Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: galinabg
Категория: Политика
Прочетен: 3403895
Постинги: 193
Коментари: 4461
Гласове: 21835
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.08.2009 19:01 - МОРЕТО Е ВЪЛШЕБСТВО....МИГОВЕ ОТ МОЯТА ВАКАНЦИЯ
Автор: galinabg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10019 Коментари: 11 Гласове:
7

Последна промяна: 31.08.2009 01:13


Ехооо, ето ме!

Заредена, почерняла, сякаш малко "поумняла" и мноооого, мноооого щастлива от почивката се приземих в София, преди няколко часа.

Вярвате ми, че не ми се тръгваше, но....както обичам да казвам хубавите неща са кратки и точно за това са хубави!

Хайде с мен, една разходка на ""Св.Св. Константин и Елена":

Още в първия ден с тази Лодка-Далеходка, както я презентираше "капитанът", реших да проверя дали всичко около брега е наред......

image

image 

след това и в морето :))))

image

Малко по-късно инспектирах кухнята в ресторанта на хотела. Нямах никакви забележки, както забелязвате по добрия ми апетит  :)))))

image

Бях ли ви казала, че много обичам да рисувам сърца на пясъка?

image

Не пропусках вечер да се отбия на емблематичния за курорта Кораб. Гледката към морето от тук е прекрасна!

image

След това море, открих за себе си Коктейлите, като питиета. А на барчето на хотела ги правеха фантастични!

image

И така вечер, след вечер :)))))))

image
За да не си помислите, че само съм пиянствала е следващото доказателство, че не пропусках вечерните разходки.

image

image

image

image

А това е моята прекрасна малка дъщеря, с която се разбирахме чудесно и никак, ама никак не скучахме!

image

И накрая...моето прекрасно море...Полюбувайте му се !

image

image

Щях да забравя - вижте как ме посрещаше всяка сутрин Моето Море. Със зелен килим от водорасли....Безумно красиво :)))

image



И още нещо щях да забравя, никога не си боядисвайте косата преди море. Особено, когато е в съчетание с минерална вода, както беше при мен. Виждате, че по-руса не съм била и в блондинския ми период.

А като се сетя , че само седмица преди да поема към Варна обявих официалното си завръщане в отбора на брюнетките!


Това бяха моите топли, слънчеви и сърдечни морски поздрави!





Тагове:   ваканция,   морето,   Моята,   мигове,


Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
1. ka4ak - Добре дошла!
21.08.2009 19:16
Направо си е вълшебно и струи радост и любов!Прекрасна си,усмихнати делници!!!
цитирай
2. galinabg - @ ka4ak
21.08.2009 19:23
Толкова се радвам, че намина. И много ти благодаря за прекрасните думи и куража, които ми даде за предишния ми постинг. Имах нужда от окуражаване. За първи път се осмелих да пусна нещо такова написано от мен!
Специални солени и почернели морски поздрави!
цитирай
3. thetrooper - Е те т'ва е:))
21.08.2009 19:23
Радвам се, че сте се забавлявали подобаващо...
цитирай
4. galinabg - @thetrooper
21.08.2009 19:25
Митко, беше невероятно! Ще ти разказвам като се видим! Да се обадиш като се върнеш :))))
цитирай
5. анонимен - Поразяващо!
21.08.2009 19:53
Поразяващо! Фотосите са прекрасни! Още по-прекрасно е, че се чувстваш доволна, заредена със емоции и сила за предстоящите битки!
Само едно не ми стана ясно! Какъв е тоя курорт "Св.Св. Константин и Елена"? Първо - Косьо и Ленчето се разведоха отдавна! Сега има Елена и Унуфрий! Не са ли сменили своевременно името на курорта?
А някога и аз имах навик да топвам кръшното си тяло било в морето, било в топлия басейн, пък и наминавах кога в Шведския, кога към "Жолио Кюри"! А дали още съществува Хотел "Прага" - първа работа на архитектина на студентските общежития 4 клм!? Живял съм и на двете места, та знам, че поне в общежитията стаите имаха антре, в хотела - не! Там и мивките бяха автоматични - миеш си лицето и автоматично ти се мият и краката!
Ама на днешно време сигурно е друго, друг е явно и масрафа!
Важно е, че добре си прекарала! И най-важното е, че си имала четен брой излитания и кацания, както казват летците. Желая ти и за в бъдеще подобно щастие!
bubo9@lycos.com, същият и с блог под същото име и тук, ама крайно занемарен! Можеш да погледнеш! Стига да не си много критична!
Чакам с нетърпение мейл!
цитирай
6. an200 - Добре си дошла!)
21.08.2009 22:10
Радвам се сте се забавлявали!Сега нека идва зимата.;)
Утре тръгвам аз.) Е, има още малко лято...
Кога започва "Аполония"?
цитирай
7. galinabg - @ an200
22.08.2009 15:26
Ан, прекрасна почивка ти желая....Зареди се, влюби се, бъди много щастлива :)))) Нямам представа за Аполонията!
цитирай
8. eliana - Dobre doshla ! :))
25.08.2009 12:24
Polubyvah se na moreto,chrez teb,blagodarq ti !
цитирай
9. galinabg - @eliana
25.08.2009 19:06
Добре съм те заварила! :)))) Радвам се, че те докоснах до Морето! А то тази година наистина беше вълшебно :)))
цитирай
10. haralanov - Здравейте!
26.08.2009 19:58
И догодина на френската ривиера...
цитирай
11. galinabg - @haralanov
26.08.2009 20:03
Ех, че хубаво пожелание! Благодаря ти! И теб да те полази :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене