Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3408534
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.09.2009 22:36 - ПОЛИТИК ЗА ЕДНА НОЩ...СЪН В СИНЬО....
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 3949 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 19.09.2009 18:33


И вие ли си помислихте същото, което аз, написвайки първата част от заглавието?
Хах!
Не, това не е началото на еротична обява в карето на политически всекидневник.
Въпреки че, така като се замисля, си звучи като същинска оферта.
За друго щях да пиша, ама, ето как, асоциациите ми ме поведоха в тази посока.

Само си представете, отваряш вестника и, вместо „...Този казал - онзи рекъл, пък третия не бил разбрал”, ако те интересуват подробности по темата поглеждаш в карето с обяви „Политик за една нощ” и си наемаш някого да ти обясни „на живо”. / Все пак, гледаш темата да е в „ресора” му/
Извеждаш го на една вечерКа, те не отказват софри на аванта. Пък и като е на повикване, ясно – ценорзапис си има. Както се казва – празно няма. Политик, политичка, защо не и 2 в 1.
Но, хайде стига с фантазиите.....

******
Сетила съм се за Иваница Граматиков, кандидатът на опозицията от разказа на Алеко „Бай Ганьо прави избори” – „.....Млад, образован, малко идеалист, повече мечтател, с любов в сърцето, с вяра в доброто, с надежда на бъдещето, той не беше още кален в действителността, в живота. Безгрижен до самозабравяне, непоправим оптимист, привикнал на всичко да гледа от добрата му страна, той беше доверчив до наивност, до глупост......”

******
Унасях се, с поплъзнали в главата ми мисли за пустото Дясно в България.
Не му върви тази година.
Особено тази.
Не, че през последните 8 е цъфнало и вързало, но поне се разлистваше.
Ама, тази, 2009-та, му се очертава тройно критична.

През пролетта, след многократни разводи реши да се „събере” отново с бивша половинка.
Кумове си намериха, одумаха се и се прибраха.
За мъка на повечето сватове и от двете страни, ама нейсе, преглътнаха го.
Дето се вика, като се харесват Нюансите да се вземат. Тъмно със по- Светличко, все щеше му дойде модата, успокояваха се близките.

Е, не беше писано това да стане на 7-ми юни.
Особен нюанс на Синьото заля страната на 5-ти юли, но се оказа, че било от роднините по Европейска линия.

Ама, нали и нашата двойка е от тази Гама се промуши като фигурки в общия пейзаж.

Е, и това е нещо – помислиха си Сватбарите.

Пък и успокоиха се, идва 15-ти ноември - както се казва, всяка Мода започва от някоя Столица.

Тихичко и с присвито сърце, те - Сватбарите, взеха да се оглеждат за нови одежди /в нашето си синьо/, да се кипрят и да чакат ноемврийския ден.

Представяха си – калесването, поканите, снимките, трепета.....

Горките!
Наивници на средна възраст.
Повечето от онова, съсипаното от ГОДИНИТЕ НА ПРЕХОДА, поколение, което все вярваше..... Днес, утре, а може би в други ден. Е, ...пък и след година – две – три да е. Все ще дойде вразумяването на пролетарията... . Пък и малките ще станат по-големи...Няма начин да не им е синьо в Душите.
Демек.... Свободно!

Също като Иваница Граматиков, само че, от другата страна на барикадата.... Не като кандидати, а като гласоподаватели.
Идеалисти, до наивност глупави.....

******

Тъкмо да заспя и ...се сепнах...
Всъщност....нямаше да има 15-ти ноември....

******
Все едно, че никога не е имало 10-ти.....

Успех за Победителите.
Най-искрено.....

*****
Агонията е в основата на спора за Евтаназията......






Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Предлагам тема за ....
19.09.2009 19:29
нов сценарий в синьо : " Нощта на един политик " - антипод на младия Иваница.
Ех Алеко, Алеко, защо никой от наследниците ти няма твоя талант. Под пари щеше да остане при толкова политически наследници на бай ти Ганя !
цитирай
2. galinabg - @andreshko
19.09.2009 19:36
andreshko, идеята ти е страхотна! Защо не опиташ сам да я развиеш? Пък току се получило :)))) Поздрави!
цитирай
3. анонимен - НИКОЛИНА
20.09.2009 12:40
Привет,Галя! Отново съм съгласна с теб. Аз не разбирам от политика и журналистика - нещата ги приемам интуитивно. Привърженик съм на този стил - кратко,критично,иронично,но не злобно. Отвреме,навреме се заяждам в новинарските сайтове.Във Фрогнюз един глупак каза,че съм някакъв събирателен образ,но всъщност съм журналист под прикритие.Казах му да не обижда по този начин журналистите /бих ти пратила една усмивка,но няма "човечета"/. Тези дни прочетох един анализ на Антоний Гълъбов : "Кметския вот- още една победа за ГЕРБ", в. ПОЛИТИКА. Незнам дали ти е попаднал,но аз мисля,че е прав. С две думи: отчитайки реалността,издигане кандидатура на СК и подкрепа за ГЕРБ на втория тур. Аз мисля,че това е най-логичното решение.Досега винаги съм била солидарна с решението на ръководсвото на ДСБ,но сега мисля /не ми е внушено,а просто си мисля/,че надделяват икономическите интереси и то на СДС-София.Не знам дали съм права,но в прав текст - така излиза.
цитирай
4. galinabg - @ анонимен 3 - Николина
20.09.2009 12:51
Да, Нина, четох анализа на А.Гълъбов. Мисля, че си разбрала, че моето мнение е същото - кандидат на сините на първи тур и естествена подкрепа за ГЕРБ на втория. Най-малкото, чисто емоционално ще го кажа, софийските десни "гласоподаватели" заслужаваха да имат свое Лице, своя Избор. Другото, ми асоциира поведение на мижитурки; на дребни уговорки, на тъмно.
Аз не мога да се отреча от Синята Идея. Тя, осъзнато е в мен през последните 20 години. Но....сегашното решение на ръководствата на двете партии-СДС и ДСБ ми се струва далеч от демократичните, етичните и там, още какви, принципи.
Жалко.
Не знам и не искам да знам на цената на какви и чии интереси се взима едно такова решение. Знам обаче, че този път аз няма да участвам в тази игра. Безпринципна.
цитирай
5. ivesa - На България не са й нужни нито политици за...
20.09.2009 14:05
по една нощ,нито наивни до глупост гласоподаватели.
Поздрави!:)))
цитирай
6. анонимен - НИКОЛИНА
20.09.2009 14:08
Моята наивност идва от това,че ако има някой от НР,който да проследява отвреме - навреме какво е настроението по форумите и блоговете на своите симпатизанти,би забелязал тази горчивина у всички ни и желанието за собствен кандидат,макар и обречен.Аз също активно участвам в един форум /ако желаеш, можеш лесно да го откриеш/,там почти всички искаме самостоятелна кандидатура.Може би защото на повечето ни дойде прекалено множко арогантността на ГЕРБ. Аз сега не съм убедена,че трябва да преглътнем това,докато преди съгласието ми е било повече от несъгласието. Приятна почивка,ако имаш такава,разбира се!
цитирай
7. galinabg - @ivesa
20.09.2009 16:25
Да,ivesa, не са й нужни...А те, като се огледаме, всичките такива.
Само че аз не искам да съм в отбора на наивните и глупави гласоподаватели. И няма да бъда - вече! Разбиране се проявява не до безкрайност.
Жалкото, много жалкото е, че за нас, обобщавам през себе си, след 20 години "преглъщане" и "надяване", нищо смислено на хоризонта не се вижда.
То, малко, като да скъсаш дългогодишна връзка. Колкото и да си имал основания за раздялата от вътре все нещо те "чопли", защото все някой хубав момент ти изплува и те умилява.
Каква съм романтика, а?
Даааа,....ще трябва да напиша най-сетне Онзи Обещания Постинг и да се събираме....
цитирай
8. galinabg - @ 6 - Николина
20.09.2009 16:34
Мила,Нина, в НР вички са наясно какви са настроенията на членовете и симпатизантите. Бъди сигурна. Само че, онази, Голямата Игра, има други правила, без емоции. Само че, за да искат в НР тя да бъде разбрана, трябваше открито и ясно, още след парламентарните избори да кажат, че правилата са променени. Не да ми се държат като шушумиги.
Протестът ми е срещу недостойното за десния избирател шикалкавене и договаряне в килера. Това е присъщо на едни други партийни структури.
Десният избирател е от друго тесто. Не понася набухватели и консерванти.
Напиши в бично съобщение форумът, за който ми говориш.Поздрави:))))
цитирай
9. ivesa - galinabg,
21.09.2009 11:22
с"преглъщане" и "надяване" няма да се намери нищо смислено на хоризонта.Нужни са активно търсене и работа с избирателите.Тук в блога се издига една кандидатура за кмет на София.Време е да се обединим около нея, и да започнем работа.Атова,че си"романтика" не е лошо,напротив прави те по-интересна.Поздрави!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене