Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3408892
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.09.2009 00:50 - За Душата на едно 5-годишно дете, министър Цветанов!
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 19109 Коментари: 51 Гласове:
14

Последна промяна: 02.09.2009 00:56


Нелепо и чудовищно от този свят си отиде едно 5-годишно дете. Алекс от Разлог. И си отиде не защото Душата му така е пожелала.

Решението е взето в главата или в главите на някакво или някакви очевидни човекоподобия. Без Душа. Без съвест. Без милост.

Хей, Душичке на Алекс, цял ден не мога да проумея случилото се! Нека с теб бъде Светлината на един по-мирен и по-красив и спокоен свят!

Мили, Алекс, не знам кой е баща ти, не познавам майка ти, Мир и на нейната Душа, но това, което се случи с теб преобърна за пореден път представите ми за Света, в който живеем и територията, на която, там от горе, сме избрали да дойдем.

Когато пак решиш да се върнеш тук, на Земята, никога, никога повече не си избирай това място. Или поне в следващите, може би, 1000 години!

Дълги години бях криминален репортер. В периода на почти ежедневните екзекуции между мутренските групировки. Предавала съм в преки включвания от местопрестъпления - на педя разстояние от разпиляни мозъци; на взривена с гранатомет глава и стърчащи лицеви кости; на убийствата на топ-бизнесмени и босове на групировки.

Никога обаче не съм изпитвала това чувство на отвращение, което усетих, прочитайки новината за взривеното 5-годишно дете, Алекс, и майка му.

Това не е просто чудовищно! Това излиза от рамките на всичко, което може да бъде обяснено с действията човешки.

Как ли изглеждат това или тези образувания с човешка форма, в чиято глава се е родила идеята за такова потресаващо отмъщение?!

Безумни изроди, възможно ли е в 21-век да погубите едно дете, за да си разчистите сметките, най-вероятно, заради неполучените си пари от наркотици или кой знае какъв друг миризлив и червясал „бизнес”?

Спирам до тук. Нека Бог отсъди за вас.

Уважаеми г-н министър на вътрешните работи, обръщам се към Вас, първо като към държавно отговорно лице, второ като към човек, кого познавам и на когото нямам основание да не вярвам в професионализма и желанието за бързи реформи в едно от най-тежките министерства, и трето като към баща.
Моля Ви, г-н Цветанов, разкрийте този случай!

В памет на Алекс!

Не искам България, през 2009-та година, а и за напред, да се събужда с взривове като в Багдад. Това, което се случи днес в Разлог е атентат.
Атентат не срещу криминално-проявен бизнесмен / няма да питам сега защо е такъв и къде са били вашите служби до сега по отношение на съмнителните му бизнес-сделки и количества пари/, а срещу Държавата!

И това, г-н Цветанов, е толкова страшно и стряскащо, колкото новината, вчера сутрин, за нелепата смърт на 5-годишния Алекс и неговата майка!

За Душата на едно дете!



Тагове:   дете,   министър,   едно,


Гласувай:
14



Спечели и ти от своя блог!
1. ka4ak - Абсолютно се присъединявам към теб!!!
02.09.2009 01:02
Убиват и всичко човешко,изродът е наблюдавал и е изпратил СМС -а.И пак косвенно са замесени наркотици!!!
цитирай
2. galinabg - @ ka4ak
02.09.2009 01:06
ka4ak, знам, че ще ми повярваш, днес целия ден боледувам смъртта на това невинно същество. Не мога, с човешкия си разум, не мога да я приема. По-чудовищно не знам дали може да бъде едно отмъщение. Разбира се, че наркотиците са в основата. Те в основата на какво не са?
цитирай
3. thetrooper - Бог да прости Алекс и майка му!
02.09.2009 01:07
И нека да се помолим за спасението на другото дете...

Съжалявам, но не мога да гласувам "положително" за текст с такова съдържание...
цитирай
4. galinabg - @ thetrooper
02.09.2009 01:08
Да, Митко, да се молим за Кристиян!
цитирай
5. ka4ak - За това искам да се справиме с наркотиците!
02.09.2009 01:22
Бъдещето се унищожава директно,индиректно,косвенно,държавата е проядена и носи само нещастие смърт и разбити съдби и хора които не са с главите си!!!
цитирай
6. galinabg - @ ka4ak
02.09.2009 01:27
Мислиш ли, че някой може да се справи с това чудовище - Наркомафията, ka4ak? Възхищавам се на последователността ти и на вярата ти!
цитирай
7. ka4ak - Абсолютно съм убеден,че можем да се справим!!!
02.09.2009 01:38
Никой не го иска,да го направим!Искат да убият децата ни и ги убиват,а се правиме че роса ръми!Предложил съм как,може да покажем на светът,как може да се реши проблема срещу когото всички се ''борят''Просто и мъжете и жените се правят на ощипани!!!
цитирай
8. galinabg - @ka4ak
02.09.2009 01:42
ОК! Да го направим! Но, аз и ти и други като нас няма да можем сами. Трябва ни Държава-та! Долавям вярата ти в Бойко, хайде, да го включваме и него. Пък току-виж си ме опровергал, за казаното по-горе!
цитирай
9. ka4ak - Разговарял съм с него,но още нямам да!Наясно е много отдавна!
02.09.2009 02:07
Ситуацията в която е в момента е изключително деликатна!Където казват в небрано лозе!Има вариант и се стремя да му помогна!Много зависи и от всички нас!!!
цитирай
10. galinabg - @ ka4ak
02.09.2009 02:19
Искрено ти желая да получиш неговото Да! Дано! Но преди това по-бързо да излезе от небраното лозе! Ако ти трябва подкрепа, ka4ak, дай знак!
цитирай
11. ka4ak - Аз все знаци си давам!
02.09.2009 02:23
Явно не се разчитат!!!
цитирай
12. galinabg - @ ka4ak
02.09.2009 02:25
Съжалявам! Сигурно е така. Но, не спирай! Всеки ден все по някой, като мен, ще ги разчита и накрая ще станем много! Не губи кураж и не се отказвай!
цитирай
13. ka4ak - Това понятие е непознато за мен!Шопска му работа!!!
02.09.2009 02:31
galinabg написа:
Съжалявам! Сигурно е така. Но, не спирай! Всеки ден все по някой, като мен, ще ги разчита и накрая ще станем много! Не губи кураж и не се отказвай!

цитирай
14. galinabg - ka4ak
02.09.2009 02:33
:))))) Добре де!
цитирай
15. veselaj - Аз се плаша от факта, че подобни у...
02.09.2009 07:33
Аз се плаша от факта, че подобни убийства започнаха именно докато Бойко беше гл. секретар на МВР. Трябва да признаем, че бяха понамалели. И ето че пак започват... Моля се друго дете да не застане случайно на пътя на някой куршум.
цитирай
16. desperadomikaela - тука се събраха шепа хора.
02.09.2009 07:49
Може би все пак това е едно добро начало. И е достатъчно това, че говорят дори и помежду си.:)
цитирай
17. rat - Аз се плаша от факта, че подобни у...
02.09.2009 08:55
veselaj написа:
Аз се плаша от факта, че подобни убийства започнаха именно докато Бойко беше гл. секретар на МВР. Трябва да признаем, че бяха понамалели. И ето че пак започват... Моля се друго дете да не застане случайно на пътя на някой куршум.

Айде стига с тази политика. Не му е тук мястото, не мислиш ли?
Много жалко за жената и детето. Дано поне другото дете се пооправи. Според мен е станала грешка, нещо са объркали господа атентаторите, но какво значение има какво точно се е случило, два трупа са налице и то напълно невинни.
цитирай
18. анонимен - Поредното безумие на нечовекоподобни същества.
02.09.2009 09:37
Всяко преднамерено убийство е замислено и изпълнено от човекоподобни. Но когато в резултат на такова престъпление се отнема живот на невинни, и то ДЕЦА, извършителите трябва да се квалифицират и третират САМО като НЕЧОВЕКОПОДОБНИ СЪЩЕСТВА !
цитирай
19. galinabg - @veselaj
02.09.2009 09:52
Първото нещо, което попитах още вчера, като прочетох новината беше - Мутренските години ли се завръщат? Ама защо? 2009-та сме ?!?!
цитирай
20. galinabg - @ desperadomikaela
02.09.2009 09:55
Явно, ако искаме да ни се случи нещо от това, което си представяме като нормален живот трябва да вземем нещата в свои ръце! Нещо като предизборната реклама на Сините : "2012-та управлява Движението на обединените блогъри" :))))
цитирай
21. galinabg - @ rat
02.09.2009 09:58
Не може да има грешка, rat ! Грешни са мислите на авторите на този пъклен план. Каква ли злоба и желание за мъст трябва да разяждат душата ти, за натиснеш едно копче пред лицето на едно дете?......
цитирай
22. galinabg - @andreshko
02.09.2009 10:00
Де да бяха нечовекоподобни, щях да си наведа главата и да страдам мълчаливо. ЧОВЕКОПОДОБНИ СА! И със сигурност се разхождат по улицете между нас, гледайки с безумни погледи изпълнени с още пъклени планове!
цитирай
23. rat - Не може да има грешка, rat ! Грешни са ...
02.09.2009 11:38
galinabg написа:
Не може да има грешка, rat ! Грешни са мислите на авторите на този пъклен план. Каква ли злоба и желание за мъст трябва да разяждат душата ти, за натиснеш едно копче пред лицето на едно дете?......

Същата злоба, с която чиновник от голяма банка отказва кредит, с който биха се изхранвали 100 000 гладуващи африкански деца. Сложна тема е това. Крачката от човека до звяра е малка, около нас е пълно с такива зверове. Във всеки от нас има по един такъв, въпросът е колко дълбоко е скрит.
цитирай
24. emil60 - Да, Галина!
02.09.2009 14:33
Ако се разкрие този случай, ще започне връщането на вярата ми в доброто у Българина и в България...
цитирай
25. ninaantonova - Бог да ги прости!
02.09.2009 14:46
Всеки си има съдба. Най-лошото е, че ние родителите не мислим какво правим и, че децата ни, и най-близките ще плащат за нашите деяния.
Има една невероятноа книга, в която е описано, защо ни се случват тези лоши неща, къде грешим и какво не трябва да правим и тя е "Диагностика на кармата" от С.Н.Лазарев. Това е първата книга от поредицата. Не можеш да върнеш мъртвия, но можеш да промениш себе си и близките си, за да няма повече болка.
Дано душите им намерят покой и мир в света на неземното.
цитирай
26. pontis - към galinabg- аз съм за, галина
02.09.2009 14:46
За обединение, както предлагаш, ще те подкрепя както мога. Подай нещо като начало, мисля че ти няма да предложиш нещо лошо.:)
цитирай
27. haralanov - Какво да кажа..?
02.09.2009 15:03
Убийците на това дете са се интересували единствено и само от парите!За тях те са основната ценност!И през трупове минават но пачките да са у тях!Ужасяващ е броят на неразкритите поръчкови убийства в България!Всъщност,знаете ли,това не е единственият случай на убито невръстно дете...Сега се сещам,че преди няколко години,някъде по морето,бяха взривили по почти същият начин колата на бизнесмен,който пак бил на ръба на закона.И в колата тогава са били жената и детенцето на този човек!Ужасно е наистина!Но Цецо Цветанов нищо не може да направи!В това съм напълно убеден!
цитирай
28. mamas - Трудно се намират думи
02.09.2009 15:07
за да се коментира нещо подобно...
Имаш и моята подкрепа, с каквото мога.
цитирай
29. анонимен - Присъединявам се към апела.
02.09.2009 16:59
Не може всички криминално проявени да са известни, да се знае с какво се занимават и да се разхождат необезпокоявани на свобода, а обществото да плаща с детски живот. Виновните трябва да бъдат осъдени на доживотен затвор без право на помилване. За съжаление, това няма да върне невинния живот на Алекс.
цитирай
30. анонимен - ...............
02.09.2009 19:02
Писна ми.......всяка сутрин да се събуждам и да чета за убити и ранени хора!
Писна ми......да гледам кръв по телевизията!
Писна ми......да виждам самодоволните мутри на охранени политици!
Писна ми......да знам,че след няколко часа мога да остана без работа!
Писна ми......от това,че не мога да спестя 2 лева,които да дам на детето си!
Писна ми......от мръсотията!
Писна ми.......от простотията!
Писна ми.......

........писна ми.........

Променете нещо,защото на всички нас ни писва все повече и повече!
цитирай
31. ahinora - Присъединявам се...
02.09.2009 19:04
и не мисля, че има какво да кажа друго. Няма оправдание за смъртта на дете.
цитирай
32. malinko69 - Критика & без рецензия!!!
02.09.2009 19:11
тъжно,но вярно...
цитирай
33. emil60 - Дали това е вярно!
02.09.2009 20:12
Четирима са задържани за убийството в Разлог
02.09.2009 10:15

Четирима са задържаните за убийството при вчерашния взрив в Разлог. Това заяви вътрешният министър Цветан Цветанов при влизането си на редовното заседание на Министерски съвет, предаде репортер на БГНЕС. На въпрос какви са мотивите за покушението Цветанов каза: Естествено, че отмъщение за престъпна дейност. Вътрешният министър информира, че съпругът на убитата жена, бизнесменът Явор Мандраджиев, е станал по-разговорлив вчера следобяд и е започнал да сътрудничи на полицията. БГНЕС припомня, че вчера сутринта при взрив на улица "Даме Груев" в Разлог загинаха 29-годишна жена и нейното петгодишно дете. Друго малко дете на 1г. и 6 месеца пострада тежко и в момента лекарите от "Пирогов" се борят за живота му. Експлозията стана при отварянето на гаражната клетка, най-вероятно задействана чрез GSM. Гаражът е собственост на Явор Мандражиев, разложки бизнесмен. Той е регистриран в полицията за множество измами, рекет, незаконно преминаване на границата. / БГНЕС /
цитирай
34. galinabg - @emil60
03.09.2009 01:50
Това ще върне вярата на много хора! Прав си! Но лично моята вяра ще се възвърне, когато доживея да видя всички криминално проявени в ръцете на институциите. А не след като Гръм удари, да научавам кой с колко километрично досие бил в Полицията. Хайде стига!
цитирай
35. galinabg - @ ninaantonova
03.09.2009 01:52
Да, Нина! Всеки си има свой път в живота. И никой няма право да затваря и да взривява Пътя на другите. Ще потърся тази книга. Благодаря ти!
цитирай
36. galinabg - @ pontis
03.09.2009 01:57
Благодаря ти, pontis, за доверието! Сигурна съм, че от блог-пространството може да тръгне нещо Голямо, Смислено и Отговорно! Нямам никаква конкретна идея в момента, но съм готова да се явя в ролята на блог-домакин за такава инициатива и стъпка по стъпка да вземем и да сътворим нещо! Чакам предложение как да сложим нещо като начало! Може би да изведа нова блог-тема и под нея да дискутираме и да се събираме :))))
цитирай
37. galinabg - @ haralanov
03.09.2009 02:03
haralanov, Истината е, че МВР е толкова пробито и мирише, че не Цецо Цветанов, ами и космическите сили да дойдат няма да се справят. Там трябва да мине онзи големият трактор, с голямото гребло, Фадрома май му казваха, и да изрине всичко до цимент! А в полицейските управления в провинцията ченгетата са покорните слуги и шутове на местните велможи. Какъв ред, каква справедливост, какъв респект?!?! Повръща ми се!
цитирай
38. galinabg - @ mamas
03.09.2009 02:07
Благодаря ти, mamas! Май наистина е време да се организираме сами. И да се пазим, може би! Следи блога ми! Очевидно има интерес. Ще мисля в тази посока. Мисли и ти! Поздрави!
цитирай
39. galinabg - @harvi
03.09.2009 02:10
За съжаление така е през всичките години на прехода! Всички знаят кой-кой е и мълчат и се навеждат, че я без работа ще останат, я без глава, образно казано! То бива търпение от наша страна, ама хайде стига, викам аз!
цитирай
40. galinabg - @анонимен 30
03.09.2009 02:14
Както разбираш и на мен ми е писнало! Писнало ми от многото неща,които знам, но за съжаление съм безсилна да ги променя! А искам! И затова започнах да пиша. Смело и открито. С лицето и името си. Излез от анонимност и стани един от нас. Преодолей страха и започни да изказваш мислите си на глас, но с името и лицето си! Нека това бъде първата ти крачка! Винаги си добре дошъл в моя блок за мнание и коментар. Поздрави!
цитирай
41. galinabg - @ahinora
03.09.2009 02:16
Благодаря ти, ahinora ! Другото - чакам да го кажат МВР, прокуратурата и сетне Съдът!
цитирай
42. galinabg - @malinko69
03.09.2009 02:18
Благодаря ти, че мина презблога ми! такава съм си аз - критикарка :)))) Отбивай се пак!
цитирай
43. inel379 - На толкова много престъпления
03.09.2009 03:54
се нагледахме в името на парица - царица, че пообръгнахме на новини от такъв характер, но убийството на едно дете говори по-ясно от всичко друго за това, колко ниско е паднал прага на човешкия морал и в родните мафиотски кръгове. Аз не мисля, че мутренските години са минало. В обезлюдяваща се България, цената на безумията от прехода да се заплаща от невинните деца...Това е болка, която нормален човек няма как да преглътне. Колко ли още буци ще засядат на гърлото ни...Колко ли сълзи няма да можем да преглътнем...Смразяваща е тази шокова терапия. По-ужасяваща е от който и да е филм на подобна тема, защото реалността е нещо друго. Филмите са предупреждение, а действителността убива направо.
Като всички вас и аз съм потресена!
цитирай
44. ivesa - Подкрепям призива
05.09.2009 10:51
България трябва да стане по-добро място за живеене!:)
цитирай
45. galinabg - @ inel379
05.09.2009 21:21
inel379, дано да не съм зъл пророк, но се опасявам, че в БГ се завръща нещо много, много страшно. Под прикритието на "мисъл за народа" тепърва ще ставаме свидетели на нещо позабравено и неизпитано, от по-младите, но симптомаетично, непогрешимо , наподобяващо едно незабравено минало. Отчаяна съм. Страх ме е! Моля се на Бог, мислите ми за "ренесанс"да не се сбъднат!
цитирай
46. galinabg - @ ivesa -
05.09.2009 21:26
Благодаря ти, ivesa !
Както казах и по-горе, много скоро ще направя постинг под който да започнем да се обединавяме като мнения и позиции и след това, може би щее редно да се съберем. Аз съм сигурна, че мислещите, умните и хората със сърце в България все още нямат свое предзставителство и трябва да работим в тази посака. Очаквам вашата подкрепа!
цитирай
47. galinabg - @geryordanova
05.09.2009 21:28
Гери, Гери, толкова е прав твоят познат, колкото чак не искам да пирзная!
цитирай
48. ivesa - galinabg,ще бъде хубаво начинание!
06.09.2009 22:58
Имаш подкрепата ми.Поздрави!:)
цитирай
49. galinabg - @ivesa
07.09.2009 14:50
Всяка подкрепа е нужна и ценна, ivesa! Благодаря ти! До скоро! Обещала съм!
цитирай
50. анонимен - Podkrepa
20.09.2009 08:24
Podkrepiam mnenieto na Galia s cialata si dy6a.
цитирай
51. galinabg - @ анонимен 51 - Podkrepa
20.09.2009 11:13
Аз пък ти благодаря от цялата си душа :) Винаги си добре дошъл в моя блог!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене