Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3392127
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.09.2009 19:24 - "ЗА ИМЕНАТА НА ГЛУПЦИТЕ....!
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 13497 Коментари: 19 Гласове:
14

Последна промяна: 22.09.2009 23:30


Първо, Честит да ни е Денят на Независимостта на България!

Няма как обаче да сложа ръката на сърцето си и да запея Химна, защото от вчера съм, меко казано, ПОТРЕСЕНА!

Разходка до Пловдив, с чудни приятели и сама по себе си прекрасна, ме върна в София недоумяваща, отчаяна и безсмислено замислена!

Една табелка, пред заведение в Стария град, ми "извади" очите и обърка представите ми за нормалност в тази държава:

image

image



Прочетохте ли добре? - "Стария Пловдив - Гергов" АД !!!!!!!!!

Честно ви казвам, този надпис буквално ме "шамароса" насред красивия Стар град на Пловдив. Останах като зашеметена!

Що за самозабравил се човек би могъл да си помисли, камо ли да напише това БЕЗУМИЕ!?

Ще ви кажа.
Пловдивският "бизнесмен" Георги Гергов!

Коментарите тук са излишни.
Този АБСУРД просто трябва час по - скоро да бъде премахнат и скрит, не, по-скоро - ЗАРОВЕН, в най-дълбока дупка и да му се сложи кръст!

Пловдивчани, събудете се!
Как позволихте на бившия свинар да изписва името си до един от най-големите ви символи и да го приватизира ?!?!

Давам ви тон:


  "Другарю" Георги Гергов, моля те да свалиш тази табела от заведението си в Стария град в Пловдив. Историята не може да се приватизира! Историческите символите на един град не могат да носят имената на хора, временно пребиваващи в него. 
Имайте милост!
Помните ли какво пишехме по вратите на тоалетните едно време, че и сега, май:

"
Имената на глупците висят по стените"!
 
          Но аз не искам да ги чета!

Искам, когато се разхождам по красивите улички на Стария Пловдив, да се гордея, а не да се срамувам!

image



ПП Анонимен 13 ми даде линк към нещо, което може много да ви разсмее, а може и да ви разплаче. При мен двете чувства се преливаха :))Вижте:

http://www.metacafe.com/watch/1294902/this_could_happen_only_in_bulgaria/




Тагове:   Пловдив,


Гласувай:
14



Спечели и ти от своя блог!
1. miralyub - За съжаление, всеки град в БГ си има ...
22.09.2009 19:28
За съжаление, всеки град в БГ си има по един Гергов... Чара беше писала постинг"Частните градове на БГ".
цитирай
2. eliana - Честит ден
22.09.2009 19:30
на независимостта......!
..И подиша ПВ-ски въздух ,
''атмосферен''!
поздрави!
цитирай
3. galinabg - @ miralyub
22.09.2009 19:35
Мира, знам...за съжаление! Дупница АД, Варна АД, Пловдив АД...
Стига!!!!!
Поне Светините да не приватизират и присвояват с имената си!
цитирай
4. galinabg - @eliana
22.09.2009 19:36
Хубав град, Елианка!
Ама защо как този човек му сложи това пусто АД? Наистина ли никой в Пловдив не реагира?
цитирай
5. ka4ak - не си права!Това е Стария Пловдив - Гергов АД ,а не Пловдив-Гергов АД
22.09.2009 20:01
и панаир е така и отец Николай е така,но Пловдив за сега не е!
цитирай
6. galinabg - @ ka4ak
22.09.2009 20:07
ka4ak, както е тръгнало скоро и той ще бъде! Не мога да се събера в кожата си! Какви хора сме, Господи, че да се примиряваме непрекъснато с безумието на духовно импотентните?
цитирай
7. boristodorov56 - Това е една елитна кръчма.
22.09.2009 20:10
Гергов - не е Пловдив.
Той дори не е пловдивчанин - по нито един критерий.
Просто е част от партийната каса на комунистите.
В София са хиляда пъти повече - хайдуците от неговия ранг.
Честит празник!
цитирай
8. galinabg - @boristodorov56
22.09.2009 20:15
Не оспорвам качеството на заведението. Не съм влизала. Няма и да вляза докато тази табела ме послеща на входа.
Говоря за безобразието и наглостта да сложиш името си до исторически символ, че за капак и АД?!?
цитирай
9. анонимен - В българската история
22.09.2009 20:28
свинар е ставал и цар. Какво тук значи някакъв си град ! Остава с подкрепата на ВМРО да си купи и града. И тогава от синя крепост, Пловдив ще се превърне в червена губерния !
цитирай
10. ka4ak - Галя,кофти са ни критериите!
22.09.2009 20:31
Например,пред софийския университет,са се пльоснали двама братя и си седят там и никой не писка!Университета стана Климент Охридски по времето на Тато!Представи си хипотетично,че Гергов е финансирал възстановяването на Стария Пловдив!Дали така ще говориш?!
цитирай
11. galinabg - @andreshko
22.09.2009 22:07
Чета коментарите и тук, и в профила ми във Фейсбук. Има интересна, за мен, разлика от начина, по който се реагира. След теб, Владо Качаклиев,ka4ak, ми е написал нещо, с което аз няма да се съглавя в отговора ми до него. Но е интересен ракурс на защита.
И той ми дава повод да кажа, че в България вече не само един град няма значение. Няма значение нищо, което не ни бърка "директно", защото с индиректното вече сме свикнали,в джоба и не ни нарушава съня тази нощ. За утре вечер, ако сме живи ще мислим.
Т.е. готови сме да продадем, приватизираме, обсебим историята си, символите си, като държава и минало, в това число и съвестта си.
Какво значение има КАКВО ЩЕ ОСТАНЕ СЛЕД НАС? И как ще се нарича. Тъжно.
цитирай
12. galinabg - @ka4ak
22.09.2009 22:12
Чудесно, ако Георги Гергов е финансирал възстановяването му. Хвала! Оставам с впечатлението обаче, че го е направил, за да си го приватизира и да му сложи името си. От никакви други съображения и благородни подбуди.
И аз, и ти и още много от нас знаем, че най-големите дарители, спомоществуватели и благодетели са предпочитали да останат анонимни. За делото им се е говорело след смъртта им. И хората, според СТОРЕНОТО ОТ ТЯХ, СА ПРЕЦЕНЯВАЛИ КАК ДА ИМ СЕ ОТБЛАГОДАРЯТ, КРЪЩАВАЙКИ УЛИЦИ, ПЛОЩАДИ И ГРАДОВЕ НА ТЯХНО ИМЕ. НО....СЛЕД СМЪРТТА ИМ!!!!
Примерът ти не ме омилостивява, ако мога така да се изкажа.
Продължавам да настоявам Георги Гергов да свали тази табела и да не се подиграва, както на пловдивчани, така и на хората в България.
На това му казвам ДЕБЕЛАЩИНА!
цитирай
13. анонимен - Tova moze da se sluchi samo v Bulgaria!
22.09.2009 23:21

http://www.metacafe.com/watch/1294902/this_could_happen_only_in_bulgaria/
цитирай
14. galinabg - @анонимен 13
22.09.2009 23:28
Сърдечно ти благодаря! Ще го кача под постинга ми! Успя да ме разсмееш искрено! Имах нужда :) Поздрави!
цитирай
15. thetrooper - Галя, какво му се молиш на тоя цървул другаря Гергов?
23.09.2009 10:54
Направо с табелата по червената му свинарска кратуна!
цитирай
16. galinabg - @ thetrooper
23.09.2009 11:04
Митко, ние сме възпитани хора. Това, че го моля съвсем не е гаранция какво точно си мисля и че е в тон с доброто ми възпитание :)))))))))))))
цитирай
17. анонимен - galinabg
23.09.2009 13:08
Понеже кратуните на българите са ни явно празни, досега все още не сме се нагълтали с вода както трябва и " живеем по нашенски си ". Явно някой наистина трябва да ни ги пробие, та като почнем наистина да гълтаме горчивата вода да разберем, че въпросът за " спасението на давещите се е работа на самите давещи се " , а не на "спасители". Това се отнася за всички области на ежедневието ни .
цитирай
18. galinabg - @ andreshko 17
23.09.2009 13:20
Много е страшно, че въпреки всички тежки години от историята ни ние не проумяхме принципа , за който говориш. А продължаваме да потъваме и да се давим, без дори да се сещаме, че просто трябва да се опитаме да плуваме.... До където ни стигнат силите, но да плуваме, за Бога! Много ми е мъчно, andreshko ! За това от време на време пускам и по някоя хубава музика, поне Душичките малко да се поотпуснат :)))) Поздрави
цитирай
19. анонимен - Съгласен съм, че Гергов е от БСП, в ...
23.09.2009 22:41
Съгласен съм ,че Гергов е от БСП, в случая става въпрос за пари и бизнес.Не съм 100% сигурен но мисля ,изпълнителен директор на Пловдивския панаир е Богомил Бонев и ако това е генерала се получава прекрасен червено -син коктейл
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене