Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3396787
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.10.2009 21:44 - ВЪПРОС_чЕТА-ТА НА ГАЛЯ - ДНЕС КЪМ ПРЕЗИДЕНТА
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 67957 Коментари: 106 Гласове:
23

Последна промяна: 27.10.2009 00:45


Чувам, че президентът Георги Първанов се стяга да пообиколи част от земното кълбо от България до Южна Корея и Австралия.

От информация в
http://www.investor.bg/?id=88654 разбирам, че по повод призива на „сини” депутати Държавният ни глава да отмени това посещение, от президенската администрация са уточнили, че : „Тези посещения са планирани отдавна и са залегнали в плана за външно-политическата дейност на държавния глава за 2009 г.”

Тази напълно безсмислена, според мен, визита по никое време ще ни струва на нас – данъкоплатците 500 000 лева !!!!
В условия на световна финансова криза;
в условията на тотално обедняване на хората в България;
на фона на пълзящо увеличаващата се безработица;
И НАКРАЯ, НО СЪВСЕМ НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО, НА ФОНА НА ЕТО ТОЗИ РЕПОРТАЖ ЗА БЪЛГАРИЯ НА ФОТОГРАФА Яна Бюрер Тавание под заглавие :

"Бунища за забравени хора"


http://www.flickr.com/photos/41740685@N04/sets/72157621997239923

http://www.dnevnik.bg/dnevnikplus/2009/10/21/803094_bunishta_za_zabraveni_hora/

Не се стряскайте, посетители на блога ми. Това са българи.

BULGARIA, Goren Chiflik

image

image

BULGARIA, Svilengrad

image

Фоторепортер: Yana Buhrer Tavanier


Подложени на нечовешки и извън представите на нормалния разум условия за доизживяване на „проклетия” си живот паднал им се в страната на абсурдите България.

Въпросът ми днес е :

Г-н президент на Република България,

Готов ли сте да се откажете от „планираното ” ви посещение по екзотичната дестинация и да предоставите парите за този ненужен разход за незабавно спасяване на забравените, от всички институции, в „бунищата” наречени Социални домове за умствено изостанали хора?


Имате още малко време, за да вземете едно от най-смислените ви решения по време на двумандатното ви управление.

Сигурна съм, че ако изпратите своите извинения на домакините ви от Корея и Австралия с аргумента, че сте предпочел да спасите няколко хиляди човешки живота вместо да платите с държавни пари посещенията в двете страни, вие ще бъдете обявен за герой!
Съвсем без ирония ми хрумва, че и номинация за Нобелова награда за мир може да получите.
Стига все вие да раздавате отличия.

Бъдете сигурен, че този отговор го очаквам не само аз, но и огромна част, иска ми се да е цялата, от българското общество.
Предварително ви благодаря с поклон, ако промените намеренията си в хуманната посока.


********* 

Допълнение 2:
Коментар /В десЯтката/ на Иво Инджев за първите новини споходили ни от президенската визита в Южна Корея:
http://ivo.bg/2009/10/26/първанов-цака-южен-поток-с-южнокорей/comment-page-1/#comment-17242

Допълнение 1: Репортаж по Re:tv от 25.10.2009.
Поздравления за редактора Мерим Тенев, автор на репортажа!





Тагове:   Георги Първанов,


Гласувай:
23



Спечели и ти от своя блог!
1. lubima - снимките ме накараха да настръхна. ...
24.10.2009 21:48
снимките ме накараха да настръхна....често ги забравяме тези хора...а за президента....мисля, че един такъв воаяж е повече от излишен точно сега!!...но дали ще се откаже от пътуването си?...толкова съм разочарована...и от него..и от новите празнодумковци....
цитирай
2. haralanov - Всички го знаят вече
24.10.2009 21:52
Той не е Социален!Той е Гоце!
цитирай
3. katan - Снимките са потресаващи!
24.10.2009 22:00
Но и това е България...
Ееее,Галя! Ставаш лоша!
Човекът/Президента, но и той е човек,нали?:)/ обяви, че няма да посещава Нова Зеландия , а САМО Австралия и Южна Корея!
Каква жертва прави в името на НАС, обикновените хора,отказвайки се от Нова Зеландия,която представлява за нас неимоверен интерес - там хората са се "юрнали" да правят у нас невероятно големи инвестиции,отказвайки се от печалбата си в името на нашето добруване, пък ти...
Поздрав за въпроса!
цитирай
4. galinabg - @ lubima
24.10.2009 22:03
Любима, Президентът ни отива да потроши толкова пари в страни, с които дори не знам дали имаме някакъв жив икономически стокообмен. И....да се срещне с 12 хилядната българска общност в Австралия!!!! Мили, Боже! Та в страната му гният поне 1 200 000 души в мизерия и безработица!
цитирай
5. galinabg - @haralanov
24.10.2009 22:05
Ама никак не ме топли, че всички знаят, че е Гоце, защото на него не му пука, ЯВНО! Не казвам, че само той е отговорен за безобразията в тези домове, но той, в този момент, може да стане герой или да НИЩО! Нали прочете в информацията на Инвестор.бг, че с него отново ще пътува пълен самолет бизнесмени и не знам още какви звезди. Потресаващо!
цитирай
6. galinabg - @katan
24.10.2009 22:06
Да, Катя, подиграва се с народа. Подиграва с мен, с теб, но и с тези, които гласуваха за него! Жалко!
цитирай
7. katan - Галя,
24.10.2009 22:11
какво ти става?!
Ти от стратегия и тактика в политиката не разбираш ли?!
Разочароваш ме!
Та г-н Президентът е загрижен за всеки един български гражданин,независимо къде се намира, защото е Президент на ВСИЧКИ българи!
12 000 - 12 000 - кой ти ги дава!
А тези 1 200 000 са му дошли до гуша вече! Нека се срещне малко с хора, де!
Пък с Южна Корея трябва да се сближаваме все повече и повече!
цитирай
8. haralanov - Аз не съм гласувал за този селяндур от Сирищник
24.10.2009 22:13
Не нося никаква отговорност за действията на този морален урод!А ловните му скъпи пушки?А пръскането на парички от синчето му?А костюмите Армани и Версаче?Тия неща не ги казвам аз,а бившият негов съветник по Националната Сигурност Николай Слатински!
цитирай
9. katan - Да се подиграва,да се подиграва,колко да се подиграва?!
24.10.2009 22:16
Не забравяй,че това му е втори мандат и сега бърза да навакса човекът! Да посети и такива дестинации,които като обикновен гражданин ще му струват доста.
А за сюрмашта и болните - да му мисли изпълнителната власт!
цитирай
10. galinabg - @katan
24.10.2009 22:21
Катя, завиждам на чувството ти за хумор :))) Добре че успяваш Аз съм изтрещяла след репортажа и снимките на Яна Таваниер. Не ме интересуват стратегии и тактики и гнусни лотически сметчици. Не тези домове, държавата ни е бунище!
цитирай
11. galinabg - @ haralanov
24.10.2009 22:23
Разбира се, че и аз не съм гласувала, haralanov. Съгласна съм с всичко, което казваш. Но.... това вече е потрес! Повръща ми се. Не може такъв гьонсурат. Не бива!!!!
цитирай
12. katan - Чувство за хумор...
24.10.2009 22:31
Плаче ми се,Галя!
Това не са най-страшните снимки,които съм виждала.
Ако всеки един от упвляващите ни си направи ревизия на харчовете, както съветват нас, простосмъртните може би ще остане някой лев и за такива домове.
Но у нас никой не се интересува от НАС.
цитирай
13. galinabg - Да, Катя
24.10.2009 22:40
Разбира се, че трябваше да сложа в кавички чувството ти за хумор. Усещам, че е опит да се присмееш над тези жалки нещастници, но знам че ти се плаче много повече.
Да, никой няма да се интересува от НАС докато не започнем да питаме-непрекъснато. Да искаме сметка и то до стотинка.
Защото на някои хора още им кънти залпът на Аврора в главите и си мислят, че народът е маса, която трябва да бъде държана с глава към земята. Чудовищно! Аз не искам да съм в тази бройка. От реакцията ти разбирам, че ти също! Благодаря ти за подкрепата.
цитирай
14. анонимен - Ти си интересна - сега гледай какво ще стане!:)))
24.10.2009 23:26
Ще почнат едни игри пак , едни Биг брадъри и есемеси ще хвърчат и едни натруфени каки ще разхождат новопридобит силикон! А Гоце ще отиде нанейде си с чиста съвест и умити ръце!
Хората ли - ху кеърс? - те и без това не разбират!
Извинявай, гади ми се - свършвам!
Ще намина по-късно!!!
цитирай
15. galinabg - @ tit
24.10.2009 23:32
За да ти "олекне " по-бързичко /нали ти се гади :)/ ето ти и нещо за десерт:
http://ivo.bg/2009/10/23/%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%83%D0%BA-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81/
цитирай
16. анонимен - Галя, потресена съм!
25.10.2009 00:04
Сърцето ми се къса за такива хора! А Първанов наистина да се замисли дали има морално право да прави такива воаяжи пред подобни гледки! Аз по принцип не разбирам каква роля има президентската институция у нас, освен да харчи пари на данъкоплатците.
цитирай
17. galinabg - @ harvi
25.10.2009 00:08
Какво да ти кажа, Ев? Потресена, погнусена, отвратена, безсилна....Все състояния , които ме карат да се чувствам идиот в собствената си страна. Но това....днес просто ме разкова. Честно!
цитирай
18. ka4ak - достатъчно ми е да го видя с натовска каска и с запалена свещ в църквата!
25.10.2009 00:09
В кабинета за добавка е сложил и портрета на Апостола зад гърбът си,а не знае тези негови думи въпреки че е историк!
"ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Трудно можеш да го откажеш от сафари!
цитирай
19. galinabg - @ka4ak
25.10.2009 00:15
Просто ще замълча,Владо! Да не петня паметта на Апостола!
цитирай
20. анонимен - кучето си лае.....
25.10.2009 00:48
няма да се откаже държавния глава от посещенията....
изобщо не го е грижа за това какво се случва с тези хора, мисля че дори вече "витае" много високо, за да си признае, че ги има.....
Трудно е чак да се повярва, как от едно пернишко село /с цялото ми уважение към селото/, изведнъж станахме Пеко Таковци, любители на лова и прочие изтънчени удоволствия!
спомняте ли си Христофр Белокровский????
ПАЗИ БОЖЕ СЛЯПО ДА ПРОГЛЕДА!
цитирай
21. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 00:51
ПРИВЕТ , ГАЛЯ !
Искам да престанеш да се учудваш,че те подкрепям. Разрови се малко из фотума,където ти казах,че пиша често и ще видиш, че не ми е чужда темата за екскурзиите на Президента. Напоследък много се замисляш за случайностите. А ми да ти кажа,че вчера и днес на мои познати им обяснявах и ги убеждавах,че е по-добре вместо да обикаля с волейболистите из чужбина /а преди харесваше повече баскетбола,но пусто там нямаме такива международни успехи/, може тези пари да ги дари именно за такива домове - за деца и възрастни в такова положение. Колкото и да не го харесват Милен Цветков, той също в петък говори точно за безобразията в тези домове.
"Трудно можеш да го откажеш от сафари." Е добре, но поне повечко хота можем да си кажем мнението и да намерим начин да ни чуят.
цитирай
22. анонимен - КЪМ KA4AK
25.10.2009 00:57
Портрета на Апостола е там от времената преди него - всякакви ижитурки си измиват ръцете с великите мъже на България!
Вижте какви ги дрънка Б. Димитров - открил и той страшната истина за "любовницата" на Левски!
Срамота!
Аз също съм завършила история, тези като Гоце знам как го правеха - с едно рефератче по история на КПСС. Питайте го каква му е дипломната работа....
цитирай
23. анонимен - Не ми го отвори!:(
25.10.2009 01:01
Президентската институция е небивалица! Резултат от дребни политически сметки!
А хората в онези "здравни институции" са на това дереже от небивалата апатия на обществото ни и лицемерието на "елита"! От това, последното ми е най-гадно!
цитирай
24. ka4ak - Галя мен ме е срам,че това ни е Президента!
25.10.2009 01:20
galinabg написа:
Просто ще замълча,Владо! Да не петня паметта на Апостола!


Спрях да си харесвам и рождения ден,заради това недоразумение в най новата ни история!!!
цитирай
25. ka4ak - "22. анонимен - КЪМ KA4AK" Е.Т.шубето е голям страх!
25.10.2009 01:30
анонимен написа:
Портрета на Апостола е там от времената преди него - всякакви ижитурки си измиват ръцете с великите мъже на България!
Вижте какви ги дрънка Б. Димитров - открил и той страшната истина за "любовницата" на Левски!
Срамота!
Аз също съм завършила история, тези като Гоце знам как го правеха - с едно рефератче по история на КПСС. Питайте го каква му е дипломната работа....


Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
цитирай
26. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 01:33
22 , не можах да разбера,за какво се отнася Вашето "срамота". За това,че Левски е имал любовница, или че го казва Божидар Димитров? Не съм симпатизант на Димитров, но той казва една истина. Аз казвах на баща си "моята говоряща енциклопедия". Та той, още от деца /беше доста отдавна/ ни разказваше на мен и на сестра ми и това, че Левски е имал приятелка монахиня, и това, че Ботев е убит от четник.
цитирай
27. анонимен - Поредната подигравка
25.10.2009 03:00
Съвсем случайно попаднах на този материал, но истината е, че каквото и да си пишем тук за съжаление си остава потвърждение на безхаберието на нашите "политици" (защото за мен не са такива). Какъв е извода за българските политици след като още Левски преди векове е казал тези думи - дори и тогава са били същите - измамни, крадливи и преследващи лични интереси и най-вече облагодетелстване. Защо се правят VIP предавания с благотворителна цел - т. е. ние, гражданите да даряваме средства за определени каузи сякаш държавата и политиците ни не живеят в тази държава и не са запознати с тези проблеми?! А защо тези така наречени VIP персони не даряват определени суми за тези каузи?! Или показването на кирливите им ризи пред обществото е достатъчна сензация, за да ни се хвърли прах в очите на принципа "хляб и зрелище за народа". А политиците ни през това време ще грабят с пълни шепи от живота - т. е. от нашите пари платени от данъци, акцизи, осигуровки и фондове за какво ли не.....
Необходимо е да покажем една истинска гражданска позиция и да им припомним, че те са там - в парламента и във властта благодарение на нас и трябва да ни служат и уважават.
цитирай
28. анонимен - За президента
25.10.2009 03:41
Написаното е толкова силно, че коментарите бледнеят и са излишни!
цитирай
29. galinabg - @ до всички
25.10.2009 08:21
Който може да се включи в инициативата във Фейсбук:

Искам оставката на президента!
Присъствието на Георги Първанов на президентския пост на Република България е неприемливо и нетърпимо.

http://apps.facebook.com/causes/167853/23255781?m=7f359208

Гласувай в Свежо -http://svejo.net/home/link_summary/456615-BLOGUT-NA-GALQ-VUPROS_chETA-TA-NA-GALQ-DNES-KUM-PREZIDENTA
цитирай
30. galinabg - @ 20. анонимен
25.10.2009 08:32
Какво по-точно сравнение с Христофор Белокровский?
""Пази боже сляпо да прогледа!" - казва българската поговорка и много на място го казва. Не от прогледналия физически слепец се отвръща българинът, а от слепеца - простак, издигнат от нищожество, от тинята, благодарение на случайни обстоятелства, достигнал, без разбор на средствата, до висота, която той омърсява със своето присъствие..."
цитирай
31. galinabg - @21 анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 08:37
Да, Нина, нямам претенции аз да съм открила сравнението между Първанов и гниещите хора. Знам, и това ми дава все още някаква вяра, че в България има мислещи и с добри сърца хора, които никога няма се примирят с цинизма на Гоцета, Боцета и не знам още какви.

Жалко! Жалко за всички, които ще си тръгнат от тук - тихо, без дори и да сме разбрали как ги е съсипала държавната машина!

Много ми е мъчно!
цитирай
32. galinabg - @ tit
25.10.2009 08:38
За самата институция не съм толокава сигурна, че е небивалица.

НО ЧЕ ЗАЕМАЩИЯТ ТОЗИ ПОСТ Е НЕБИВАЛИЦА - ГЛАСУВАМ С ДВЕ РЪЦЕ!

Дори е СРАМ!
цитирай
33. galinabg - @ ka4ak
25.10.2009 08:40
Докато такива като Гоце - наглеци стоят отгоре на високото на тази държава ще е така, Владо! Страх и НЕсвобода!

И аз се срамувам от Георги Първанов и му искам оставката!
цитирай
34. galinabg - @ 27 анонимен
25.10.2009 08:42
Благодаря ти от Душа за изказаното мнение!
Така се радвам, че в Блога си откривам смислените и нормалните хора останали все пак в страната ни. Не казвам държавата, защото такава явно отдавна няма!

Давате ми надежда, че не всичко е загубено!
Бог да ви благослови!
цитирай
35. galinabg - @ 28. анонимен
25.10.2009 08:44
Само присъствието и изречението ти са достатъчни.
Значи има смисъл да се борим!
Има смисъл да задавам въпросите си!
Благодаря!
цитирай
36. galinabg - @ tit
25.10.2009 09:07
Тогава опитай така:

http://ivo.bg/

и намери заглавието
„Тарикат“ , или „турук“? Изберете българското!
цитирай
37. ka4ak - Галя,радвам ти се но това не става така!Трябва да се напише грамотно!Водиме се правова държава!
25.10.2009 09:54
galinabg написа:
Докато такива като Гоце - наглеци стоят отгоре на високото на тази държава ще е така, Владо! Страх и НЕсвобода!

И аз се срамувам от Георги Първанов и му искам оставката!


Президента се води избран и от нас и изборите не са касирани!Следователно е държавен глава и главнокомандващ!Юристите да спретнат нещо и тогава може да тръгнат да се събират подписи,които и каквато и да е бройка,ще се съберат!Но трябва да е законно,за да може да бъде изритан!Другото е преврат и недемократично!!!
цитирай
38. ka4ak - Става и ако ми се осъществи мечтата!!!
25.10.2009 10:04
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
цитирай
39. galinabg - @ka4ak
25.10.2009 10:06
Владо, това, което правя е моята лична, човешка, гражданска реакция!
Използвам каузата във Фейсбук, защото няма друга официална подписка.
Прав си, че за да има тежест - трябва да е юридически подковано.
Това сега е морален акт!
Нека "сините" ни партии да поискат импийчмънт!
Какъв по-добър повод?!

Все пак ти благодаря за подкрепата!
цитирай
40. galinabg - @ ka4ak 38
25.10.2009 10:07
И М Е Н Н О!!!!
цитирай
41. ka4ak - Галя,не е въпрос до сини или пенбени партии!!!
25.10.2009 10:15
galinabg написа:
Владо, това, което правя е моята лична, човешка, гражданска реакция!
Използвам каузата във Фейсбук, защото няма друга официална подписка.
Прав си, че за да има тежест - трябва да е юридически подковано.
Това сега е морален акт!
Нека "сините" ни партии да поискат импийчмънт!
Какъв по-добър повод?!

Все пак ти благодаря за подкрепата!


Става въпрос за български партии и граждани и дали милеем за България и ще продължаваме ли да копаем нейният гроб!!!:(((
цитирай
42. galinabg - @ka4ak
25.10.2009 10:17
Владо, естествено, че най-малко пишещите тук МИЛЕЕМ! Мисълта ми беше, че чрез политически инструменти може да се постигне нещо конституционално издържано!

Това, за което ти отбеляза по-горе - не преврат, а законно!
цитирай
43. ka4ak - моралното е да няма цвят,а български партии и граждани!
25.10.2009 10:37
и тези български партии да поискат импийчмънт!Защото така е предвидено в закона!!!
цитирай
44. galinabg - @ka4ak 43
25.10.2009 10:39
Добре, и така съм съгласна. Но как виждаш например БСП, ДПС, НДСВ да се включат в такава инициатива? Значи кои остават - Десните :))))
цитирай
45. galinabg - @ До всички
25.10.2009 10:48
Нямам думи:
http://bulgaria.actualno.com/news_267366.html

"....В делегацията на президента са .....кметовете на Перник и Шумен Росица Янакиева и Красимир Костов."!!!!

Това е добре!
Тези важни за българските международни отношения кметове!!!
А кметският на Сирищник?
цитирай
46. ka4ak - Написал съм го в поста!
25.10.2009 10:49
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2823 Коментари: 122
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Депутатите и партиите да не са извън земни и нашите гласове нищо не струват?!!!
Може да се задейства процедурата и от определен брой депутати,които ние сме вкарали в парламента!!!
цитирай
47. galinabg - @ka4ak 47
25.10.2009 10:53
Владо, с теб говорим за едно и също нещо , с различни думи.
Виж, ако имаш депутати, на които можем да се доверим - кажи и да действаме! Ама мислиш ли, че някой ще вземе присърце искането ни?

Трябва според мен чрез неправителствени организации да започне натискът!
цитирай
48. reporter - Срещнах ги тези снимки в различни ...
25.10.2009 11:22
Срещнах ги тези снимки в различни сайтове. Май имаше някакво уточнение, че не са правени вчера, а преди десетина (10) години... Ако е така, няма смисъл от повече коментари.
цитирай
49. ka4ak - Нали за това почнах да пиша в блога,защото се убедих,че по този начин не се получава!
25.10.2009 11:28
Това че се промениха закони и какво ли не,няма никакъв ефект,защото няма кой да ги спазва!Публичното пространство трябва да стане фактора който да задава дневният ред на обществото и за това ужким говориме за едно и също,но не е!Всеки един от нас е депутат и неправителствена организация!Това си мечтая и искам да променя,защото без да отделиме от нашето лично време и без съпричастност към живота на другия,няма как нещо да се случи и ще продължаваме да наблюдаваме по голям брой полиция в сравнение с протестиращите!
цитирай
50. galinabg - @reporter
25.10.2009 11:28
Пише го и в коментара. Става въпрос за снимките на едно момиченце, което на 7 години е тежало 7 кг. Осиновено е от чужденци и сега е ОК.

Другото за съжаление не е с такава давност!
цитирай
51. galinabg - @ 49. ka4ak
25.10.2009 11:30
във ФБ мътят нещо за посрещане на президентина. Като стане ясно, ще дам знак :))))

Ето- действаме! Като граждани, нормални, с позиция ясна и непоколебима :))))
цитирай
52. анонимен - ала-бала
25.10.2009 12:10
Моето мнение е че искането както е поставено е първо - напълно несериозно и второ - независимо от снимковия материал и положението в тези домове не трябва да се отлагат подобни визити. Направо ми звучи смешно да страда външната ни политика от това, че някаква група хора са обречени на мизерия. Нямам идея от къде е взета сумата, която е обявена за транспортни разходи, но ми се струва че е значително завишена.... Както и да е - това което е редно да направи президентът е да си извърши визитите, но да бъде бдителен и комуникативен, за да може държавните разходи да са по-добра инвестиция от изхарччването им по въпросните домове...
Това което съм забелязал, като масово явление в България е напълно негативното отношение към хората, които се предполага, че ще взимат решения вместо народът...
цитирай
53. galinabg - @ анонимен - ала-бала
25.10.2009 12:13
Добре! Всеки има право на мнение.
Но никой не знае дали утре няма се озове в тези Домове. Нали?

Бъдете здрав /а/!
цитирай
54. diamantsredstaklata - Здравейте!
25.10.2009 12:58
Покъртителни снимки...Нашето общество спешно има нужда от ценности. Парите са хубаво нещо, но без ценности- се крадат даже фондовете на ЕС, отпуснати за такава бедна държава като нашата.
цитирай
55. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 13:00
48 reporter, според мен, няма значение кога са направени снимките, а факта,че и в момента има такива домове. Ако не ми вярвате - посетете един такъв и се уверете. А ма посетете такъв, който не се рекламира от медиите - има ги на много места.
Анонимен 52 - защо не си кажете името и не застанете зад мнението си,така както го прави Галя? Вие или не разбирате смисъла на тази дискусия,или се правите,че не го разбирате. Не знам дали ще ви са смешни нещата,ако Ваши близки изпаднат в някакви подобни ситуации. А изразяването на нашата гражданска позиция е свързана с това, че В МОМЕНТ НА ТАКАВА КРИЗА, ДЪРЖАВНИЯТ ГЛАВА НЯМА МОРАЛНОТО ПРАВО ДА ПРАВИ ТАКИВА МАЩАБНИ МЕРОПРИЯТИЯ, СВЪРЗАНИ С ТЕЗИ ВАЖНИ ВЪПРОСИ ПО ВЪНШНАТА НИ ПОЛИТИКА. Ние нямаме негативно отношение,а искаме повече хора да не стоят безучастни и само да гледат отстрани - искаме те да прогледнат.
цитирай
56. galinabg - @ diamantsredstaklata
25.10.2009 13:01
Дааа...
Има нужда от много неща.
Но преди всичко от човеколюбие.
От хора с големи сърца.
От политици с извисен ум и държавническа мъдрост.

Благодаря ти!
цитирай
57. galinabg - @55. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 13:05
Нина, разбира се, че всички са наясно за какво говоря и към какво призовавам.

Не е лесно да надскочиш себе си. Иска се сърце, не надменност!

Благодаря ти отново за подкрепата!
цитирай
58. thetrooper - @galinabg
25.10.2009 13:15
"Предварително ви благодаря с поклон, ако промените намеренията си в хуманната посока." - Завиждам ти, че имаш сили да му се поклониш. Аз не мога да направя такъв жест към Гоце - този мръсник, мерзавец, лъжец и бракониер. Единсвеното, което мога да направя, е да се изплюя в мазната му мутра.
цитирай
59. galinabg - @58. thetrooper
25.10.2009 13:17
Хах! Бях сигурна, че няма да ми се наложи, за това толкова убедително го написах.

Сега ще направя това, което и ти!

Поздрави, Митко!
цитирай
60. анонимен - вие сте малоумни
25.10.2009 13:43
Не случайно българската журналистика е под всякаква критика. Галя, твърдите, че сте журналистка. Бихте ли казала в коя медия публикувате материалите си?

Първо - състоянието на хората в тези домове НЕ е задача на президента.

Второ - всеки, който смята, че осъществяването на икономически връзки с една от най-развитите икономики в света (Южна Корея) е разхищение на пари е пълен идиот.
цитирай
61. galinabg - @60. bbbb - всички сте малоумни.
25.10.2009 14:18
Щях да отговоря на всичките ти въпроси, така, както отговарям на всеки, който ме пита.Независимо дали одобрява това, което пиша или ме критикува. Важното е да има диалог. Това е смисълът.

Само че!, квалификацията в заглавието е доста под добрия тон и аз няма да сляза на това ниво!

Без поздрави!
цитирай
62. aidasv - Нали сме граждани на BG и всички сме загрижени за България!
25.10.2009 14:21
Нито искам да благодаря, нито пък да се покланям на някого при тази BG - действителност.
Нека всеки да покаже - докаже своята загриженост за България на практика !?
цитирай
63. galinabg - @ 62 aidasv
25.10.2009 14:31
Точно така.
Това казвам и аз. Можех да дам пример с децата с онкологични заболявания, за чието лечение парите не достигат. С младите семейства, които оцеляват на ръба на мизерията и едва изхранват децата си. За болните, които умират, защото нямат пари да си осигурят лечението. И още, и още....

Просто вчера прочетох статията на Яна Таваниер във в. Дневник и реших да съччетая два актуални примера.

Всъщност, мисълта ми беше за липсата на държавническо мислене. За надмогването над суетата. За истинските политици, ако щеш.

Ти говориш за загриженост. Прояваваме я аз, ти, хората които подкрепят въпроса ми. Да, толкова за загрижеността.

Изводите са си за нас.

Поздрави! Минавай по-често!
цитирай
64. анонимен - ето редактирах го.
25.10.2009 14:33
хайде сега ми отговори на въпросите.
цитирай
65. galinabg - @ bbbb 64
25.10.2009 14:39
Не, няма да го направя, най-малкото, защото дължа уважение към всички, които са писали и са минали през моя блог, за да позволя на някого да ги нарича - малоумни!

Не съм толкова глупава, колкото може би си мислите.

цитирай
66. анонимен - да,
25.10.2009 14:44
по-глупава си, отколкото си мислех.
цитирай
67. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 16:10
Аз съм една от малоумните идиотки,но не съм анонимна като Вас. Ако Вие сте добронамерен/а/ , ще се уверите сам/а/ що за журналист и къде публикува Галина Вълчева. Щом аз успях без чужда помощ,така и Вие можете.
цитирай
68. анонимен - Напротив,
25.10.2009 16:25
доста по анонимна си от мен. Положих всички усилия, но така и неможах да разбера що за журналист е въпростната Галя. Ако смята писането на елементарни, популистки постинги в блог.бг за журналистика, то тогава тя е направо за Пулицър.
цитирай
69. galinabg - @ НИКОЛИНА
25.10.2009 16:30
Нина, понеже знам, че ще му скокнеш, недей, моля те. Нека си остане с всичките загадки в главата.

Нямам нужда да се представям на посредствени и недобре възпитани.

И най-вече - безинтересни!
цитирай
70. анонимен - аз да съм посредствен?
25.10.2009 16:34
Искаш ли да ти кажа нещо посредствено.

"Журналист" да пише статия изцяло с материали взети от чужди медии и да проповядва идея казана от Асен Агов по телевизията. Ето това е посредственост.
цитирай
71. swanlake - Мнението ми отчасти съвпада с ос...
25.10.2009 17:18
Мнението ми отчасти съвпада с останалите и в същото време провокира един друг въпрос за нашето лично участие в подобрявянето на нашия общ живот.Достатъчно ли е само да се възмутим от президента? Казват,че смисъла на живота това са подробностите. Но може би това ще бъде тема на някой от следващите ми постове.Лошото е че в България мого неща са тотално сбъркани - уви!
цитирай
72. galinabg - @ swanlake
25.10.2009 17:27
swanlake, ето аз започвам така. Тези въпроси, не само към президента, към финансовия министър. Нека да задаваме въпроси. Да питаме. Ние не сме се научили да питаме. А за да можеш да питаш, трябва първо да си формулираш въпроса, което на 50 % означава, че си осъзнал, че някъде има проблем. Нали така? Обществото ни е станало консуматорско. Каквото и колкото му пуснат по медиите и толкова. И някоя и друга псувня :) ?Благодаря ти за споделената позиция. Очаквам постинга ти. Поздрави!
цитирай
73. анонимен - indeed
25.10.2009 17:41
Какво ви разбират ограничените глави от пари...
цитирай
74. galinabg - @73. анонимен - indeed
25.10.2009 17:44
Нямам претенции да разбирам от пари, но имам такива, че разбирам от морал и достойнство!

А ТВОЯТА /с анонимни не говоря на вие/ НЕограничена глава сигурно няма фантазията дори да определи границата на тези понятия. Очевидно!
цитирай
75. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 19:24
Между другото, може някой и да е питал- коментарите са много че да седна да ги чета, само да попитам нещо относно следната фраза:
"Тази напълно безсмислена, според мен, визита..."
Та въпроса е- коя и каква сте вие, че да определите до колко е смислена или не една визита от този ранг?
Освен това да припомня- сумата от 500 000 лева е спомената от опозицията, което означава, че може да е здраво завишена. Българските политици никога не са имали особени тревоги по повод лъжите.
Освен това да цитираме г-н Агов:
"Ние не виждаме каква е изгодата тези пари да бъдат изхарчени само за път в страни, с които България има слаби търговски отношения"
Нима нямаме тогава интерес да засилим търговските си отношения с тези страни? Още повече че Южна Корея е една страна с много сериозна икономика...
Та не ме рразбирайте погрешно- нито защитавам президента, нито се боря срещу вас. Но пък вие представяте едни едностранни факти без никаква подкрепа...И при това го правите с помпозност и с такива думи, че все едно всеки вече е убеден във вината на съответната личност. Вие не задавате въпрос- вие твърдите. Лично мнение.
Аз съм никой за повечето хора- нито съм журналист, нито известна личност. Но знам, че всяка монета има ДВЕ страни и много се дразня когато ми представят само едната и се опитат да ме убедят, че видиш ли, друга няма.
цитирай
76. galinabg - @75. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 19:46
Добре дошъл, Самотен войн! Благодаря за вниманието към моя скромен, ЛИЧЕН, блог! Който, за съжаление, не е притурка към нито една официална медия, нито в България, нито в чужбина.

Та, първо, аз тук си изразявам своето мнение и си задавам своите въпроси. Без, ама, никакви претенции за изчерпателност и широка информационна "дейност" :))))
Ако някой е съгласен с мен, споделя, ако ли не - пак. Ценя всяко мнение.

ще ти отговоря по хронология на въпросите ти.

Второ, по ред, уточнение:
Не разбирам, кое не ти е ясно в израза :"Тази напълно безсмислена, според мен, визита..."?
Да, СПОРЕД МЕН,това напълно безсмислена визита. Ако според теб е смислена, ОК.
Аз съм един нормален гражданин на тази страна и хич не ми е все едно кой и как разпилява парите събрани от мен, от вас, от нас - данъкоплатците. Искам да знам каква е, ЗА МЕН, ползата от посещението на нашия президент по тази екзотична дестинация? Защо точно кметовете на Перник и Шумен са в делегацията, а не например на Русе и Плевен? Толкова ли е належаща тази визита, в този труден, не само за България, но тя ни интересува, момент на финансова криза, безработица и мизерия?
Ако е толкова важна, президентът в качеството си на какъв отива? /Справка Конституцията/.
Никой не отрича икономическата мощ на Ю. Корея, но работа в това направление има министър-председателят, не президентът. СПОРЕД МЕН!


Трето, сумата от 500 000 лева не беше отречена от президентската администрация след конкретно зададен въпрос. Да, не беше и потвърдена, но никой не я отрече.

Четвърто, дано да имаш същото,справедливо, изискване за баланс и неедностранно отразяване на информациите от страна на БНТ, БНР. Като Национални телевизии с широк обхват и покритие не мога да не спомена и БиТиВи и Нова ТВ. Както изобщо всички средства за масова информация. В това число и "независимия " печат.
Дано само в моя скромен Блог си намерил едностранно представяне на фактите.

А, ако прочетеш бордирания в червено текст на въпроса ми съм сигурна, че ще уловиш въпросителното изречение.

Стига толкова.
Не обичам да се оправдавам.
Надявам се, че все пак успях да отговоря на повечето въпроси.

Благодаря за вниманието.
Поздрави!
цитирай
77. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 20:11
Следователно не си задаваш правилно въпроса. Аз бих питал какви са точните цели на тези визити и защо точно тези кметове, а не други. Но не- ти се възмущаваш от цената...вярно, висока е, но знае ли някой от нас колко струва подръжката на самолета на перзидента, летищни такси, горива, подръжка на необходимият персонал...Всичко това струва пари- и то много.
Относно наложителността на срещата- такива срещи не се организират за ден- два и смятам, че е въпрос на коректност да бъдат спазвани, защото останалите държавни глави също имат своите приоритети и програми.
Но във вашият въпрос вие се хващате основно за сумата, която ще бъде изхарчена, не за целите които са поставени.
А отнсно българските свободни медии- не, никога не съм смятал, че представят цялата истина по темата, затова не бързам да си създавам мнение от думите на един политик и 2/3 медии, които копират информацията една от друга.
А между другото- относно момента- България откак се помня живее в криза и мизерия, така че ако чакаме по- удобен момент....И всъщност може би момента не е толкова лош, ако точно в момент на "ужасна" криза сключим нови търговски споразумения. Или според теб идеята е лоша?
цитирай
78. flyco - ...
25.10.2009 20:13
Много неща ми идват на ум относно тези пари, президента, самолета, корейките и австралийските диви кози, но на фона на снимките предпочитам да мълча.
цитирай
79. galinabg - @ flyco 78
25.10.2009 20:18
Благодаря ти, flyco :)
цитирай
80. galinabg - @77. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 20:29
Самотен войн, понеже за втори път си ми нагости, не се виждаме, но приеми, че излизам от любезно-добрия ми тон, за да ти кажа:

ДА, ХВАЩАМ СЕ ЗА ТЕЗИ ПАРИ. АМА МНОГО СЕ ХВАЩАМ.
ТИ ВИДЯ ЛИ СНИМКИТЕ, КОИТО СЪМ ПУБЛИКУВАЛА?
ПРОЧЕТЕ ЛИ РЕПОРТАЖА НА ЯНА В ОРИГИНАЛ И ВЪВ В. ДНЕВНИК?

ТРЯБВАШЕ ДА СЛОЖА И СНИМКИ НА БЪЛГАРСКИ ДЕЦА В ОНКОЛОГИЯТА, КОИТО УМИРАТ КАТО ПИЛЦИ ЗАЩОТО ТАЗИ ДЪРЖАВА НЕ МОЖЕ ДА ОСИГУРИ ЛЕЧЕНИЕТО ИМ, ВСЕ ПО ПРИЧИНА, ЧЕ НЯМА ПАРИ?
ИЛИ МОЖЕ БИ СНИМКИ НА ПРОСЕЩИ ВЪЗРАСТНИ ХОРА, КОИТО ЕДВА ИЗЖИВЯВАТ КРАЯ НА ЖИВОТА СИ? ИНАЧЕ БАЧКАЛИ ЦЯЛ ЖИВОТ ЗА ИКОНОМИКАТА НА БЪЛГАРИЯ?

ИЛИ МОЖЕ БИ НА МАНЕКЕНКИ, ПЕВИЦ, СВЕТСКИ ПАРТИТА И ЛЪСКАВИ КОЛИ?

ДЪРЖАВНИКЪТ Е ТОЗИ, КОЙТО ИМА МИСЪЛ И ЗА ДНЕШНИЯ, И ЗА УТРЕШНИЯ ДЕН, КОГАТО НЯМА ДА БЪДЕ ДЪРЖАВНИК.
И ОЩЕ - ВЛАДЕЕ ДО СЪВЪРШЕНСТВО ИЗКСТВОТО ДА СЕ ПОДРЕЖДАТ ПРИОРИТЕТИ СПРЯМО КОНКРЕТЕН МОМЕНТ!

ПЪТУВАНЕТО НА ПРЕЗИДЕНТА ГЕОРГИ ПЪРВАНОВ ДО ЮЖНА КОРЕЯ И АВСТРАЛИЯ, СЕГА, С ДНЕШНА ДАТА, Е БЕЗОБРАЗИЕ!

ЗА ТЕБ МОЖЕ И ДА Е ВЕЛИК ШАНС.

ЗА НЕГО - НАЙ-ВЕРОЯТНО ДЕТСКА МЕЧТА!

Аз приех твърде спокойно първоначално изразеното от теб мнение, защото не могат всички да мислят като мен. Но....и втори назидателен тон? Отказвам да бъда гостроприемна.

ПП впрочем, и аз откакто се помня живеем в мизерия, но много ми се иска докато се помня това да се промени. И зависи от мен, от теб, от съвестта и въпросите на всички ни!

Хубава вечер!
цитирай
81. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 20:34
Ето защо съм против твоят пост в случая. Всичко е повлияно на емоционална основа и просто търсиш изкупителна жертва вместо отговори. И това не ми харесва. Както споменах по- горе- ти не задаваш въпрос, ти твърдиш, обвиняваш и нападаш, без всъщност да търсиш отговор.
А да, освен това винаги съм се питал защо такива снимки никога не излизат когато стане дума за суми дадени на предизборни разходи...защото сумите, които се харчат тогава са колосални...
цитирай
82. анонимен - забележете мотото на блога на
25.10.2009 20:36
"журналистката" Галя : "Приемам мнения всякакви".

Забравила си да да напишеш, че приемаш мнения, които съвпадат само и единствено с твоето.
Всичко останало е "обида", "посредствено", "назидаетлно" или "ти се държи сметка".

Смешна и жалка си.
цитирай
83. ednaotvas - Боже мой, Боже мой, защо си ни позволил
25.10.2009 20:37
да ги изоставим...
цитирай
84. galinabg - @81. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 20:39
Ти се шегуваш!

Ама наистина ли мислиш, че не е въпрос, това, да те попитам : "Извинете вие ще се откажете ли от едно безсмислено удоволствие и ще дадете ли парите предвидени за него, за да бъде решен един сериозен социален проблем в държавата, на която сте Президент ?"

Е, това, ако не е въпрос, значи аз в трети коментар композирам музика!
цитирай
85. galinabg - @ 83. ednaotvas
25.10.2009 20:41
Благодаря на Бог, че има хора със сърца, като Вас! Поклон! Винаги сте добре дошли!
цитирай
86. ednaotvas - Благодаря, Галя!
25.10.2009 20:48
Приятно и осъзнато е в твоя блог. Ще се възползвам от поканата :))
цитирай
87. cindy - С риск да си навлека гнева на почти всички дотук коментирали
25.10.2009 21:16
цялата тази тема ми намирисва на евтин популизъм!

Ако вие не сте наясно, аз ли да ви обяснявам, че такива визити се планират месеци наред? И че не може в последния момент да се фръцнеш и да се откажеш? Това да не е среща на кафе, има си протоколни постановки и касае международни взаимоотношния.

Нито съм от БСП, нито съм фенка на Гоце. За какви 500 000 лева дробите за тая визита? Да не е помъкнал цяла София с него? Колко му струват дестинациите и хотелите, колко му е делегацията? Я не говорете смешни работи!

Тези снимки вземи ги прати по-добре на Бат Бойко, той е ПРЕМИЕР и ТРЯБВА да се грижи за благото на Отечеството!
Президентът според сега действащата конституция има преди всичко ПРЕДСТАВИТЕЛНИ ФУНКЦИИ!

ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ Е ПРИ ПРЕМИЕРА И КАТО ЖУРНАЛИСТ ИЛИ КАКВАТО СИ TAM, ТРЯБВА ДА ГО ЗНАЕШ!

Написах го с големи букви, че иначе - пак някой нещо не разбрал.

цитирай
88. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.10.2009 21:36
Знаеш ли, като бях дете все се питах- защо не дадат пари и да оправят това или онова веднъж завинаги...
Само че с годините започнах да разбирам, че ако дадат всички пари за да оправят това, много други като онова ще останат и без малкото, което сега получават. Но един много основен проблем на българина е да гледа на дребно. Винаги се хваща за детайлите, без да иска да погледне голямата картина. Без да осъзнае, че това и онова не са единствените проблеми, които трябва да бъдат разрешени.
Cindy от одеве се опитвам да им го обясня, ама как да се бори човек с "евтиният популизъм"?
цитирай
89. ka4ak - Въпросът е че няма място на този пост Първанов,а евтиния популизъм ни е докарал на това дередже!Кое е наред в държавата с тоя държавен глава?!!!
25.10.2009 21:51
18. ka4ak - достатъчно ми е да го видя с натовска каска и с запалена свещ в църквата!
00:09 В кабинета за добавка е сложил и портрета на Апостола зад гърбът си,а не знае тези негови думи въпреки че е историк!
"ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Трудно можеш да го откажеш от сафари!цитирай
цитирай
90. galinabg - @89. ka4ak
25.10.2009 23:40
Владо, наясно съм, че винаги ще се намерят хора, които да "преиначават" и да отказват да разберат най-просто, най-човешко послание. Да, много си прав, че от евтиния популизъм, но на държавно ниво, сме на този хал.
Не мога да си обясня обаче, защо толкова се вживяват тези хора, при положение, че влизат в моя ЛИЧЕН блог, в който, ако искам, ще се обясня в любов на Барак Обама, например.
Изразила съм човешката си позиция, така,както аз съм си преценила и помислила. Нито им влизам по блоговете, нито им коментирам, нито им задавам въпроси. ОК. не си съгласен - пишеш, отговарям ти и толкоз.
"Ти" като мислиш по друг начин, напиши си го в твоя блог. Все ще има кой да те прочете.

Тревогите на Гоце-евите поддръжници, признавам си, колкото и да ми е неудобно под тези снимки, направо ме разсмиват. То бива вживяване, ама чак толкова.

Както и да е.

Пророк е бил Апостола.
Тези му думи, както и тези на Алеко , за "Пази Боже сляпо да прогледа", в днешната ситуация са като камшик.

Знам, че няма да спра ни Гоце, ни кметове на Перник и Шумен, ни обезумели хористи, но мой граждански дълг е да им кажа, пък макар и от тук, че това , което правя не е държавническо мислене. Че е безобразие. Гьонсурат. Дебелокожие.
"Селяндурщината", за съжаление, тепърва ще нанася още по-големи духовни и емоционални травми върху нормалните хора в тази държава.
Комплексарщината е нейна пряка функция и е най-противното нещо, с което, за съжаление се сблъсквам все по-често.

Пази, Боже!, ще кажа и аз!

Лека нощ, Владо!
Благодаря ти за съпричастността!
цитирай
91. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
26.10.2009 01:46

galinabg написа:
.
Не мога да си обясня обаче, защо толкова се вживяват тези хора, при положение, че влизат в моя ЛИЧЕН блог, в който, ако искам, ще се обясня в любов на Барак Обама, например.


bbbb написа:
"журналистката" Галя : "Приемам мнения всякакви".

Забравила си да да напишеш, че приемаш мнения, които съвпадат само и единствено с твоето.
Всичко останало е "обида", "посредствено", "назидаетлно" или "ти се държи сметка".


Освен това да наричаш гоцевист баш мен, дето по безпартиен от мен в Бг няма да намериш...какво да ти кажа..
цитирай
92. pontis - Галя,
26.10.2009 03:19
Защо обръщаш внимание на някакви измекяри. Стигат ти тия, облечени във власт.
И какво значи едностранен постинг? Който го иска двустранно, може спокойно да се завърти на 180 градуса. Никой не го спира. Или да напише дисертация.
цитирай
93. ka4ak - Това е воденичния камък увесен на България и Президента го олицетворява най-пълно!
26.10.2009 07:34
66. ka4ak - този сбор по 3 и по скоро твоя пост е изключение!
26.08 06:56
„Като историк по образование Румен Борисов е впечатлен от факта, че впримчените под различна форма в мрежите на ДС са значително повече от членовете на тогавашната БКП. Картончетата, съхранявани в архивите с информация за принадлежност към структурите на бившия репресивен апарат на тоталитарна България са 1 млн. 500 хил. За сравнение, в редиците на комунистическата партия са били привлечени около 1 млн. 200 хил. български граждани”

http://frognews.bg/news_14279/Frash_ot_agenti_na_DS_v_Sofiiskiia_universitet/

Без значение е какви заплахи са приложени върху тези хора, с какво са ги държали службите, за да ги впримчат – просто няма как една пета от населението да бъде принудена насила да бъде част от ДС. Повечето хора доброволно са се съгласили да доносничат, доброволно са приели злото в сърцата си.
цитирай
94. galinabg - @92. pontis - Галя,
26.10.2009 08:50
pontis, оценявам финното ти чувство за хумор удивително преплетено със сарказъм :) А това с дисертацията ми хареса много!

Какво да ти кажа, опитах се да бъда гостоприемна, но има хора, които и на гости като отидат все им се ще да понатупат домакините :)))))

Сигурно иначе съвсем няма кой да им обърне внимание :))))

цитирай
95. galinabg - @93. ka4ak
26.10.2009 09:02
"просто няма как една пета от населението да бъде принудена насила да бъде част от ДС. Повечето хора доброволно са се съгласили да доносничат, доброволно са приели злото в сърцата си."

Какво повече? Така е!
Лошото е, че тези хора сега имат претенциите да са ментори на обществото, а други.....президенти!
цитирай
96. анонимен - НИКОЛИНА
26.10.2009 11:32
От репортажа по РЕ.ТВ става ясно,че все пак някой е чул И задаваните от гражданите въпроси.
цитирай
97. galinabg - @96. анонимен - НИКОЛИНА
26.10.2009 11:35
Да, Нина, чест им прави на колегите. Но, най-вече на Мерим. Той си е професионалист и ....все пак школата BBC.

Поздрави!
цитирай
98. viovioi - нетчето е прав.
26.10.2009 12:11
Нали за това е президент и има цялата представителна власт.Да създава полезни контакти. Какъв е този галош Асен Агов да казва къде ще ходи Президента?? А и коментарите са малко кухи ще ме прощавате.
цитирай
99. galinabg - @98. viovioi - нетчето е прав.
26.10.2009 12:14
Простено да ти е viovioi !
цитирай
100. thetrooper - @bbbb 68
26.10.2009 16:10
"Положих всички усилия, но така и неможах да разбера що за журналист е въпростната Галя." - Ами след като не си успял, въпреки всичките ти усилия, значи си просто олигофрен. Всеки средноинтелигентен човек щеше да се разрови в блога и, където да разбере, че Галя до скоро беше редактор на предаването "Часът на изборите" по РеТв. Явно такива като теб оправдават легализирането на евтаназията.
цитирай
101. galinabg - @101. geryordanova - Строим танкери с Хюндай
26.10.2009 21:27
ГЕРИИИ, ИЗПУСНАЛА СИ ВЪПРОСИТЕЛНАТА ОТ ЗАГЛАВИЕТО!

Това първо.
Второ - не мога да устоя на чувството за оптимизъм, което ме завладя след прочитането на информацията и я публикувам без съкращения.

ЧЕРВЕНА ТОЧКА:
Текстът не е за хора със здрав разум!


Строим танкери с ”Хюндай”?
26 октомври 2009 / News.dir.bg
Президентът Георги Първанов обсъди с президента на Република Корея И Мюн-бак българската идея да се работи по съвместен проект за изграждане на кораби за пренос на компресиран природен газ в Черно море.
Президентът Първанов е на държавно посещение в Южна Корея, съобщи БТА.
Днес се състояха официалните разговори на държавните глави и двете делегации в президентския дворец в Сеул, наричан още Синия дом.
Идеята за изграждане на такива кораби беше обсъдена и по-рано днес при посещението на Георги Първанов в корабостроителницата на компанията "Хюндай Хеви Индъстрис" в гр.Улсан. Тази идея би могла да създаде алтернатива на снабдяването с природен газ не само за България, но и за целия регион, да даде повече сигурност на ЕС в търсенето на подобни решения, каза президентът Първанов. Той изрази удовлетворение , че е даден утвърдителен отговор на идеята както от президента И Мюн-бак в официалните разговори, така и на експертно ниво от ръководството на "Хюндай Хеви Индъстрис".
Президентът посочи, че експертите на двете страни трябва да преценят доколко идеята е изпълнима, както и че е важно да бъдат приобщени и трети страни, защото по думите му това не може бъде двустранен, а трябва да бъде многостранен проект. Акцент в разговорите на президентите е бил въпросът за търсене на по-голяма икономизация на двустранните отношения, за което е била постигната договореност. Сътрудничеството в областта на възобновяемите енергийни източници, където Република Корея е световен лидер, както и въпросът за по-активно корейско участие в модернизацията на пътната и железопътната инфраструктурата у нас, са били обсъдени в разговорите, каза Георги Първанов. Била е представена идея на българската страна за сътрудничество в разпространението на електромобили - следващо поколение автомобили, които Южна Корея разработва.
Българският държавен глава е поставил и въпроса за търсене на възможност за съвместни проекти между корабостроителните заводи във Варна и Улсан. Започването на работа по откриване на директна въздушна линия между София и Сеул и създаването на съвместна икономическа комисия са сред другите въпроси , обсъдени на срещата. Президентът И Мюн-бак посочи, че визитата на президента Първанов в Република Корея ще допринесе за развитието на търговско-икономическите отношения между двете страни и ще даде допълнителна възможност за стимулиране на сътрудничеството в туризма, културата и образованието. България е член на ЕС, тя играе важна роля в района на Централна и Източна Европа,каза президентът И Мюн-бак.
В присъствието на президентите Георги Първанов и И Мюн-бак бяха подписани Протокол за изпълнение на Спогодбата за социална сигурност и междуправителствена Програма за сътрудничество в образованието и културата за периода 2009-2012 г. Спогодбата, подписана от министрите на културата - Вежди Рашидов и Ю Ин-чон, предвижда двете страни ежегодно да предоставят до пет стипендии за пълен срок на обучение на студенти в образователните степени "бакалавър" и "магистър" и в научната степен "доктор", както и до 12 месеца за специализация.
Според документа Министерствата на културата на двете страни ще съдействат за установяване на преки контакти между БТА и Агенция Йонхап за размяна на актуална информация и фото информация за важни събития в политическия и културен живот в България и Република Корея.
Спогодбата за социална сигурност, протокол за изпълнението й , който беше подписан от министъра на труда и социалната политика Тотю Младенов и министъра на здравеопазването, социалната политика и семейните въпроси г-жа Джонг Дже-хи, предвижда зачитане на осигурителните периоди, придобити съгласно законодателствата на двете държави. Документът предвижда при изпращането на работници от работодател от едната държава, които да работят за него в другата държава за срок от три години, техните осигурителни задължения да продължат да се регулират от законодателството на изпращащата страна.
При визитата на президента Първанов ще бъде подписано и Споразумение за обмен и защита на класифицираната военна информация. По-рано Георги Първанов, придружаван от съпругата си, беше посрещнат от президента И Мюн-бак и съпругата му с официална церемония пред президентския дворец в Сеул.
Държавният глава посети днес корабостроителния и автомобилния завод на "Хюндай" в Улсан. Компанията "Хюндай Хеви Индъстрис" инвестира 3, 9 млн. долара в завода за силови трансформатори "Елпром Трафо" у нас, а "Хюндай Mотор Къмпани" - близо 13 млн. евро за изграждането на дистрибуторски продажбено-сервизен комплекс на "Хюндай" в България , който беше отрит през 2008 г. и е най-големия в ЕС.
За утре е предвиден двустранен българо-корейски бизнес форум, на който Цветан Симеонов ще направи презентация на тема: "Икономическото сътрудничество между България и Корея - перспективи и предизвикателства". В края на деня самолетът на президента ще отлети от Сеул за Австралия.
цитирай
102. galinabg - @100. thetrooper - @bbbb 68
26.10.2009 21:29
Митко, ти ме разби! Благодаря ти ХАРД - приятелю! :)))))

Нямам с какво да те допълня.....

цитирай
103. анонимен - само плява!!!
27.10.2009 12:22
не Ви е виновен президента, стига кте си търсели само оправдания и да вдигате врява до небесата от топлото Ви място пред компютъра. Стига от писатели и хора, които изказват само мнения, а самите Вие нищо не правите. Това, което видях е обичайна гледка във повечето семейства. Вие, дали сте грижили и месец за един такъв човек!???
цитирай
104. tili - Не очаквам нищо от
28.10.2009 18:05
червен гьонсурат. И да си кажа правичката - не очаквам нищо и от сините партии след фиаското с кметската кандидатура за София.
Очаквам си Годо! Може пък и да дойде...
цитирай
105. galinabg - @tili
28.10.2009 18:18
Недей така,tili, толкова тъжно ми прозвуча написаното от теб....
На сините и аз съм им ядосана и вече го писах.

То какво ли е наред в тази клета страна?
цитирай
106. galinabg - @ До всички
10.11.2009 21:06
Ето за всички, които дадоха подкрепата си за моя апел и за тези, които ме обвиниха, че се заяждам и пиша глупости!

Дянков: Данъкоплатците дадоха над 1 млн. лева, за да види президентът кенгурута в Сидни

http://mediapool.bg/show/?storyid=158444&srcpos=2

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене