирай
33. galinabg - желая ти успех. Благодаря ти от с...
28.02.2010 21:40
victoriavselena написа:
желая ти успех.


Благодаря ти от сърце, Виктория! Успехът нека бъде и с теб! Бъди здрава!
цитирай
34. galinabg - И от мен пожелание за успех на про...
28.02.2010 21:42
mamas написа:
И от мен пожелание за успех на проекта!


Славче, благодаря ти! Много здраве, успехи и късмет и за теб!!!!
цитирай
35. galinabg - Анонимни 20 и 23, защо не застанете с ...
28.02.2010 21:45
анонимен написа:
Анонимни 20 и 23 , защо не застанете с имената си и тогава да кажете,че предаването не ви харесва? Няма нищо лошо в това да не харесва човек нещо и да го каже. За мен вие сте страхливци,защото явно това е вашия начин на живот - скрити зад анонимността.


Нинка,
благодаря ти :))))ти пак си по-снизходителна от мен. Аз не смятам да си говоря с анонимници:)))))Пак те прегръщам!
цитирай
36. veselaj - Успех, Галя!
07.03.2010 08:59
Успех, Галя!
цитирай
37. sion - Отбор А
03.04.2010 19:59
Здравейте, аз участвах в предаването и ако мислите, че нашият отбор трябва да победи можете да гласувате на http://www.evronabludatel.eu/index.html за отбор "А"!!! Благодаря !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене