Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3410132
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.12.2009 13:58 - СБОГУВАНЕ В 12 БЕЗ 5.....
Автор: galinabg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5010 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 22.12.2009 14:15


Помниш ли как те посрещнах?
Точно така, не исках да те посрещам изобщо.
Сякаш предчувствах „нещото”, което сега вече знам и мога да опиша с думи.

А и така не ми се раделяше с 2008-ма....Най- от най-хубавите в живота ми. Осмицата е любимото ми число, а тази двойка отпред удвояваше ефекта й.

В 12 без 5 се помолих времето да спре.
Не исках да пусна „ръката” й, но усещах как „пръстите” на „прекрасната ми година” се изплъзваха завинаги и аз трябваше да те посрещна теб. Да ти се зарадвам. Да си пожелая нещо....
Направих го разплакана. Помолих те за малко милост, но знаех, че не си предопределена за това и нямаше да я получа.

Още с първите дни ме заграби в "металните" си щипки .
Докато стоях заклещена в тях, за да направиш маневрите осъзнах, че посоката, която поемаш бе към пещта....
Караше ме бавно натам. Благодаря ти. Все пак ми даваше време да осъзная, че не можех да ти се изплъзна и че няма да има връщане назад. Че много ще ме боли.
Но колкото и да се подготвях мислено никога не бях влизала в огън, като този, който ти ми беше подготвила.

Вдигна бавно "греблото" и ме изсипа в зейналото врящо гърло.
Беше решила, че старата „метална” форма не подлежи на друг вид обработка и непременно трябваше да мине през претопяването. А после, каквото се получи.....

Усещах всичко.
Първоначалната изгаряща болка беше неописуема, после претръпнах.
Но чувах всичко.

image

Как пукаха и се разпадаха старите ми навици.
Как се гърчеха любовните ми чувства.
Мислите ми горяха като стар, нагрят от слънцето вестник.
Илюзиите ми се пържеха до златисто.
Спомените се усукваха болезнено, но пречистени се превръщаха в течно състояние и се разделяха на капки.
Образите на близки и приятели се стопяваха като восък и губеха очертанията си.
На тяхно място се образуваха нови форми.
В главата ми всичко кипеше с температурата на нагрят метал.

Болеше.

После отвори капака и ме изпусна, вряща, по тръбата.
В приготвената от теб нова леярска форма. Напълни ме и ме затвори.
Осъзнавах, че трябва да остана там, докато „металът” улегне, но не знаех колко дълго ще трае. Оказа се много повече отколкото можех да предположа.

Тези дни усетих, че вдигаш капака на „кокилата” и разхлабваш стените на формата.
Мислиш ли, че си "сътворила" добра стомана?
Дали отливката ти ще отговаря на изискванията за висока якост, плътност и много добра заваряемост? /Все пак съм го учила, ако се изненадваш, че владея добре тази терминология/

Знаеш ли, всъщност трябва много да ти благодаря, каквото и да си забъркала.
За всеки стон излязъл от мен в "пещта".
За всеки нов образуван атом след „термичната” обработка.

За пречистването.

За това, че знам, че ще бъда съвършено друга, сега, когато ще те изпратя.

Приличаш ми на приятел.
Само истинските приятели ти казват истината в очите.
Тя винаги много боли, но винаги ти помага да намериш правилната посока.
Да се върнеш на верния Път и да продължиш.
По-мъдър.

image

Остани с мен до 12 без 5.
Ще те изпратя подобаващо, защото те посрещнах твърде негостоприемно и ми се иска да ти се реванширам.
Длъжница съм ти.
А и болката отмина.

Със сигурност няма да те забравя.....
 





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. ednaotvas - Страхотно, Галя :))
22.12.2009 14:09
Останах без думи...
Дано идващата година е прекрасна за теб, да ти донесе много щастие, здраве, успехи и споделена, гореща любов. Бъди щастлива!
цитирай
2. galinabg - Останах без думи. . . Дано идващата ...
22.12.2009 14:19
ednaotvas написа:
Останах без думи...
Дано идващата година е прекрасна за теб, да ти донесе много щастие, здраве, успехи и споделена, гореща любов. Бъди щастлива!


Мдааа...благодаря ти:))) И аз си мисля, че е ред на това :)))) Дано!
За теб да е незабравима, но е рано още за тези пожелания....Ще си получиш...в 12 без 5 :))))))))
цитирай
3. tit - С добри пожелания за следващата!:)
22.12.2009 16:23
Бих се обърнала с известен гняв назад! Но - миналото е минало!:)
Поздрави!:)
цитирай
4. galinabg - Бих се обърнала с известен гняв н...
22.12.2009 16:31
tit написа:
Бих се обърнала с известен гняв назад! Но - миналото е минало!:)
Поздрави!:)


Да ти се връщат, Тит, по най-прекрасния и незабравим за тебе начин:)))
Не се обръщай....
Така е трябвало да бъде:))))
Г.
цитирай
5. katan - Пожелавам ти 2010 -та
22.12.2009 18:13
да е по-прекрасна от 2008!
Желая ти го от сърце!
Постингът е прекрасен,Галя!
Бъди здрава и много щастлива!
цитирай
6. galinabg - да е по-прекрасна от 2008! Желая ...
22.12.2009 18:23
katan написа:
да е по-прекрасна от 2008!
Желая ти го от сърце!
Постингът е прекрасен,Галя!
Бъди здрава и много щастлива!


Катя, благодаря ти, много :)))) И аз такава я искам тази 2010-та....Чакам я , с нетърпение :)))))
Здраве и щастливи празници и за теб :)))))
цитирай
7. lagrima - Нямам думи да го коментирам!!!!...
23.12.2009 01:47
Нямам думи да го коментирам!!!!!
Само искам да ти пожелая здраве,щастие и много късмет!
цитирай
8. galinabg - Нямам думи да го коментирам!!!!...
23.12.2009 02:11
lagrima написа:
Нямам думи да го коментирам!!!!!
Само искам да ти пожелая здраве,щастие и много късмет!


Благодаря ти, Веси :))))
И ти бъди здрава и много обичана! :))))
Всеки минава през своята пещ. Няма как....
цитирай
9. swanlake - Ах. . . всеки минава през своята пещ. ...
23.12.2009 03:29
Ах...всеки минава през своята пещ.. но каква пещ беше това..не мога да повярвам,че устоях! Но все пак има още няколко дни до края-дано не е останало за тогава най-лошото! Дано 2010 е по-добра за всички ни - имаме право да си поемем малко дъх все пак! Поздрави!
цитирай
10. palisandar - В ъгъла, до вратата подпирам ...
23.12.2009 10:23
В ъгъла,
до вратата
подпирам
дъждобрана, който
Деветата на Двадесет и първия
ми изкова.
От шведската
стомана
в мен.

––––––––––––––––
Как умееш да превеждаш, Галя ... Помах от съседния калъп ! :)))
цитирай
11. galinabg - Ах. . . всеки минава през своята пещ. ...
23.12.2009 11:44
swanlake написа:
Ах...всеки минава през своята пещ.. но каква пещ беше това..не мога да повярвам,че устоях! Но все пак има още няколко дни до края-дано не е останало за тогава най-лошото! Дано 2010 е по-добра за всички ни - имаме право да си поемем малко дъх все пак! Поздрави!


Желая ти най- щастливата и незабравима година. Имай много Любов и много късмет! И бъди здрава!
Спомняй си само за светлината и топлината на пещта....Все пак и най-вкусния хляб приготвяме в нагорещена пещ.... Поздрави!
цитирай
12. galinabg - В ъгъла, до вратата подпирам ...
23.12.2009 11:46
palisandar написа:
В ъгъла,
до вратата
подпирам
дъждобрана, който
Деветата на Двадесет и първия
ми изкова.
От шведската
стомана
в мен.

––––––––––––––––
Как умееш да превеждаш, Галя ... Помах от съседния калъп ! :)))


Ето това много ми хареса:
"От шведската
стомана
в мен. "
Хахахаха!
И сме по-здрави и сме по-хубави след калъпа, нали?
Специални поздрави! Благодаря ти!
цитирай
13. анонимен - Udivena sym! Razplaka me! Taka i...
29.12.2009 15:18
Udivena sym! Razplaka me! Taka iskreno me razplaka...
цитирай
14. galinabg - Udivena sym! Razplaka me! Taka i...
29.12.2009 17:42
анонимен написа:
Udivena sym! Razplaka me! Taka iskreno me razplaka...


Сега се усмихни....И повярвай в Светлината на пещта и огъня :))))
Щастлива и незабравима Нова година!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене