Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2018 10:14 - НА ЖЕНАТА- ВСЕЛЕНА
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 3704 Коментари: 0 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НА  ЖЕНАТА – ВСЕЛЕНА !

 

Не ме разпитвай как на теб се спрях,

с какво разпали огъня в душата!

Ще кажа мила с тебе че успях,

да се родя и литна в небесата!

Не ме разпитвай зими що делих

и под луната топлихме се двама...

Ти бе човека, с който споделих

живота с истината и измама.

Ще питаш ли защо ти обещах

сърцето си изстрадано всецяло?

Ти бе другаря с който аз мечтах

ДОБРОТО да ни стане наметало!

Ще ти го кажа без въпроси днес,

тъй както досега съм ти повтарял –

„за мен си ветровал на Еверест

и пламъкът ни мъките изгарял”!

Прости ми скъпа, слушай ми гласа –

„ти цялата си обич подари ми...

Не сътворихме двама чудеса,

но синове откърмихме любими”!

На твоя празник ще целуна аз

една ръка, от Бог благословена!

И нека са цветята тюркоаз

в гърдите,  на една жена – ВСЕЛЕНА!

 

Стоян МИХАЙЛОВ

ТЪРГОВИЩЕ

05.03.2018




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447301
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370