Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3406772
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.07.2009 15:38 - И моите "6"........ЛИЧНОСТИ
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 7297 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 29.08.2009 11:39


Както се казва, и аз да съм като хората :)

Всъщност хващам се за призива на Митко, отправен ми персонално, ето тук:
http://thetrooper.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/13/6-te-drebni-neshta-koito-me-praviat-shtastliv.362955

В коментарите отдолу му обещах, че и аз ще си спретна една класация на „6”-те, но мааалко по-различна :))
Такава съм си.
Трудно се побирам в рамките, нормите и клишетата /в случая го казвам съвсем добронамерено :))/

Та, обещах на Митко, че моята класация ще бъде на 6 – те личности, които през последните предизборни месеци и дори година ме накараха да ги отлича от многото в пространството и ме накараха по някакъв начин да се гордея с тях....., а защо не и да бъда щастлива /нека има символика/, че ги познавам лично.

Няма да ги номерирам, само ще ги изредя, защото номерацията винаги оставя, усещането за 1,2, 3 и неправилни изводи :)

Константин Пенчев – председател на Върховния административен съд.
Върховният съдия, който ми върна усещането за респект, справедливост, демократичност. Магистратът, който в последните месеци взе едни от най-тежките решения в условията на предизборна истерия и заплахи.
 
image

Проф. Димитър Иванов – икономист, международен финансов консултант, председател на гражданско сдружение „ГЛАС”.
Човекът, който още преди година и половина, първи би камбаната за задаващата се икономическа криза, посичаше с анализите и прогнозите си некадърното социалистическо правителство и месец преди изборите представи своя антикризисна програма за извеждане на страната от капана на икономическия срив, който ни очаква и който, както професорът отдавна предупреждава, ще бъде за сметка на обикновените хора.

image

Иван Костов – лидер на ДСБ.
Политикът с най-достойно поведение в предизборната кампания. Човекът, на когото продължавам да вярвам и на чието политическо поведение продължавам да се възхищавам.

image

Даниел Митов – зам.председател на ДСБ.
Младият политик, когото открих за себе си и за когото съм убедена, че тепърва ще има важно място в българския политически живот. Отсега му давам своя кредит на доверие и искрено ще го подкрепям.

image


Румяна Коларова – политолог. Харесвам Руми, защото е последователна в анализите си, аргументирана в коментарите си и не на последно място – изключително естествена и земна.
image

С много обич сега ви представям 6-тата си номинация. Тя е „групова”.
Това са моите любими участници в предаването „Часът на изборите” – Мария Николова, Димитър Петров, Ангел Станоев, Адриан Савов, Валентина Иванова, Радослав Симеонов и Дона Пикард.

image

Те ме накараха да бъда горда от това, че в България има умни, мислещи, смели и откровено неподправени млади хора. Със заразителни хъс и енергия.


image


image

Ами това е моята класация.
Ако не е нескромно от моя страна, хайде, давам старт и чакам с нетърпение класацията с вашите 6 личности!

ПП А това са 6-те неща на Мария Николова

http://divini.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/13/6-te-drebni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.363063


***** 
Допълвам списъка с 6-те неща....:)))))

Блогът на Лъчезар Томов -  raylight
http://raylight.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/12/shest-drebni-neshta-koito-me-praviat-shtastliv.362788

Блогът на Весела Йорданова - veselaj
http://veselaj.blog.bg/politika/2009/07/15/shest-drebni-neshta-me-praviat-shtastliv.363985




Гласувай:
9



Спечели и ти от своя блог!
1. gantree - :))))
15.07.2009 16:17
цитирай
2. thetrooper - Бладодаря за оказаната чест -
15.07.2009 16:40
да присъствам в една от номинациите:)
цитирай
3. galinabg - @ Митко, Ангел
15.07.2009 18:56
знаете, че съм искрена! И аз ви благодаря от сърце:))))
цитирай
4. анонимен - признавам си, че почти не съм гледал ...
16.07.2009 06:18
признавам си, че почти не съм гледал предаването "часът на изборите" и за това не мога да дам оценка за него и участниците в него, но първите пет имена абсолютно заслужено са в класацията - едно голямо браво:)))
цитирай
5. galinabg - @ анонимен 4
16.07.2009 12:59
Благодаря! Със сигурност има още смислени и свестни хора, които заслужават и с които си струва да продължа класацията, но идеята е "6"-ца :))) Все пак си мислех, че в този ред непременно трябва да напиша името и на един депутат от БСП - Георги Близнашки! Човек с достойнство и смелост. Ако си спомняте, той застана открито срещу противоконституционните промени в Закона за изборите и отказа да подкрепи своята партия. Застана срещу Станишев и групата му и гласува "против". Това разбира се автоматично го изхвърли от листите за евродепутати и от всичи други.
Неговият основен аргумент беше - "Аз съм преподавател по конституционно право и искам да мога да гледам студентите си с вдигната глава!". Достойно!
цитирай
6. jblog - Поздрави!
16.07.2009 21:20
Съвсем случайно, почти по едно и също време с Вас, в моят блог съм направил една "антикласация", с идеята тя да бъде последвана и от позитивна такава. Много се радвам, че забелязах вашия постинг, който е контрапункт на това, което аз съм писал! Признавам, че и аз харесвам хората, които сте предложили, и пожелавам успех на всички тях и на Вас!
цитирай
7. galinabg - @ jblog
16.07.2009 21:48
С удоволствие правя линк към вашия блог! Допълването е - пълно ! :))))
http://jblog.blog.bg/politika/2009/07/15/quot-koi-e-po-po-nai-quot.364007
Благодаря , че споделяте моята класация! Хубаво е човек да среща съмишленици! :))) С много искрени и топли пожелания за успех!
цитирай
8. natalia77 - Поздравления за направения подбор !
18.07.2009 22:00
Хубаво е , че представяте висшия магистрат -Константин Пенчев в начало на класацията .
Според мен той е от малкото магистрати , който така усърдно брани честта и достойнството на съдебната система и открито заклеймява нейните недостатъци . Наистина вдъхвате респект и почитание с вашият постинг.
Поздрави и усмивки !:)
цитирай
9. galinabg - @ natalia77
20.07.2009 23:58
Натали, благодаря ти за споделеното мнение! Константин Пенчев е човекът пред когото наиситна трябва да се поклоним и да му благодарим, че го има, че има силите, хъса и енергията да направи,образно казано, "от една птичка пролет"! Нека пролетта пребъде! Поздрави от мен!
цитирай
10. eliana - Поздрави
21.07.2009 10:59
и от мен,за твойто тихо наминаване,което откривам днес.....и почти предиобедно-лениво-топло да пожелая разкошен ден и минорни акорди !
цитирай
11. galinabg - @eliana
21.07.2009 12:24
Колко си мила, Ели :)Минавай по-често!
цитирай
12. murek - Да, Иван Костов!!!
25.07.2009 18:01
Наскоро присъствах на кръгла маса с неговото участие в НБУ и останах приятно очарован. Изпъква с безупречни ораторски умения, блестяща компетентност и неуспорим професионализъм! Хареса ми как Сините успяха да увеличат електората си, въпреки многото спънки, за сметка на другите партии, които го редуцираха. Кампанията на Сините беше кампанията на интернет и фейсбук и умело успя да привлече огромна част от моите връстници :) Завиждам, че го познавате! Дано някога и аз се снимам до него хахах :)
цитирай
13. galinabg - @ murek
25.07.2009 19:10
Пожелавам ти го от сърце! Това е българският Политик!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене