Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3409385
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.11.2007 14:35 - ДЕН ЗА РАЗМИСЪЛ
Автор: galinabg Категория: Политика   
Прочетен: 4116 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2007 16:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както казваше една моя позната, забождам пръст в челото и започвам да мисля.Употребяваше този лаф, когато нищо не й идваше наум.
Та мисълта ми беше-вие мислите днес? Размишлявате ли? Утре е вторият тур ,балотажа, за местните избори. 
Аз да ви кажа, утре няма да гласувам! Категорично!Незнам кога и дали изобщо ще го направя някога пак...А бях като абонирана на всички избори до сега...Този път обаче разочарованието ми е пълно.
Чувствам се като прецакана от тото-то.Пуснах фиш, но ми казаха да опитам пак следващия път!
Без нито едно познато число!!Аз и за това не играя тото.Само че си мислех, че изборите са нещо по-сериозно!Да, ама не!,както казваше великият Петко Бочаров.
Цяла седмица чета по вестниците, какъв ужас било на тези избори, как нагло се купували гласове,как вече и българите протягали ръка за някой лев, за да отидат до урните.....
Могат хората-купуват!Другите продават и така...Някой спира ли ги?
Извинете, но аз не забелязах!
Най-възмутени ми се сториха  МВР, прокуратурата, премиерът ни и политици от упправляващата коалиция? Какво лицемерие!!! Каква наглост!
Та за купуването на гласове медиите алармират от години.
Не било в такива размери! 
Хайде холан! Аз лично съм участвала в предизборни кампании и знам за какво става дума!
Но мисълта ми беше друга!
Че се възмущават тези, от които зависи тази мерзост да бъде пресечена....Ама как да стане, като техните хора също обикаляха села и паланки с торбите с пари в багажниците и пазаруваха като на Лондоската борса...
Незнам само как да обясня на дъщеря си, която гласува за първи път на местни избори, че много сбърках като й говорех за гражданското общество, за демокрацията и ценностите й, за смисъла от личния избор....А той се оказа .....безсмислен!


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. lambo - Та те точно имат полза от тази избирателна система
03.11.2007 14:46
"Най-възмутени ми се сториха МВР, прокуратурата, премиерът ни и политици от упправляващата коалиция? Какво лицемерие!!! Каква наглост!"


цитирай
2. nik666 - о да,
03.11.2007 15:02
Трябвало е да й говориш за светлия комунизъм, прогнилия капитализъм, самоотвержената Държавна сигурност, безупречния пример на другаря Живков (мир на праха му невинна), за командния строй и липсата на свобода на словото. Че за какво й е, тя и без това няма да гласува след година, ако стане на твоя акъл.
цитирай
3. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
03.11.2007 15:31
Аз на твое място бих гласувал....само и само за да не допусна определен човек до кметската позиция...защото като не гласуваш...реално погледнато ти пак гласуваш. Гласуваш за този с по- голяма преднина и който евентуално не желаеш. Народа е казал- избери по- малкото зло...понякога няма друг избор. Защото на миналите избори такива като теб НЕ гласуваха, затова сега ДПС си развява коня из цяла България. Приеми го като упрек. Аз за съжаление не мога да гласувам, защото съм далеч...но честно да ти кажа ми се къса сърцето като гледам какво става...И като знам, че вие(ние) носите голяма част от вината с вашето (нашето) бездействие... Не е като да не те разбирам, но все пак...
цитирай
4. marty - Приеми извиненията ми,
03.11.2007 16:02
че съм в Блог-а ти, а ще те критикувам.
Sorry !
Обаче.
Виж сега малко аритметика и логика
Секция от 700 човека, изборна активност утре - 30 %. От оставащите 70% негласували, приеми че половината мислят като теб, бихте подкрепили един и същи кандидат, но утре няма да отидат да гласуват. Другата половина не са интересни.
Така, сега се връщаме на онези 30% и някакво съотношение "x". Ако към него прибавим и онези половина от 70%?
Но ти си знаеш най добре.
Има още време до 24 часа да мислиш.
А ако искаш- по едно виртуално коктейлче - за освежаване на мисълта.
Поздрави!
цитирай
5. nik666 - +
03.11.2007 16:18
Модела, който marty описа, се нарича спирала на мълчанието, и си нямате идея колко често се среща. Типичен пример са изборите в България, защото гласуват малцинството хора, а мнозинството стои, гледа тъпо и си вика "От мен нищо не зависи", а всъщност може да промени всичко ако не беше тъпоглавието му (не мога да си изкривя душата и да го нарека по друг начин).
цитирай
6. cefulesteven - не мога да не гласувам
03.11.2007 17:52
От Асеновград съм и не мога да не гласувам.
И се обръщам към асеновградчани и всички жители на градове със същата участ.
Гласувайте.
цитирай
7. анонимен - shte glasuwam
03.11.2007 18:47
zashtoto samo po tozi nachin shte si otide komunizma. Chast ot tqh weche izmrqha! Wreme e da glasuwat normalni hora a ne dowedeni do urnite babichki!
цитирай
8. karina5 - Грешка е почтенни хора да се отказват
03.11.2007 19:43
Кандидатът за който гласува на първия тур, представи ли се добре, не говоря дали е спечелил. Ако отговорът е да, няма причина да се отказаш от правото си на глас. В едно състезание, особено с мръсни и нечестни правила, по-добрия не печели, ама си го поддържаш нали. Да продължим да се борим за ясни и честни правила и нека по-добрия печели.
цитирай
9. karina5 - между ДПС и БСП
03.11.2007 19:50
Аз пък няма какво да избера. Вярно, кандидата на БСП е българин, ама те редовно си ни търгуват. Илюзии, че няма да го направят отново нямам.
цитирай
10. karina5 - Успех, асеновградчани
03.11.2007 19:55
Имате реален шанс да спечелите, кандидата ви води, от вас зависи. Утре е ден за кафе и гости, не забравяйте да видите приятелите и познатите си.
цитирай
11. lambo - Да избираш между ислямист и комунист ...
03.11.2007 20:16
ЕГАТИ СЪДБАТА ...
И ТУК В КАРЛОВО СМЕ ИЗПРАВЕНИ ПРЕД СЪЩАТА ДИЛЕМА

НИКОЙ НЕ АГИТИРАМ,
НО ...САМО ЗА 4 ГОДИНИ УЧАСТИЕ ВЪВ ВЛАСТА, ДПС В КАРЛОВО ЗАВЗЕ:
- ДЕПОТО ЗА БОКЛУКА КРАЙ ГРАДА И НИ ВДИГНА ТАКСАТА СМЕТ
- МИНЕРАЛНИТЕ ИЗВОРИ И БАСЕЙНИ В ГРАД БАНЯ
- СТАДИОНА В БАНЯ
- ОРАНЖЕРИИТЕ КРАЙ БАНЯ
- РИБАРНИЦИТЕ КРАЙ С. СОКОЛИЦА
- 1100 ДКА ЗЕМИ В ДВЕТЕ СЕЛИЩА
- ЛИДЕРА НА ДПС - КАРЛОВО, ЦИГАНИНА РУСТЕМ МУРАД, ОТ НАЙ-БЕДНИЯ В ГРАДА, СЕГА Е НАЙ-БОГАТИЯ ЗЕМЕВЛАДЕЛЕЦ, КОЛИ И БЕСИ В ОБЩИНАТА

МИСЛЕТЕ, ПРЕДИ ДОБРОВОЛНО ДА СИ СЛОЖИТЕ ГЛАВИТЕ НА ИСЛЯМСКИЯ ДРЪВНИК
цитирай
12. анонимен - Jalko polojenie
04.11.2007 01:41
Ne use6tate li 4e ne6tata sa savsem jasni i da se glasuva i da ne se glasuva izborite se pe4eljat ot horata ,koito trjabva da gi spe4eljat
цитирай
13. liliahristova - Дано след изборите твоят кандидат да е спечелил
05.11.2007 06:03
Не чувствай вина пред дъщеря си. Личният избор има значение и в България, колкото и да олеква сред мутризацията на обществото ни. Само хора, които въпреки това не се отказват да гласуват заради гражданското общество и демокрацията, могат да спрат този процес и да променят нещата. Не се отказвай! Иначе ставаме по-малко и по-слаби.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене