Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2010 09:11 - ДИАГНОЗА - БЛОГЪР в blog.bg
Автор: 1etty Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5927 Коментари: 7 Гласове:
13

Последна промяна: 25.10.2014 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ужас!!! Заразно...Прихваща бързо и...надявам се да не ме държи дълго. Ама да си призная здраво ме тресе!!!

Нова съм. Регистрирах се случайно. Лутах се в нет-а насам натам и попаднах на blog.bg. Прилежно разгледах всичко. Прочетох faq, най-четените, най-популярните, всичко най-най и ми стана забавно. Що пък и аз да не стана блогър-ка. Мъжът ми чете редовно блогове, реших че може да започне да чете писанията ми, като не иска да слуша тирадите ми...
И така вече регистрирана официална БЛОГЪРКА СЪМ. Написах първия си постинг и.....ме прихвана!!! Ама виж ти - прочетен е еди-колко си пъти. Имам и гласове! Радост, трепет! Пускам следващият - вече с нетърпение гледам, колко пъти е прочетен, кой го е прочел. УРА - първи коментари. И така се започна...


Сега ме тресе блогърска треска:

- колко прочитания на ден имам (виж статистиката!!!);

- колко гласа;

- ще вляза ли в популярни;

- ама защо, като моето постингче е толкова сладко и злободневно не са ме включили в главната блог-вълна;

- колко време ще се задържа на първа страница (за да имам повече прочитания) - като за целта имам молба към другите блогъри - моля, когато видите че съм пуснала нов постинг НЕ ПУСКАЙТЕ вашия, изчакайте поне един два дни, за да не ме изместите:)))

- и след като всички приятели и роднини ме четат и ме величаят (уви не са регистрирани) защо толкова малко гласове, пък Мичка дето само копи-пейст има повече?!

- защо в този блог ме наричат злобна и оставам неразбрана, когато пусна коментар, който не е хвалебствен;  :)))

- да пусна нов постинг - нова бройка прочитания, нови гласове, още и още...;

- агитирай за регистрация всички приятели, като се регистрират това са нови гласове, повишен рейтинг (ама само в собствените ми очи);

- пусни линкове към всички свой писания;

- как да се присламча към вече оформените групички? - това си е гарантирано аз на тебе - ти на мене - ощееее гласове и коментари.

Та така ме прихвана.....ДОБРЕ ЧЕ НЕ СЪМ ЕДИНСТВЕНА :))) и дано скоро ме пусне...





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Привет , още си в начална фаза и не е толкова страшно !
22.10.2010 09:31
После ! Какво да ти разправям . Ама ще намериш хора като тебе и ще се чувстваш щастлива ! Това е ! Поздрав и умната.
цитирай
2. mun4o59 - Внимание вирус!
22.10.2010 15:47
То си е направо зараза, а тя се предава с вируси. Явно са ти хакнали някакъв "троянски кон", но от това не ти се срива софта. Този е от приятните вируси, но все пак внимавай, че всяко пристрастяване е опасно. Аз така се пристрастих към жените и сега ... :-)))))))))))
цитирай
3. анонимен - Ти си любимият ми блогър!!!!!!!!
22.10.2010 19:54
Ети, ти си любимият ми блогър!!!!!!!!
цитирай
4. 1etty - ТЕНКЮ ПИЙПЪЛ!!!
22.10.2010 19:56
:)))
цитирай
5. thekingdaughter - Добре дошла ;)
26.10.2010 01:04
Ети, като всеки вирус и този ще отмине на някакъв етап. В крайна сметка е важен крайният резултат - твоята удовлетвореност от: Възможността да кажеш каквото мислиш; Да попаднеш в групата на популярните; Да получиш много гласове .......
Знаеш,че си ми любимка ;)))
цитирай
6. 1etty - :)))
27.10.2010 08:25
Крайният резултат е видим...
Накрая...
цитирай
7. ledeniq - из аз бях така
23.10.2013 01:31
като се регистрирах в блога за първи път и аз бях така. чудих се какво да публикувам, за да привлека повече читатели, дори разпитвах други блогери как точно става, а те ми даваха разни съвети, които обаче щяха да отнемат много време за да се реализират. веднъж обаче оцелих десятката, с един пост за една вечер успях да събера 1500 прочитания. :)) дори и аз трудно повярвах..ама стана. успех на теб ...
п.с. не става въпрос за този профил, от който ти пиша :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 1etty
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285881
Постинги: 64
Коментари: 69
Гласове: 858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол